De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.791 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.406 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

22 jun 2023
De slogun, voor 20.00 bestelt de volgende dag geleverd kon helaas niet worden gehaald, bovendien geen mail achter gelaten wanneer bestelling wordt geleverd( track en trace ) De postbezorger vraagt om een handtekening .
22 jun 2023
Helaas is het door de zomerse drukt op alle fronten lastig om de slogan waar te maken maar wij blijven het proberen! Op onze website wordt tijdens het bestellen ook aangegeven dat er vertraging kan ontstaan. Wij kunnen zien dat u het product maandag besteld, woensdag heeft ontvangen. Onze excuses voor de vertraging. Wij wensen u nog een fijne dag toe!
Niet beloven volgende dag levering wel netjes binnen 1 week geld teruggestort
22 jun 2023
Bedankt voor uw review. In deze drukke zomerse tijden kan er vertraging ontstaan zoals tijdens het bestellen ook op onze website wordt aangegeven. Wij zullen blijven proberen binnen een dag te leveren. Fijn dat u tevreden bent over uw terugstorting. Wij wensen u een fijne dag toe!

Niet aan verwachting voldaan

Aangegeven voor 20:00 volgende dag levering. Dat was de reden dat ik hier bestelde, echter werd het product pas na 3 dagen geleverd. Ook geen reactie ontvangen na het invullen van het contact formulier.
22 jun 2023
Helaas is het door de zomerse drukte mogelijk dat er vertraging kan ontstaan. Dit wordt door ons op de website aangegeven bij het bestellen. Onze excuses hiervoor. Wij kunnen uw contactformulier niet terug vinden. Hiervoor nemen wij even contact met u op via het mailadres wat bij ons bekend is. Bedankt voor uw review.
Aflevering duurd al 5 dagen. Terwijl er stond volgende dag geleverd!!!
20 jun 2023
Bedankt voor uw review. Op onze website attenderen wij onze klanten er op dat de zending vertraging kan oplopen door de grote drukte.
Voor 23:59 besteld in huis kunnen jullie wel afschaffen
20 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Echter was dit bekend dat dit zou kunnen gebeuren door andere vermeldingen op onze webshop. Tocht willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak.
Ik heb 2 vetspuiten besteld. Nu mis ik het vetspuitbuis.
21 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling niet compleet geleverd is. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen, om dit probleem voor u op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
18 jun 2023
Zwembad besteld met toebehoren.later dan gepland bezorgd echter zonder zwembad. Na veel navraag gedaan bij de Boer en postnl uiteindelijk geconcludeerd dat zwembad niet is meegezonden.... moet weer extra lang wachten , hopelijk krijg ik hem over 3 a 4 dagen ...jammer dat ze niet extra hun best doen om hem snel te leveren , zei hebben tenslotte de fout gemaakt
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen. Wij hebben zaterdag dit met u besproken en opgelost door u een nieuw zwembad toe te sturen. U gaf toen aan dat u erg tevreden en blij met deze oplossing was. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd om dit met u te bespreken.
Levering veel te laat
16 jun 2023
Online frankeren en dan een mailtje sturen dat de bestelling verzonden is? Twee dagen later staat in de Postnl app dat het pakketje nog niet door Postnl is ontvangen.
17 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wij kunnen zien dat uw pakket dezelfde dag nog verzonden is. Helaas heeft PostNL momenteel vertragingen zoals bekend en vermeld op de webshop waardoor een pakket een latere aankomstscan kan ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
16 jun 2023
En het artikel nog niet ontvangen. Dinsdag besteld en vandaag vrijdagochtend nog niet.
17 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw pakket nog niet had ontvangen. Wij zien helaas dat uw pakket vertraging had opgelopen bij PosNL. Inmiddels is uw pakket bezorgd. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!
14 jun 2023
Behalve alles maar niet op tijd. Maar dat zal jullie een kleine troost zijn. En nietvreden klant.
15 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best op tijd te leveren. Gelukkig lukt in de meeste gevallen ook. Helaas was uw bestelling iets vertraagd. Onze excuses voor het ongemak.
Sneller leveren
10 jun 2023
Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u uw bestelde artikelen graag zo snel mogelijk in huis wilt. Helaas had het artikel wat u heeft besteld een langere levertijd. Ik zie dat het inmiddels bezorgd is. Onze excuses!

Fles beschadigd

De fles was beschadigd/ingedeukt waardoor er vloeistof uitgelekt was. Dit had voorkomen kunnen worden door een kleinere doos te gebruiken om de fles te verzenden. Erg jammer van de vloeistof, de kleverige fles etc.
9 jun 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij horen dan ook graag hoe wij u verder kunnen helpen. U kunt ons mailen op: info@deboerdrachten.nl
8 jun 2023
transporteur nemen die op tijd levert
7 jun 2023
Product niet op voorraad. Wat niet op webshop stond. 1.5 week wachten. Chemicaliën zijn op straat neer gezet. Er is niet aangebeld terwijl we er waren. Niet handig met kinderen!!!
8 jun 2023
Helaas was het betreffende product niet op voorraad. Wij doen ons uiterste best, via onze website en andere kanalen, u zo goed mogelijk te informeren over de levertijden van onze artikelen en vinden het vervelend dat dit niet goed is gelukt. Onze excuses hiervoor.
7 jun 2023
Zorgen dat als je belooft volgende dag geleverd je niet ruim een week moet wachten. Met loze beloftes, van hij komt morgen we bellen u terug.... Er is met 1 bestelling wel heel veel fout gegaan!
8 jun 2023
Wat vervelend dat uw bestelling lang op zich liet wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden.
4 jun 2023

Prijzen

De producten worden niet altijd verkocht aan de geafficheerde prijs
5 jun 2023
Bedankt voor uw review. U heeft een grasmaaier wat 3000 euro kost gekocht voor 3 euro. Wij hebben aangegeven dat dit een fout op onze webshop was en wij natuurlijk niet een grasmaaier voor die prijs kunnen leveren. Zoals eerder aangegeven moeten product en prijs reëel zijn en is dit heel vanzelfsprekend dat wij het voor die prijs niet kunnen leveren. Ook hebben wij onze excuses hiervoor aangeboden.
4 jun 2023
3 jun 2023
Het retourneren is te ingewikkeld. Kom via de mail niet in het programma. Groeten ingrid van rijswijk