De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.404 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

20 aug 2023
Betere snelle dienstverlening mbt garantie reparatie
21 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best om de garanties zo spoedig mogelijk te behandelen. Helaas heeft uw garantie iets langer geduurd. Onze excuses voor het ongemak.
17 aug 2023
Was gezegd dat ze de 14e zouden leveren. Werd de 15e
17 nov 2023
op tijd leveren of anders niet vooruit laten betalen
18 nov 2023
Helaas was het betreffende product niet op voorraad. Wij doen ons uiterste best, via onze website en andere kanalen, u zo goed mogelijk te informeren over de levertijden van onze artikelen en vinden het vervelend dat dit niet goed is gelukt. Onze excuses hiervoor.
13 jul 2023
plastiek omhulsel batterij was gebroken op een hoek
23 sep 2023
Slechte verzending 3 ipv 1 geen fout van post NL
21 jul 2023
antwoord geven op hoe retour foute levering
22 jul 2023
Wat vervelend dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Wij hebben inmiddels contact met u hierover, maar hebben nog geen reactie van u mogen ontvangen. Graag ontvangen wij deze nog van u, zodat wij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak.
10 aug 2023
De sticker die er op zit is beschadigd.
11 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de stickers beschadigt zijn. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om te kijken hoe wij u verder kunnen helpen.
8 jun 2023
transporteur nemen die op tijd levert
9 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best op tijd te leveren. Gelukkig lukt in de meeste gevallen ook. Helaas was uw bestelling iets vertraagd. Onze excuses voor het ongemak.
22 jul 2023
Goede sticker op het juiste product
24 jul 2023
Goedemorgen, We zouden graag van u horen wat u hier precies mee bedoelt. Zou u met ons contact op willen nemen via de mail of telefoon? U vind deze gegevens bij ons op de website.
20 jul 2023
Zorgen dat ik mijn bestelling krijg
21 jul 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben een onderzoek opgestart bij de vervoerder. Zodra wij meer weten informeren wij u.
2 jun 2023
Wacht nog steeds op mijn bestelling
3 jun 2023
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zullen voor u uitzoeken waar uw pakket blijft en zo snel mogelijk contact met u opnemen.
8 sep 2023
Niet op tijd besteling komt
8 sep 2023
Goedemiddag,' Bedankt voor uw review, ik heb het even voor u nagekeken en ik zie dat uw artikelen in backorder staan. Dit houdt in dat het niet bij ons op voorraad was en dat het voor u bij de leverancier besteld is. Hier over bent u ook geinformeerd.
12 mei 2023
Website is erg ondermaats.
13 mei 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij horen dan ook graag hoe wij u verder kunnen helpen.
17 jun 2023
Levering veel te laat
18 jul 2023
Levertijd te lang
18 jul 2023
Wat vervelend dat uw bestelling lang op zich liet wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden.
Lange levertijd
9 jun 2023
Sneller leveren
10 jun 2023
Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u uw bestelde artikelen graag zo snel mogelijk in huis wilt. Helaas had het artikel wat u heeft besteld een langere levertijd. Ik zie dat het inmiddels bezorgd is. Onze excuses!
21 sep 2023
Levertijd
21 sep 2023
13 mei 2023
15 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij hebben hier inmiddels contact over gehad en u uitgelegd dat wij de bezorging van PostNL niet in onze macht hebben. Wanneer zij het niet bij u kunnen bezorgen en het gaat naar een PostNL punt kunnen wij hier helaas niks aan doen.
6 okt 2023