De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.404 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

7 jun 2023
Zorgen dat als je belooft volgende dag geleverd je niet ruim een week moet wachten. Met loze beloftes, van hij komt morgen we bellen u terug.... Er is met 1 bestelling wel heel veel fout gegaan!
8 jun 2023
Wat vervelend dat uw bestelling lang op zich liet wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden.
26 jun 2023
Tijdens het bestellen leken alle producten op voorraad te zijn. Na de betaling bleek het anders te zijn. Ben inmiddels 2 weken aan het wachten. Vragen worden wel snel beantwoord, dat dan wel.
27 jun 2023
Helaas was het betreffende product niet op voorraad. Wij doen ons uiterste best, via onze website en andere kanalen, u zo goed mogelijk te informeren over de levertijden van onze artikelen en vinden het vervelend dat dit niet goed is gelukt. Onze excuses hiervoor.
11 jul 2023

Afhandeling retourzending traag.

Spullen werden snel geleverd. Afhandeling van de retourzending was erg traag. Na retourzending duurde het 12 dagen, en een mailtje van mijn kant, voordat het bedrag werd teruggestort.
Ongeveer 7 weken moeten wachten op een order normaal binnen 2-5 werkdagen zou verstuurd worden. Pas communicatie ontvangen hieromtrent toen ik zelf na 2-3 weken een mail stuurde.
7 jun 2023
Product niet op voorraad. Wat niet op webshop stond. 1.5 week wachten. Chemicaliën zijn op straat neer gezet. Er is niet aangebeld terwijl we er waren. Niet handig met kinderen!!!
8 jun 2023
14 jul 2023
Dat weet ik niet ! Ligt aan de eventuele garantie. Zover hoop ik niet te komen. Mijn ervaring met webshops en gehaaide clubs die beoordelingen regelen zijn ambivalent !
16 jun 2023
Online frankeren en dan een mailtje sturen dat de bestelling verzonden is? Twee dagen later staat in de Postnl app dat het pakketje nog niet door Postnl is ontvangen.
17 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wij kunnen zien dat uw pakket dezelfde dag nog verzonden is. Helaas heeft PostNL momenteel vertragingen zoals bekend en vermeld op de webshop waardoor een pakket een latere aankomstscan kan ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
26 jul 2023
Ik had een bestelling gedaan Zou een bevestigings mail krijgen gebeurde niet toen paar dagen later opnieuw moeten doen terwijl telefonisch afgesproken was
Slechte ervaring. Pakket niet verstuurd volgens beloofde datum. Erg jammer. Heb er 1 x besteld en was ook gelijk de laatste keer.
11 jul 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft! Ik ben er even ingedoken en zie dat uw bestelling 08-07 om 00:00 bij ons is geplaatst en gister om 15:04 is afgeleverd. Dit komt dus overeen met wat wij op de webshop hebben staan.
11 aug 2023
prijs/kwaliteit is prima, maar de bezorging heeft bij de buren plaats gevonden zonder het product bij ons aangeboden te hebben.
30 jul 2023

Levering komt onverwachts in 2 delen

Levering komt in 2 delen. Eerste op de afgesproken dag, maar 2e levering niet. Factuur verscheen niet direct in inlogscherm.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. De reden dat de bestelling in twee delen komt is omdat er dan 1 of meerdere artikelen in uw bestelling niet op voorraad waren. Hier heeft u dan een mail of telefoon van gehad. U bent toen akkoord gegaan met een deellevering. Wij factureren pas na ontvangst van alle artikelen.
20 jul 2023
Snelle levering. Alleen was de levering niet compleet. Dus moest ik bellen voor het nasturen van de ontbrekende onderdelen.
6 jul 2023
Het artikel is afgegeven aan de buurman van het afgifte punt. Ik heb deze buurman nog steeds niet getroffen. Heel ve4velend
7 jul 2023
We vinden het heel vervelend dat dit zo is gelopen. Ondertussen hebben wij u een berichtje gestuurd.
bezorging niet op zondag, je kan bij jullie niet op zondag bestellen maar jullie laten iemand anders wel op zondag werken
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wij hebben u een e-mail gestuurd met de uitleg over dit voorval. Helaas heeft PostNL inderdaad afgelopen zondag pakketten van ons bezorgd. Zoals u inmiddels weet is dit helaas buiten onze macht en wil om gebeurd.
27 mei 2023
Datum afgesproken levering nakomen. En bevestiging mail sturen zoals telefonisch afgesproken. Tot op heden niet gekregen
Ik vond dat het heel slecht verpakt was Als die pakbon eraf was gegaan had ik nog willen zien of ik wat gekregen had
14 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de bakken niet goed verpakt waren, wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Mocht het product beschadigd zijn, dan bent u vrij om foto's te sturen, zodat wij u hier eventueel in tegemoet kunnen komen. Onze excuses voor het ongemak.
5 jul 2023
The delivery date is not respected, at the time I am writing this feedback, the item has not yet been delivered.
6 jul 2023
How annoying that your order is taking a long time to arrive. Unfortunately it happens that carriers sometimes have delays. We try to keep you informed as much as possible. I have already inquired with the carrier about the expected delivery date. As soon as we receive more information, we will inform you.
3 jun 2023
Het retourneren is te ingewikkeld. Kom via de mail niet in het programma. Groeten ingrid van rijswijk
Na 5x mailen eindelijk de bestelling binnen.. En het is niet de eerste keer dat het niet goed gaat…
Antwoord van De Boer Drachten
U had een artikel besteld wat niet op voorraad was. Daarover hebben wij u zo goed mogelijk geinformeerd. Het spijt ons dat de leverancier niet sneller kon leveren.
14 jun 2023
Behalve alles maar niet op tijd. Maar dat zal jullie een kleine troost zijn. En nietvreden klant.
15 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best op tijd te leveren. Gelukkig lukt in de meeste gevallen ook. Helaas was uw bestelling iets vertraagd. Onze excuses voor het ongemak.