De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.404 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

Bezorging Post NL levert niet maar levert bij bezorgpunt moeten er iedere keer weer achter aan
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de PostNL bezorger niet bij u bezorgt, maar het naar het bezorgpunt gaat. PostNL probeert altijd 1 x bij u thuis aan te bieden, daarna gaat het pakket naar een afhaalpunt. Wij nemen dit soort klachten natuurlijk serieus en zullen dit melden bij PostNL. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op. Onze excuses voor het ongemak.
De chauffeur zich melden en niet zomaar ergens de boel neerplempen terwijl we aanwezig zij
20 jan 2024
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de service van de vervoerder te wensen over heeft gelaten. Ik zie dat het met een andere vervoerder is gegaan en niet met onze eigen dienst. Wij zullen hier een melding van maken.
14 jan 2024
Leveren duurt veel te lang. Duurt 3 weken voor je wat binnen hebt.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Helaas hadden de accu's van Makita inderdaad een langere levertijd dan normaal. We hebben wij geen invloed op de levertermijnen van Makita. Alsnog onze excuses voor deze vertraging.
13 jan 2024
Slechte levering, bestelling apart geleverd met 4 dagen ertussen.

beschadigd bij ontvangst

30 jun 2023
Een aantal leverancier geeft fabrieksgarantie en handelt deze zelf af met de klant. Dit doen zij om de kwaliteit van hun product goed te kunnen monitoren en omdat zij zelf alle kennis en expertise in huis hebben. Dit wordt ook gemeld op onze website, bij het product en meestal staat dit ook op uw factuur. Om tot een passende oplossing te komen is het daarom noodzakelijk deze procedure te volgen en kunnen wij helaas niet de garantie voor u behandelen. Onze excuses voor het ongemak.
6 jan 2024
Ik had niets besteld bij de boer,ik kreeg wel een mail. Heb netjes gebeld dat ik niets had besteld dat was waarschijnlijk iemand met het zelfde e-mail adres als wat ik heb , dat kan natuurlijk niet. Werd terug gebeld en bleek dat de echte klant in Haaren een verkeerd e-mail adres had opgegeven. Maar nu krijg ik deze mail weer . Ik snap er niets van,maar er is wel wat fout bij de boer.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nogmaals een e-mail heeft ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Mogelijk is het iets later verwerkt en was deze e-mail al verzonden. Als u contact opneemt met onze klantenservice kunnen wij uw gegevens opzoeken en controleren of het e-mail adres juist verwerkt is. Onze excuses voor het ongemak.
28 sep 2023
Alle internetsites bekeken..nergens in stock deze producten, oef bij deboer wel....direct leverbaar en in stock....besteld en betaald....maar ijdele hoop...moest besteld worden bij de leveranciers en wachten en wachten en...om st... kl... van te krijgen, wanneer word dit aan banden gelegd...in stock is in stock daarmee basta!!!!!..sorry ik word hier zooooo moe van...
28 sep 2023
Helaas was het betreffende product niet op voorraad. Wij doen ons uiterste best, via onze website en andere kanalen, u zo goed mogelijk te informeren over de levertijden van onze artikelen en vinden het vervelend dat dit niet goed is gelukt. Onze excuses hiervoor. We zien overigens dat uw bestelling gisteren bezorgt is.
8 sep 2023
Levering duurde veel langer dan verwacht. Geen levering bij product, mijn verwachting is dan volgende dag in huis. Misschien een verkeerde verwachting, maar het zou helpen om de werkelijk verwachting te communiceren, voor af en niet na het bestellen. De doosjes waren beschadigd en zwart van het stof. Samenvattend, de prijs was zo scherp dat voor nu okay was.
18 jun 2023
Zwembad besteld met toebehoren.later dan gepland bezorgd echter zonder zwembad. Na veel navraag gedaan bij de Boer en postnl uiteindelijk geconcludeerd dat zwembad niet is meegezonden.... moet weer extra lang wachten , hopelijk krijg ik hem over 3 a 4 dagen ...jammer dat ze niet extra hun best doen om hem snel te leveren , zei hebben tenslotte de fout gemaakt
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen. Wij hebben zaterdag dit met u besproken en opgelost door u een nieuw zwembad toe te sturen. U gaf toen aan dat u erg tevreden en blij met deze oplossing was. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd om dit met u te bespreken.
Plaats je een bestelling, zit het product er niet bij. Bel je om dit door te geven, krijg je als antwoord. We moeten serieus gaan bekijken waar de fout ligt bij ons of de bezorger. Niet bij de bezorger, want de dag erna krijg je je bestelling. Echter nog het verkeerde ook. Hoe moeilijk kan het zijn. Het klaarmaken van een bestelling
Antwoord van De Boer Drachten
Wat jammer dat uw bestelling niet in 1x geleverd kon worden. Over levering van een verkeerd artikel is bij ons niet bekend. Wij werken met verschillende locaties waardoor het voorkomt dat van 2 depots wordt verzonden. Wij blijven altijd ons best doen om zo spoedig mogelijk te leveren. Wij hopen u als klant wederom te ontmoeten en wensen u een fijne dag toe!
30 jun 2023
Halamid besteld. 3-5 werkdagen levertijd. Stallen zijn een maand geleden schoongespoten. Gisteren kwam na weken de bestelling binnen. Hadden toen al een ander middel besteld, ter ontsmetting. Jammer! Mosterd na de maaltijd. Ook niet op de hoogte gehouden van eventuele vertraging.
1 jul 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling een lange levertijd had! Helaas had de Halamid inderdaad erge vertraging. Normaliter wordt u hier goed op de hoogte van gehouden. Ik heb u even een e-mail gestuurd om dit te bespreken! Onze excuses voor het ongemak.
Tja besteld met app ! De volgende dag nog een rekening via mail toegestuurd krijgen ! Post nl zegt bezorgd te hebben en echt niks gekregen hebben !! En we wonen op een boerderij alleen hoor ! Tja mijn geld kwijt en ook geen werkhandschoenen ! Zeer spijtig hoor
16 dec 2023
Bedankt voor uw review. Wij hebben hier contact over via de e-mail. PostNL zegt inderdaad dat het geleverd is. Wij willen u verzoeken op onze e-mail te reageren zodat we een onderzoek kunnen starten bij PostNL. Op die manier kunnen wij u nogmaals de handschoenen toesturen of uw aankoopbedrag crediteren.
7 jul 2023
Bij mijn bestelling namelijk was aangegeven dat het pakketje via post nl op een afhaalpunt zou worden bezorgd. Achteraf betrof het een heel andere koerier die andere bezorgopties heeft.. Dit was niet goed geregeld.. Mvg, hr Vidjai Mancham
8 jul 2023
Bedankt voor uw review. Excuses voor het ongemak dat uw pakket toch onverwachts door een andere vervoerder bij u is afgeleverd. Ik zie in de track en trace dat het pakket wel succesvol bij u is afgeleverd op 6 juli om 19.44 uur. Fijn dat u toch uw pakket nog heeft ontvangen.

De prijs is goed, verzending slordig..

De prijs is goed en de levering snel. Maar dan wordt een apparaat met label 'Handle with care' en duidelijke pijlen 'This side up' voor staand transport, toch liggend verzonden.. Dat vind ik slordig en doet afbreuk aan de rest..
Antwoord van De Boer Drachten
Wat fijn dat u tevreden bent over onze service. Helaas hebben wij geen invloed op hoe de bezorger uw pakket vervoerd. Wij zullen dit oppakken met de desbetreffende bezorgdienst, om dit in het vervolg te voorkomen. Mocht u schade aan uw product hebben, dan vernemen wij dit graag.
22 jun 2023
De slogun, voor 20.00 bestelt de volgende dag geleverd kon helaas niet worden gehaald, bovendien geen mail achter gelaten wanneer bestelling wordt geleverd( track en trace ) De postbezorger vraagt om een handtekening .
22 jun 2023
Helaas is het door de zomerse drukt op alle fronten lastig om de slogan waar te maken maar wij blijven het proberen! Op onze website wordt tijdens het bestellen ook aangegeven dat er vertraging kan ontstaan. Wij kunnen zien dat u het product maandag besteld, woensdag heeft ontvangen. Onze excuses voor de vertraging. Wij wensen u nog een fijne dag toe!
9 jun 2023

Fles beschadigd

De fles was beschadigd/ingedeukt waardoor er vloeistof uitgelekt was. Dit had voorkomen kunnen worden door een kleinere doos te gebruiken om de fles te verzenden. Erg jammer van de vloeistof, de kleverige fles etc.
9 jun 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij horen dan ook graag hoe wij u verder kunnen helpen. U kunt ons mailen op: info@deboerdrachten.nl
23 nov 2023
2 werkbroeken besteld, week later gebeld, blijkt dat het niet besteld te zijn, toen opnieuw besteld, broeken opgehaald zijn het 2 verschillende broeken, tja dan kan ik geen 5 sterren geven. Vr gr Hans van Marion.
24 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat dit gebeurd. We zullen contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen. Onze excuses voor het ongemak.
21 jun 2023

Niet aan verwachting voldaan

Aangegeven voor 20:00 volgende dag levering. Dat was de reden dat ik hier bestelde, echter werd het product pas na 3 dagen geleverd. Ook geen reactie ontvangen na het invullen van het contact formulier.
22 jun 2023
Helaas is het door de zomerse drukte mogelijk dat er vertraging kan ontstaan. Dit wordt door ons op de website aangegeven bij het bestellen. Onze excuses hiervoor. Wij kunnen uw contactformulier niet terug vinden. Hiervoor nemen wij even contact met u op via het mailadres wat bij ons bekend is. Bedankt voor uw review.
29 jun 2023
Product werd snel en correct geleverd. Had nog een vraag over het product. Heb 3 keer gebeld naar De Boer. Kreeg de juiste persoon niet te spreken. Zou terug gebeld worden. Dat is helaas niet gebeurd.
30 jun 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben u daarom inmiddels benaderd om te kijken of wij u verder kunnen helpen.
15 jul 2023
Ik kocht kettingzaag olie van het merk sthill . Toen ik bij welkoop in de winkel liep zag ik dat die 5 ltr daar 26 euro kosten terwijl ik bij de Boer 38 euro had betaald … dat is bijna 50 % duurder 😔
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Het kan zijn dat andere winkels deze goedkoper in kunnen kopen dan ons. Hier hebben wij geen inzage op. Onze excuses voor het ongemak.