nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com
Beoordelingen:

368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.588 beoordelingen in totaal  

4,62
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
nl.personello.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

de meest kritische beoordeling

5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nl.personello.com

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(18)
(6)
(9)
Resetten
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb online een bestelling gedaan waarvan ik dacht dat er alles bij zat! Dus besteld blijkt dus niet het geval te zijn moest buiten mijn bestelling ook nog apart spulletjes bestellen en dan weer opnieuw verzendkosten betalen ! Heel jammer !!
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
10 apr 2024
Hoi, het spijt me dat u ontevreden bent. Ik zie dat u ook contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Mijn collega heeft u vervolgens een verzendvoucher gestuurd, maar deze heeft u helaas niet gebruikt voor de nieuwe bestelling. Ik heb deze nu handmatig ingevoerd in de bestelling en de verzendkosten zullen aan u worden terugbetaald. Hartelijke groeten, Jenny van het Personello team
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Resultaat is niet conform aangeleverde foto. Missen een deel van lichaam
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
28 mrt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me dat de 3D-glasfoto niet aan uw verwachtingen voldeed. De bestelling is inderdaad correct geleverd. Alleen portretten van mensen en dieren worden in 3D geleverd. Deze informatie is te vinden in de productbeschrijving op onze website. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met ons serviceteam via trustedshops@personello.com. Met vriendelijke groet, Loraine van de klantenservice van Personello
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
28 mrt 2024
Hallo, Bedankt voor je feedback. Het spijt me dat je niet tevreden bent met je bestelling. Ik zie dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice. Als je een klacht wilt indienen, kun je ons een e-mail sturen met je bestelnummer naar: trustedshops@personello.com. Ik weet zeker dat we een oplossing voor je zullen vinden. :) Met vriendelijke groet, Loraine van Personello klantenservice
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Klok werkte niet
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
26 feb 2024
Hallo, Het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik zie dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice. Als je een klacht wilt indienen, kun je ons een e-mail sturen met je bestelnummer naar: trustedshops@personello.com. Ik weet zeker dat we een oplossing voor je zullen vinden. :) Met vriendelijke groet, Loraine van Personello klantenservice
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Twee cadeaus besteld. 2D foto in glasplaat en 3D foto in glasblok. De 2D foto is na de 3e keer goed gelukt en de 3D foto is behoorlijk mislukt. Productie laat dus veel te wensen over maar de klantenservice daarentegen is top. De klachten werden goed opgepakt en er werd naar oplossingen gezocht. Daarom 3 sterren van mij. Tip voor Personello; schaf een goed laser apparaat aan.Te grove laserpunten.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
26 feb 2024
Het spijt me dat het niet zo goed ging met de producten. Maar ik ben blij dat onze service je heeft kunnen helpen en dat je er blij mee bent. We zullen je feedback zeker meenemen voor onze optimalisatie en willen je bedanken. :) Met vriendelijke groet, Loraine van de klantenservice van Personello
DS
Daniëlle S.
Kranenburg
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De geplande verzenddatum is al voorbij en het artikel is net klaar en nog niet verzonden
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
5 jan 2024
Beste, Het spijt me, helaas heeft uw bestelling 1 dag vertraging opgelopen. Het is nu naar je onderweg en zal zo snel mogelijk worden geleverd. Het spijt me, helaas heeft uw bestelling 1 dag vertraging opgelopen. Het is nu naar je onderweg en zal zo snel mogelijk worden geleverd. Met vriendelijke groeten, Loraine van de klantenservice van Personello
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Personello

De site heeft veel mooie producten dat je naar eigen smaak kan maken. Maar (een dikke maar) het duurt erg lang eerdat je je bestelling hebt :(
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
5 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat je vlak voor kerst bij ons hebt besteld. We hadden tussendoor een bedrijfsvakantie, dus je kreeg pas in het nieuwe jaar een verzenddatum te zien. Voor de rest leveren we relatief snel gedurende het jaar en de productietijden zijn niet zo lang. :) Met vriendelijke groet, Loraine van Personello klantenservice
BS
Brie S.
PUTTEN
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
het bestellen ging gemakkelijk, het zou 23-12 bezorgd worden , dus fijn voor de kerst, helaas is dit niet gelukt. ik kan dus verder geen beoordeling geven over het product. ik hoop dit alsnog spoedig te ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
3 jan 2024
Het spijt me, helaas was er een grote vertraging in de levering vanwege Kerstmis. Ik zie dat je bestelling inmiddels is aangekomen. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Loraine van de klantenservice van Personello
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de foto die in het kerstballetje geplaatst was iets aan de donkere kant geworden...
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
3 jan 2024
Het spijt me dat je foto donkerder is geworden. Je kunt contact met ons opnemen onder vermelding van je bestelnummer trustedshops@personello.com. We zullen zeker een oplossing voor je vinden. :) Met vriendelijke groet, Loraine van Personello klantenservice
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Papieren hoesje ipv gravure in theeglas…

Ik had gedacht dat de foto in het glas van het theelicht gegraveerd zou zijn, maar het is gewoon een plastic/papieren hoesje rondom het theelichtje. Dat had ik dus net zo goed zelf kunnen doen.... Wellicht heb ik het verkeerd gelezen op de website, jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
3 jan 2024
Het spijt me dat er hier een misverstand is ontstaan. onze lantaarns worden rondom bedrukt met uw ontwerp. dit wordt gedaan met behulp van de plakfolie waarop het ontwerp wordt gedrukt. Ik heb uw feedback hierover echter met plezier doorgegeven. Hartelijk dank. :) Met vriendelijke groet, Loraine van Personello klantenservice
ME
Marianne E.
Roermond
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
10-11 besteld en nog steeds niet ontvangen geprobeerd jullie te bereiken niet gelukt graag geld terug zal jullie niet aanbevelen Marianne Eimanns
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
11 dec 2023
Het spijt me dat uw pakket niet is aangekomen. Ik zie dat de terugbetaling dezelfde dag nog is uitgevoerd. als u nog vragen hebt, helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Loraine van de klantenservice van Personello
JC
Jacklyn C.
ROTTERDAM
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De foto's mogen wat lichter en mooier/warmer gemaakt worden. Bij mij staat 1 foto erg donker wat ik erg jammer vind en de glitters blijven erg op de gezichten plakken. Je moet erg lang wachten eer dat de gliters naar beneden zakken.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
22 nov 2023
Het spijt me dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en we hebben een oplossing voor je gevonden. :) Vriendelijke groeten, Loraine van de klantenservice van Personello
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service goed, kwaliteit product valt tegen

De service was goed, maar het glazen blok met foto’s viel tegen. De foto’s zijn niet heel duidelijk te zien.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
9 nov 2023
Beste, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, Jenny van Personello team
14 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Glasplaatje is onleesbaar, staat vol krassen, zelfs onleesbaar met toegevoegde goedkope uitziende onderbalkje met licht. Voor 50 euro verwacht je iets heel mooi. Gooi aub u geld niet weg aan deze dure brol. Onbruikbaar duur cadeau.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
16 okt 2023
Hallo, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen, zodat we uw problemen nader kunnen bekijken. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, uw Loraine Personello klantendienst
14 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een foto in glas gekocht en op de website waren de fotos veel duidelijker te zien in het glas. Terwijl je in het echt het glas echt tegen het licht aan moet houden om de foto te kunnen zien.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
16 okt 2023
Hallo, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen, zodat we uw problemen nader kunnen bekijken. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, uw Loraine Personello klantendienst
9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Resultaat onder de maat

Afhandeling goed. Resultaat product onder de maat
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
11 sep 2023
Hallo, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen, zodat we uw problemen nader kunnen bekijken. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, uw Loraine Personello klantendienst
PT
Priscilla T.
Barendrecht
4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Glazen waren heel slecht ingepakt slechts in een noppenfolie gewikkeld en in een grote doos geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
8 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. We geven dit graag intern door. Mocht de bril hierdoor beschadigd zijn aangekomen, neem dan contact met ons op via service-nl@personello.com. We zorgen dan uiteraard voor een gratis vervanging. Met vriendelijke groet, Loraine van de klantenservice van Personello
NM
Nancy M.
Kruishoutem
19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De gegraveerde tekst is niet leesbaar
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
22 aug 2023
Hallo, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen, zodat we uw problemen nader kunnen bekijken. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, uw Loraine Personello klantendienst
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen witte letters

De voorbeelden met witte letters, is niet wat je krijgt, houdt daar rekening mee. Het gegraveerde springt er niet uit op een snoeppot, vandaar terug gestuurd. De afhandeling van niet tevreden zijn werd na behoren opgelost
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
18 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt me dat het glas in deze staat is aangekomen, maar ik ben blij dat onze klantenservice je heeft kunnen helpen met je probleem. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Loraine van de klantenservice van Personello
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
28 jul 2023
Hallo, Het spijt me dat je niet tevreden bent met je bestelling. Voel je vrij om contact met ons op te nemen bij de klantenservice via e-mail (trustedshops@personello.com) en we zullen zeker een oplossing voor je vinden :) Met vriendelijke groet, Loraine van Personello klantenservice