Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
13 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn!
Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien.
Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant.
Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.
Hallo,
Bedankt voor je feedback. Het spijt me dat je niet tevreden bent met je bestelling. Onze levertijden worden aangegeven in het winkelmandje. Aangezien we een fabrikant uit Duitsland zijn, duurt de levering gemiddeld 3-5 werkdagen.
Ik zie dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice.
Als je een klacht wilt indienen, kun je ons een e-mail sturen met je bestelnummer naar: trustedshops@personello.com.
Ik weet zeker dat we een oplossing voor je zullen vinden. :)
Met vriendelijke groet,
Loraine van Personello klantenservice
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Eerder binnen als verwacht dat kwam mooi uit perfect
Beoordeling melden
25 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Netjes gemaakt en veilig verpakt.
Bestelling is niet terug te zien, na Bestelling
Beoordeling melden
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Alsnog ontvangen…
Nadat er in eerste instantie wat mis ging met de verzendung heb ik zojuist de bestelling in goede orde ontvangen.
Ik heb online een bestelling gedaan waarvan ik dacht dat er alles bij zat! Dus besteld blijkt dus niet het geval te zijn moest buiten mijn bestelling ook nog apart spulletjes bestellen en dan weer opnieuw verzendkosten betalen ! Heel jammer !!
Beoordeling melden
Antwoord van nl.personello.com
10 apr 2024
Hoi, het spijt me dat u ontevreden bent. Ik zie dat u ook contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Mijn collega heeft u vervolgens een verzendvoucher gestuurd, maar deze heeft u helaas niet gebruikt voor de nieuwe bestelling.
Ik heb deze nu handmatig ingevoerd in de bestelling en de verzendkosten zullen aan u worden terugbetaald.
Hartelijke groeten, Jenny van het Personello team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.