Onlineverf.nl

1.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.318 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Toen ik de bus opende zat er een best wel dikke “gestolde” laag op de verf. Alsof hij aan de buitenlucht was blootgesteld. Ik bedoel zo’ n laag die er op komt als de bus geopend is geweest en een jaar in de schuur staat. Voor zulke dure verf zou dat niet moeten bij een nieuwe bus. En deze prijs. Heb ik bij jullie ook niet eerder gehad en ik bestel dit best wel regelmatig bij jullie. Groet Marco
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedank voor je review. Vervelend om te lezen dat de verf niet helemaal naar wens is. Helaas zien wij dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Uiteraard willen wij dit graag voor je oplossen en adviseren om contact met ons op te nemen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl

Meestal tevreden over de service, maar ….

Altijd tevreden over de service van onlineverf.nl Alleen het grote prijsverschil van 10 € voor de Sikkens Rubbol XD HIGH Gloss voor 1 ltr vergeleken met een andere online verfzaak (De Verfmenger) is een beetje wrang.
Antwoord van Onlineverf.nl
Bedankt voor je review. In het eerder contact is vermeld dat wij spijtig niet zelf onze prijzen kunnen bepalen. De prijzen zijn afhankelijk van leverancier, inkoophoeveelheid en service die wij kunnen beiden. Ook wordt er een advies prijs meegegeven voor de verkoop van onze producten. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Een kleur uitgezocht die te vinden was op de site. Besteld en geld overgemaakt. Dag later een mail dat de gekozen kleur niet met de Sigma mengmachine gemaakt kon worden. Waarom dan de kleur op de site zetten ??
Antwoord van Onlineverf.nl
Bedankt voor je review, Helaas is het voor ons niet mogelijk om een bepaalde kleur uit te sluiten voor een product type. Om die reden stond de gewenste kleur open. Wij producten zo snel mogelijk de klant te informeren over dit ongemak zodat wij dit ook snel kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
We wensen een gevelverf te kopen en kopen hiervoor een testpakket om het kleureffect op de buitengevel te bekijken. Er wordt ons een muurverf geleverd die enkel voor binnengebruik geschikt is.
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Bij ons is de Sigma Colour Tester besteld. Zoals de product omschrijving aangeeft het een product om een kleur te kunnen testen. Het product is voor binnen gebruik en geschikt voor een muur. Helaas bestaan er geen kleine testers welke een buitenverf samenstelling hebben. Onze excuses. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
Goede service en snelle levering. Verf was niet echt dekkend. Moest 3x verven, waardoor het op was. Nu heb ik een lelijke plek over.
Antwoord van Onlineverf.nl
Bedankt voor je review. Ik heb even naar je bestelling gekeken en zie dat je de Jotun Demidekk Terrasslasyr bij ons hebt aangekocht. Dit is een transparantie beits waarbij je de houtnerven en de houtkleur nog licht doorheen gaat zien. Hierdoor kan het inderdaad kloppen dat het product geen dekkend resultaat heeft gegeven bij het aanbrengen van 2 of zelfs 3 lagen. Het beste resultaat wordt bereikt door 1 à 2 lagen aan te brengen over de gehele lengte. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
18 apr 2024
Snel opgestuurd en netjes verpakt. Er wordt helaas niet meer met je meegedacht als je een artikel bent vergeten.
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Vervelend om te zien dat je onze service niet goed hebt ervaren. Als we je ergens bij kunnen helpen of vragen hebt, horen wij het uiteraard graag. Je kunt ons benaderen via klantenservice@onlineverf.nl of 085 112 02 02. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
SV
s. v.
stap
18 apr 2024

Beits niet op voorraad, ooh toch wel!

Bij mijn bestelling wilde ik 3 blinken van 2,5 L beits bestellen De site gaf aan dat er niet zoveel op voorraad was dus uiteindelijk 1 blik besteld met toebehoren om boven de 50€ te komen. Na vijf minuten weer dezelfde beits besteld en kon er maar een bestellen echter ik had nog een korting code en toen ik deze op het tweede blik toevoegde kon ik wel 2 blikken bestellen. Er is dus iets gaande dat niet klopt, wel op voorraad maar niet te bestellen 😩
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Via Whatsapp heb je ons een bericht gedaan over dat het inderdaad niet lukte om je bestelling met meerdere producten af te ronden. Mijn collega wilde graag met je meekijken wat betreft het vastlopen van de bestelling maar heeft helaas geen reactie meer mogen ontvangen van je. Ons is namelijk niet bekend dat je producten dan weer wel en dan weer niet kunt bestellen. Wij werken met een voorraadsysteem op onze website waardoor je altijd het maximale kunt bestellen van wat op voorraad is. Mocht de inkoop weer nieuwe voorraad ontvangen, zullen wij dan ook de inhoud weer direct verhogen op de website. Dit is wat er wellicht heeft kunnen gebeuren. Mocht je graag willen dat we dit voor je nakijken, mag je het bericht van mijn collega natuurlijk altijd beantwoorden.. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.

Gekozen verfkleur niet mengbaar

De verfkleur die ik via de webshop kon kiezen, bleek door de machine niet te kunnen gemengd. Dat is natuurlijk niet handig. Hier werd wel heel adequaat en snel over gemaild. Order geannuleerd en het geld werd snel terugbetaald.
20 mrt 2024

Te laat geleverd

Ik had mijn bestelling hier geplaatst omdat zij next day delivery garandeerden. De levering werd niet op tijd door de webwinkel overgedragen aan postNL, waardoor de levering pas 2 dagen later aankwam.
20 mrt 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Je bestelling is op 11 maart bij ons binnen gekomen. Die dag is je bestelling verwerkt en overgedragen aan PostNL. PostNL heeft de bestelling in de nacht van 11 op 12 maart verwerkt maar heeft helaas later die dag aangegeven je zending niet te kunnen bezorgen. Je bestelling is dan door de vertraging welke is ontstaan bij PostNL, één dag later later geleverd, op 13 maart. Wij betreuren dat je de zending helaas één dag te laat hebt ontvangen. Dit is inderdaad niet volgens onze leverbelofte maar ook onze vervoerders hebben het drukker gehad die periode. Hier willen wij dan ook onze excuses voor aanbieden. Hopelijk heb je inmiddels je klus kunnen starten. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
24 mrt 2024
Ik ontving een behoorlijk ingedeukt verfblik wat ik in een winkel niet zou accepteren
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat je het product ingedeukt van ons hebt ontvangen. Wij proberen onze producten zo zorgvuldig mogelijk te verpakken zodat ze tijdens bezorging geen beschadiging oplopen. Op de afbeelding is inderdaad een deuk te zien, echter verwachten wij niet dat deze verdere gevolgen heeft voor de kwaliteit van de verf. In elk geval zullen wij PostNL op de hoogte stellen van de deuk welke het blik heeft opgelopen. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Retourbeleid is bagger. Een nieuwe pot met gangbare kleur moet retour kunnen!
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste Tim, Dank voor het plaatsen van je review. Je hebt verf op kleur besteld, dit wordt zoals aangegeven op onze website speciaal voor jou gemaakt waardoor het onder maatwerk valt. Maatwerk producten kunnen daarom helaas niet retour, welke kleur het ook is. Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd. Met kleurrijke groet, team Onlineverf.nl

Levering is goed, maar het geneuzel achteraf

Levering is goed, maar dat gezeur achteraf met beoordelen enzo. Stop daarmee!
Vandaag besteld morgen in huis.... week verder en nog steeds niks
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Ik heb even naar de Track&Trace van je bestelling gekeken en zie dat je bestelling is afgeleverd op 28 maart. Mogelijk dat deze bestelling op een andere locatie rond om het huis is afgeleverd door PostNL. Als dat niet zo is mag en altijd een bericht gestuurd worden naar klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Jullie zeggen online op voorraad nog niets in huis
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je bericht. Helaas heeft een product uit je bestelling vertraging opgelopen met de levering. Hierover is op 11 maart een mail verzonden. Wij verwachten het gewenste product vandaag of morgen binnen te krijgen en zullen je bestelling dan spoedig verwerken. Als deze levering niet meer gewenst of te laat zal aankomen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Te late levering
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat je de bestelling met enige vertraging hebt ontvangen. Door de drukte rondom het Paasweekend is er helaas bij PostNL bij enkele zendingen een vertraging ontstaan. Hopelijk heb je inmiddels kunnen starten met je klus! Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
31 mrt 2024
Optijd leveren
30 mrt 2024
Levering matig
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Door onvoldoende voorraad van de Porex 2000 Isolerende Voorstrijk - 2,5 liter is je bestelling helaas een dag later verzonden. Per mail ben je hier door de klantenservice van op de hoogte gesteld. Wij vinden het zelf ook erg vervelend dat onze voorraad niet toereikend was. Onze excuses hiervoor. Inmiddels heb je het product ontvangen, veel succes met je klus! Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl