Onlineverf.nl

1.944 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

9 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Supersnel maar niet voldoende gemengd.

03/08.De levering en afhandeling was supersnel. Dikke pluim. Maar bij de Tele grijs hadden we nog kleurpigmenten in de verf, nl, zwarte en rode. . Liever een dagje later geleverd en voldoende gemengde of geschud. 23/08 Er bleken toch wat problemen te zijn door dat de verf niet goed gemengd was. Na een mailtje en wat duidelijke foto's uitgewisseld te hebben is het probleem netjes op gelost door Renee van de klantendienst. Top.

lachend verbaasd!…

Ik heb in het verleden al vaker verf bij "Onlineverf" gekocht en de 1 ltr. blikken waren goed verpakt met rondom de blikken de met lucht gevulde stootkussentjes! het nu gekocht blik met 250 Ml. met teak kleurvernis/beits zat in een kleine doos welke zich weer bevond in een doos waar het eerste doosje wel 8 keer paste en daarbij ook nog eens van de stootkussentjes was voorzien! Niet echt duurzaam te noemen!
VS
De onlangs bestelde muurverf was niet gemengd. Kleurpigment lag nog bovenop de verf en zat op het deksel. Ondanks de vele goede leveringen vindt ik deze minder. Contact opgenomen met OnlineVerf en voorgesteld of ik bij dichtst bij zijnde servicepunt (HengeloOV) kon laten mengen. Dit kon en zo gezegd zo gedaan. Uiteindelijk dus toch de verf op kleur gekregen. Wellicht moet de eindcontrole beter.
17 aug 2023

Fouten bij retourafhandeling

Product was prima en zoals beschreven. Retourafhandeling ging niet goed. In de winkel namen ze het niet aan. Dit bleek achteraf een fout te zijn. Hierdoor een retourlabel moeten aanmaken. Op dit label kon maar 1 blik verf. Waardoor ik niet alles heb kunnen terugsturen. Contact met klantenservice was snel alleen niet oplossingsgericht. Probleem blijft bij de klant liggen.
17 aug 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Helaas door een miscommunicatie heeft ons Servicepunt je bestelling niet correct retour genomen. Nogmaals uiteraard onze excuses hiervoor. Onze Servicepunten zijn allemaal correct ingelicht over het retourproces zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het betreft hier de bezorging van de verf waar ik om verlegen zit en op 09/06 heb besteld en op dit moment op 14/06 nog niet is bezorgd door Post.nl. Inmiddels is de bezorgdatum drie keer verzet wat zéér vervelend is als je op je bestelling die je nodig hebt zit te wachten. Verder keurige afwikkeling van de bestelling met de daarbij behorende documenten.
26 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet op de aangegeven dag bij je geleverd is. Hopelijk heb je inmiddels je bestelling mogen ontvangen en heb je de verfklus kunnen starten. Mocht je de zending nog niet hebben ontvangen, dan horen wij dat uiteraard graag. Je kunt ons benaderen via 058 112 02 02 of klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
24 mei 2023

Bijzondere verf

De verf menging is raar. Nadat de deur goed geschuurd en afgenomen was met de juiste ontvetter, streek de verf sommige stukken niet dicht. Verder ontstonden er soort blaasjes. De temperatuur die dag was niet te heet en de luchtvochtigheid ook niet. Ik geloof dat deze verf op een kale deur/kozijn oid wel goed verft.
24 mei 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het spijtig om te horen dat het product geen gewenst resultaat geeft. Onze excuses hiervoor. Graag komen wij hierover met je in contact zodat wij met je mee kunnen kijken wat er precies aan de hand is. Je kunt ons bereiken via: 📞 085 112 02 02 📧 klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet,
4 jul 2023

Ik kreeg mijn 2,5l perkoleum…beschadigd en lekkend aan

Ik kreeg mijn 2,5l perkoleum grachtengroen in beschadigde vorm bezorgd. Op zich netjes verpakt in een doos. Na het openen van de doos zag ik dat het blik verf gelekt had hoewel het blik wel in blaasjes plastic omgeven was behalve bodem en deksel welke ingedrukt was en daardoor verf er uitgelopen was
5 jul 2023
Goedemorgen Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Erg vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigt geleverd is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je bestelling in die staat thuis geleverd krijgt. Helaas kan ik geen contact terug vinden met de klantenservice. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan kan je ons bereiken via klantenservice@onlineverf.nl of 085 112 02 02. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
31 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
slechte service, bestelling zou volgende dag geleverd worden, niet dus.- Pas meer dan 8 uur later sturen jullie een mail dat het product niet meer in voorraad is en het zo snel mogelijk geleverd zal worden. als ik op voorhand wist dat jullie het niet op voorraad hadden had ik wel elders besteld.
1 sep 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het vervelend om te moeten lezen dat je ervaring met onze website niet prettig is verlopen. Het product welke je via onze website hebt besteld was helaas niet voldoende op voorraad om je bestelling volgens de leverbelofte te kunnen leveren. Nogmaals onze excuses hiervoor. We gaan dit uiteraard meenemen ter verbetering van onze voorraad en optimalisatie van de klantenservice. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
31 mei 2023

Service van Onlineverf is goed, helaas vertraging met PostNL

Zoals gewoonlijk een prima ervaring met Onlineverf.nl Helaas is het pakketje 3 a 4 dagen onderweg geweest en niet de beloofde next-day-delivery. Ik kreeg er een melding over via PostNL dus t ligt denk ik niet aan Onlineverf, en tegelijkertijd gooide het wel mijn planning flink in de war.
26 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het vervelend dat de vertraging bij PostNL ervoor heeft gezorgd dat je planning in de war is geraakt. Uiteraard onze excuses hiervoor. Hopelijk heb je inmiddels de producten ontvangen en heb je kunnen starten met je verfklus 😊' Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vind het gruwelijk vervelend dat ik wanneer ik 1x iets besteld heb ergens ik 5 herrinneringen krijg om de service te beoordelen. Ik heb een blik verf uitgekozen en jullie hebben deze op de post gedaan. Ik heb inderdaad het juiste blik ontvangen willen jullie nu een sticker?
3 aug 2023
Beste Niels, Dank voor het plaatsen van je review. We vinden het vervelend om te horen dat je je stoort aan de hoeveelheid Truspilot beoordelingsmails. We zullen kijken of we hier in iets kunnen aanpassen. Het is in ieder geval fijn om te weten dat je je bestelling naar wens hebt ontvangen. Succes met de klus! Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
6 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Orderafhandeling is perfect kwast te duur

Orderafhandeling is perfect, prijstelling van de verf prima maar de prijs voor de kwast ver boven de maat. Kwast gekocht bij onlineverf: € 5,92 Exact dezelfde kwast (merk, serie en grootte) elders € 1,99. Geeft een nare bijsmaak.
22 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het blik was beschadigd geraakt tijdens de bezorging en de binnenkant van de doos zat vol verf. Misschien is het een tip om tape te gebruiken net tekst breekbaar! want postnl gaat er op deze manier niet voorzichtig mee om.
24 jul 2023
Beste Esther, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te moeten horen dat je je bestelling niet in de juist stat hebt ontvangen. Helaas hebben wij hier geen bericht over mogen ontvangen om dit probleem op te lossen. Dit is uiteraard nog steeds mogelijk. Als je wilt dat er nog naar dit probleem gekeken wordt kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Geïmporteerde beoordeling
Heel goeie service volgende dag al in huis maar slechte kwaliteit normale gesproken hoef ik maar 2x te doen en nu zeker 6 x.over heen gegaan voordat het beetje dekte dus daarna andere verf gekocht en dekte meteen
18 jul 2023
Beste, Dank voor het plaatsen van je review. Vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. Mocht dit probleem nog niet gemeld zijn bij onze klantenservice dan horen we het graag zodat we met je mee kunnen kijken en kunnen helpen. Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
25 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Niet op tijd geleverd en daardoor een klusweekend verspilt. Normaal genomen had ik een zwaar onvoldoende gegeven, maar als compensatie 20% korting gekregen. Blijft toch steken op net een voldoende.
5 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen... ook geen bericht Bedankt voor het snelle antwoord! Ik was heel de da thuis en had fijn geweest indien Post NL een berichtje in de bus had gelaten….niet jullie fout
6 sep 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Je hebt je bestelling geplaatst op 31-8-2023. Op deze datum is je bestelling dan ook keurig door ons verzonden. Vervolgens is je bestelling op 1-9-29023 afgeleverd bij een PostNL PickUP Point omdat ze het pakket niet bij je afleveradres hebben kunnen afgeven. Je pakket ligt al geruime tijd bij de Le Choix Malin, Avenue Jean Volders 8, 1060 Saint-Gilles. Ik hoop dat ik hierbij je vraag/review correct heb beantwoord. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
de kleur groen blijkt lichtgroen te zijn, reseda , een zeer ongebruikelijke kleur bij huizen. Ik had dan nog beter wart kunnen bestellen. Makkelijker dekkend. Slechte voorlichting dus.
18 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het erg vervelend dat de kleur niet is zoals verwacht. Sudwest is een kant- en klaar product. Om die reden zijn kleuren al door Sudwest zelf vast gesteld en kunnen dan ook niet veranderd worden. Wel zijn wij het met je eens dat de groenen kleur een zeer ongebruikelijke kleur is. Tevens gaan mijn collega's direct bekijken of wij de kleuren duidelijker op de website kunnen tonen. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
15 jul 2023

Gesplitste levering

Ik belde omdat levering in 2 delen zou komen! Jullie konden me niet (goed) vertellen wat in welke levering zat. Uiteindelijk kwam het spoed benodigde het eerst en oo aangegeven tijd
30 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het is de moeite niet waard maar toch wil ik het aangeven Als er staat dat je roerhoutjes gratis geleverd krijgt en je krijgt ze niet,zou ik het niet vermelden als extra Gr Bram
Als iets niet op voorraad is graag tijdens het bestellen aan geven. Niet via de mail een dag later. Hier kunnen wij niet mee plannen met vriendelijke groet, Andries Huisman
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je onze service niet als goed hebt ervaren. We zijn bezig om onze klanten sneller op de hoogte te stellen als een product niet op voorraad blijkt te zijn. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl

De snelle levering vond ik goed, dat alles onder de (natte) muurverf zat iets minder. Emmer leek wel dicht te zijn, misschien geknoeid tijdens het vullen?
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat de bestelling beschadigd bij je is binnengekomen. Uiteraard gaan wij zorgvuldig met de producten en het mengproces om waardoor dit niet ontstaat. De verwacht is dat het product door het vervoeren is gaan lekken rondom de deksel rand. Graag komen we met je in contact op een passende oplossing aan te bieden. Je kunt ons bereiken via 085 112 02 02 of klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl