Onlineverf.nl

1.944 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Geïmporteerde beoordeling
Het verfblik was tijdens transport gevallen
Antwoord van Onlineverf.nl
25 mei 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Erg vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigt geleverd is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je bestelling in die staat thuis geleverd krijgt. Helaas kan ik geen contact terug vinden met de klantenservice. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan kan je ons bereiken via klantenservice@onlineverf.nl of 085 112 02 02. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en beduidend betere prijs als in de winkels
Geïmporteerde beoordeling
snelle levering en de goede verf.
Snel geleverd
Geïmporteerde beoordeling
Heel snel verzonden en goed verpakt, prima communicatie
Geïmporteerde beoordeling
Super snelle levering, top gedaan.

Zwarte beits

Besteld, super snel geleverd en keurig verpakt. En een mooi product.
Geïmporteerde beoordeling
verkeerd product ontvangen, maar het is supersnel opgelost. uiteindelijk dik tevreden
Geïmporteerde beoordeling
Snel en compleet geleverd. Netjes verpakt!
Geïmporteerde beoordeling

Gunstig geprijsd en snelle levering

Gunstig geprijsd en bestelling de volgende dag al in huis. Helemaal top!
Geïmporteerde beoordeling
Duidelijke website en snelle service. Prima prijs

Prima

Snel, correct, goede informatievoorziening
Geïmporteerde beoordeling
Product goed goede prijs snel geleverd niets aan toe te voegen erg tevreden
snel en goedkoop top
Geïmporteerde beoordeling
Fantastische levering en snel en mooie produkten en top verpakt.
Mooi product snelle levering

Bijzondere verf

De verf menging is raar. Nadat de deur goed geschuurd en afgenomen was met de juiste ontvetter, streek de verf sommige stukken niet dicht. Verder ontstonden er soort blaasjes. De temperatuur die dag was niet te heet en de luchtvochtigheid ook niet. Ik geloof dat deze verf op een kale deur/kozijn oid wel goed verft.
Antwoord van Onlineverf.nl
24 mei 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het spijtig om te horen dat het product geen gewenst resultaat geeft. Onze excuses hiervoor. Graag komen wij hierover met je in contact zodat wij met je mee kunnen kijken wat er precies aan de hand is. Je kunt ons bereiken via: 📞 085 112 02 02 📧 klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet,
vlot gevonden, ralnr ingevuld en 1 dag later binnen. netjes verpakt. Klasse

Een tevreden klant

goede beschrijving van het product en zeer snelle levering, ook naar België.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service, top kwaliteit!