De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.402 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

Product aan verkeerde klant meegegeven

Na een Internetbestelling waarbij ik enkele uren later het product zelf aan een andere klant meegegeven die later in de winkel kwam. Ik zou een het verkeerd product meekrijgen. Helaas was de voorraad in de winkel op, wel kon ik het product afhalen bij het magazijn verderop
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Helaas begrijpen we niet helemaal wat u bedoeld. We hebben contact met u opgenomen om het probleem te bespreken.
Kapotte doos, dicht getaped met bedrijfstape van de Boer. Met de opmerking dat ze niet verantwoordelijk zijn voor wat er tijdens vervoer gebeurd....
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Als het product schade heeft helpen wij u graag verder.
2 onderdelen besteld. 1 geleverd maar incompleet. Moet morgen eens aan de telefoon gaan hangen.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling incompleet is. Wij hebben u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen.
3 mrt 2024

De levering was snel, product beschadigd

De levering was snel, maar de product is een beetje beschadigd. in bijlage foto
20 mrt 2024
na het bellen over een probleem met een product word je niet terug gebeld
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat wij niet tijdig uw probleem hebben kunnen verhelpen. Wij hadden uw vraag extern uitstaan en helaas niet tijdig reactie ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
Snellere levering of nelden bij de koper dat het later komt
Pakketje is er nog steeds niet.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We zien dat uw pakket gistermiddag in de brievenbus is bezorgd!
MS
Michael S.
Mechelen

Tricorp TFR160b Pattatenzak?

Snelle reactie op een klacht maar er wordt geen oplossing aangereikt. Als ik klaag dat mijn Slim-Fit T-shirt smallere schouder heeft dan lijf, en dat ik daar niets mee kan doen. Krijg ik als reactie dat het niet hun fout is maar die van de fabrikant. Kijk, ik ben van oordeel dat de verkoper zijn verantwoordelijkheid moet dragen en op zijn minst een oplossing moet aanbieden. Michael Segers
10 feb 2024
Bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels contact hierover en aangegeven dat we hier in Tricorp over in gesprek zijn. We willen graag uitzoeken hoe dit zit om in de toekomst fouten te voorkomen. Zodra wij meer weten komen wij er met een passende oplossing bij u op terug.
17 feb 2024
de bestelling is in twee delen verzonden eerste deel in goede orde ontvangen tweede deel zou vandaag 17-2-2024 worden bezorgt maar dat is verplaatst naar de maandag tussen 8 en 21.30 uur en daar ben ik dus niet blij mee ik zit nu op school te wachten voor jan met de korte achternaam dat frustreert mij behoorlijk maandag is het vakantie en dan moet ik 14 uur gaan wachten te gek voor woorden
17 feb 2024
Wat vervelend dat uw volledige bestelling langer op zich laat wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben en de bezorgtijd herberekenen. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden. Excuus voor het ongemak.
JV
Jack v.
Tilburg
Het is wel iedere keer iets. Defecte spullen. Beschikbare spullen niet geleverd en deelleveringen die je moet bevestigen wanneer niet alles beschikbaar is. Erg rommelig.
17 feb 2024
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben u daarom inmiddels benaderd om te kijken of wij u verder kunnen helpen.
GM
10 feb 2024
Slechte levering. In delen en je krijgt alleen een reactie als je mailt. Beloven maar niets doen. Eer je alles hebt voor je klusje ben je zomaar twee weken verder.
10 feb 2024
Bedankt voor uw review. Helaas is uw order inderdaad om onbekende reden blijven steken in het systeem. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen, dat we dit momenteel aan het uitzoeken zijn. Wij hopen zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen voor een passende oplossing. Onze excuses voor dit ongemak!
Er staat bij t bestellen voor ..... Besteld morgen in huis. Prima als dat niet lukt maar dan kan je er beter ook niet mee adverteren
Antwoord van De Boer Drachten
Wat vervelend dat uw bestelling lang op zich liet wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden.
Abus hangsloten besteld 65/50 maar krijg 65/30 die zijn kleiner kan wel terug sturen maar kost je zo 15 euro ,verpakking is verbroken
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij uiteraard de retourkosten voor onze rekening. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd om dit probleem met u op te lossen.
18 feb 2024
Ik kreeg bij de pomp, recommention items erbij, deze pasten niet eens op de pomp.. dus erg teleurstellend.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij horen dan ook graag hoe wij u verder kunnen helpen.
Bezorging Post NL levert niet maar levert bij bezorgpunt moeten er iedere keer weer achter aan
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de PostNL bezorger niet bij u bezorgt, maar het naar het bezorgpunt gaat. PostNL probeert altijd 1 x bij u thuis aan te bieden, daarna gaat het pakket naar een afhaalpunt. Wij nemen dit soort klachten natuurlijk serieus en zullen dit melden bij PostNL. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op. Onze excuses voor het ongemak.
LV
Lia v.
Haarlem
24 feb 2024
Leveren op de dag van afspraak is wel zo professioneel!
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best op tijd te leveren. Gelukkig lukt in de meeste gevallen ook. Helaas was uw bestelling iets vertraagd. Onze excuses voor het ongemak.
na betaling staat er geen de boer op bankafschrift en is onherkenbaar voor inlezen boekhoud programma spullen worden laat geleverd wat pas duidelijk word na dat je hebt besteld vervolgens incompleet en na dat je gebeld en gemaild hebt moet er ook nog een foto worden ge upload van het incomplete artikel waarom ? om te zien dat het ontbrekende onderdeel ontbreekt?? gaat allemaal tijd in zitten die ik weinig heb nee vroeger een heel goed3e zaak maar nu...neem maar eens kennis van de service bij schippers in bladel!
6 jan 2024
Ik had niets besteld bij de boer,ik kreeg wel een mail. Heb netjes gebeld dat ik niets had besteld dat was waarschijnlijk iemand met het zelfde e-mail adres als wat ik heb , dat kan natuurlijk niet. Werd terug gebeld en bleek dat de echte klant in Haaren een verkeerd e-mail adres had opgegeven. Maar nu krijg ik deze mail weer . Ik snap er niets van,maar er is wel wat fout bij de boer.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nogmaals een e-mail heeft ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Mogelijk is het iets later verwerkt en was deze e-mail al verzonden. Als u contact opneemt met onze klantenservice kunnen wij uw gegevens opzoeken en controleren of het e-mail adres juist verwerkt is. Onze excuses voor het ongemak.

Aflevering kan beter.

De bestelling is conform afspraak geleverd. Echter de staat waarin het pakket was afgeleverd verdiend niet de schoonheid prijs. Hij was flink beschadigd aan de buitenkant. De binnenkant lijkt ok.
Antwoord van De Boer Drachten
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Zo te zien is er met het vervoeren van uw bestelling iets gebeurd. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben u daarom inmiddels benaderd.