nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

369 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.603 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
nl.personello.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

5 jul 2023
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.

Beoordelingen voor nl.personello.com

18 jul 2023
13 jul 2023
goede spullen en netjes optijd bezorgt
MV
Marco v.
Oosterhout

Eenvoudig mooi ontwerp maken

12 jul 2023
De foto is zo mooi beoordeeld door jullie, en mijn vader is zo mooi naar voren gehaald met zijn gezicht, en zo mooi 3D afgebeeld. Het is een heel dierbare herinnering geworden aan mijn vader. Ik ben heel dankbaar.
11 jul 2023
Foto’s zijn niet helder
12 jul 2023
Het spijt me dat de foto's onscherp zijn. :( Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen zodat we een oplossing voor u kunnen vinden. Met vriendelijke groeten, Loraine van de klantendienst van Personello
9 jul 2023
Ze doen wat ze zeggen en super leuk product geleverd.
7 jul 2023
Goede service en product foto op glas super mooi
5 jul 2023
Hallo, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, enny Personello klantendienst
5 jul 2023
Snelle levering en goede kwaliteit.
4 jul 2023
Mooi gegraveerd. Heel goed verpakt. Verzorgde bezorging.
4 jul 2023
Ik heb het pakket niet ontvangen
5 jul 2023
Hallo, het pakket is naar ons teruggestuurd vanwege een onjuist adres. We hebben al verschillende keren per e-mail contact met u opgenomen, maar nog geen antwoord ontvangen. Neem alstublieft contact met ons op en wij sturen het pakket opnieuw naar u op. Hartelijke groeten, Jenny Personello klantendienst
4 jul 2023
Snel en keurig verpakt afgeleverd en het is ook nog een super mooi kado
BD
De foto's zijn helaas zo goed als niet zichtbaar, maar ik kreeg een gratis lichtvoet toegestuurd, en nu zijn ze meer zichtbaar. Jammer dat het wit licht is, geen warm wit. Maar ik ben in ieder geval zeer tevreden van de service!!
2 jul 2023
Super snelle levering en top kwaliteit.
27 jun 2023
Goede product, snelle levering.
27 jun 2023
Altijd antwoord op de mail, en dat is heel mooi. Ik ben super tevreden, als er iets niet goed is wordt het opgelost!!
NV
Nelma V.
Zoetermeer
26 jun 2023
Goede service.snelle levering.en leuk cadeau
26 jun 2023

Niet tevreden tijden het bestelling zaG…

Niet tevreden tijden het bestelling zaG ik geen afmetingen staan en er stond ook steun er onder heel klein en geen steun gekregen zonde voor me geld echt niet mooi niks is te lezen en te zien heel klein
27 jun 2023
Hoi, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Helaas hebt u het kleinste formaat gekozen. Ik heb net per e-mail contact met u opgenomen. Hartelijke groeten Jenny Personello klantendienst