Onlineverf.nl

1.930 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.474 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

13 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Alles goed geregeld op één ding na. Helaas werden er super slechte kwaliteit viltrollers geadviseerd zodat veel pluizen in de verf kwamen vast te zitten.
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verf werd pas 3 dagen later om 22.15 geleverd en niet zoals beloofd d volgend dag. Vreselijk vervelend, zo konden we in onze vrije kluswerk niet verder
7 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Het spijt ons om te moeten lezen dat je de zending niet tijdig hebt ontvangen. Je bestelling is op 1 juni bij ons binnen gekomen. Waarbij vervolgens is gekomen voor 2 juni als afleverdatum. Helaas door enorme drukte bij PostNL, na het Pinksterweekend, is de zending vertraagd. PostNL heeft 3 juni de zending afgeleverd op het gewenste adres. Uiteraard begrijpen wij dat het erg vervelend is dat de zending vertraagd is geraakt. Echter is dit een vertraging wat helaas buiten onze macht ligt. Nogmaals onze excuses en succes gewenst met de verfklus. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
13 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Nadat de eerste bestelling niet goed ging ( verkeerde kleur ) is het naar tevredenheid opgelost door kosteloos de verf in juiste kleur te leveren.
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Had de voorstrijk helaas toch niet nodig. Kon niet geruild worden…. 9016 1 van de meest verkochte kleuren. Jammer voortaan maar ander verfwinkel.
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van een review. Onze verven worden voor de klant op kleur gemengd. Wij willen er ook voor zorgdragen dat alle klanten een blik "vers" gemengde verf in huis ontvangen. Daarom is het niet mogelijk om gemengde producten retour te nemen. Dit staat ook op onze site onder het kopje retourneren en op het label op de blikken. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
23 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hebben een blik verf gekocht van 5 liter en boven op de verf zat een dik vlies wat we weg konden gooien vandaar mijn lage waardering hiervoor.
3 okt 2023
Snelle levering. Bestellen ging gemakkelijk maar helaas emmer voorstrijk had gelekt. Kan online verf waarschijnlijk niets aan doen. Post NL wel.
27 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Twee blikken in een deuk.

Twee blikken professionele verf besteld, beide zijn behoorlijk ingedeukt. Net niet lek. In de toekomst gewoon bij leverancier om de hoek kopen.
28 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te moeten horen dat je je bestelling niet in de juist stat hebt ontvangen. Helaas hebben wij hier geen bericht over mogen ontvangen om dit probleem op te lossen. Dit is uiteraard nog steeds mogelijk. Als je wilt dat er nog naar dit probleem gekeken wordt kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
30 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
ben niet zo te vrede daar ik niet de juiste kleur gekregen heb en ruilen is niet mogelijk Bentheim geel is in mijn ogen geen Bentheim wit
NM
N M.
Zeist
1 nov 2023
Jullie acties beter omschrijven. Je laat nu een klant lopen vanwege een bakje en een rollertje. Er zijn meer leveranciers, dombo’s
1 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Helaas konden wij geen bakje en rolletje naleveren omdat in onze actie vermeld stond dat er een kortingscode gebruikt moest worden vóór afrekenen. Ook stond er vermeld dat deze actie achteraf net verrekend kon worden. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
26 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Te weinig verf 500ml betaald en krijg amper 400ml geleverd. Geen reactie op de mail enkele dagen geleden. Hier koop ik nooit meer.
28 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Op vrijdag 18 augustus hebben wij je mail mogen ontvangen. Eén van mijn collega's bij de klantenservice heeft dan ook direct op je mail gereageerd: We snappen de verwarring, je hebt gekozen voor een mengkleur, er wordt nog mengpasta aan de basis toegevoegd waardoor het blik gevuld wordt tot de bestelde inhoud. Mocht je hier nog meer vragen over hebben, horen wij dat uiteraard graag. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
17 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooi assortiment tegen nette prijzen. Helaas was levering bij depot niet op toegezegde tijd, waardoor we werk moesten herplannen
17 jun 2023
Beste Philip, Dank voor je review. PostNL heeft te maken met extreme drukte waardoor een aantal zendingen vertraging hebben opgelopen. Gelukkig heb je je bestelling inmiddels ontvangen en kun je starten met de klus. Verder zijn we blij om te horen dat je tevreden bent met onze prijzen en het uitgebreide assortiment ;-) Tot een volgende bestelling dan maar! Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
17 dec 2023
Kwasten gewoon meeleveren ipv kortingscode laten invullen. Onduidelijkheid in bestelproces geeft zeer ontevreden gevoel.

1 minpunt

Bestelling te laat geleverd(zoals bijna overal), verder alles keurig in orde. En netjes opgelost door Onlineverf.nl
24 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
verkeerde verf, wel een snelle herstel aktie, maar zaterdag's wordt er door de transporteur (post NL) niet geleverd
6 okt 2023

Traag

Mijn 1ste pot (bestelling) was er de dag nadien al , nu nog 2de pot besteld en nog steeds niet ontvangen?
Als bij een bestelling aangegeven word dat op een bepaalde dag word geleverd moet dat wel gebeuren.
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. De bestelling is op zaterdag 13 januari gereed gemaakt en vervolgens verzonden. PostNL heeft vervolgens op de afgesproken leverdatum, 15 januari, je pakket aangeboden. Helaas geven zij aan dat de bezorging bij je gewenste adres niet gelukt is. Om die reden hebben dezelfde dat je pakket niet afgegeven bij een PickUp Point bij je in de buurt. Daar ligt je bestelling klaar om afgehaald te worden. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Één doos verf was langs zijkant en deksel volledig ongedeukt gelukkig zonder lekkage
26 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat je de bestelling in deze staat hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mocht je door twijfelen door de deuken of je het blik nog kunt sluiten na gebruiken, dan zien wij je bericht graag tegemoet via klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
TR
Theo R.
Lichtenvoorde
29 sep 2023
Helaas waren beide blikken gedeukt. Beter verpakken lijkt mij de oplossing
29 sep 2023
Beste Wilma, Dank voor het plaatsen van je review. Wij proberen onze producten zo goed mogelijk te verpakken, helaas zijn wij ook afhankelijk van het transport waarbij het pakket soms veel te verduren krijgt en we schade niet altijd kunnen voorkomen. Gelukkig lijkt er geen verf verloren te zijn gegaan en sluiten de blikken nog goed af, anders horen wij dit uiteraard graag. Met kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
De verzending is erg jammer, maar dit ligt voornamelijk ook aan PostNL…
Antwoord van Onlineverf.nl
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de verzending niet gelopen is als verwacht. Wij gaan dit uiteraard melden bij PostNL en hopen dat de leveringen in de toekomst beter zullen zijn. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
31 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede snelle levering alleen veel e-mail spam mbt review, erg irritant.
26 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat spijtig dat u de reviews als irritant ervaart. Dit is zeker niet de bedoeling. Door klanten reviews te laten plaatsen lezen wij van de klanten de min en plus punten van een bestelling die zij bij ons hebben gedaan. Voor ons, als bedrijf, is die terugkoppeling van de klanten erg belangrijk om alles voor de klant zo goed mogelijk te laten verlopen. Maar ik zal uw feedback hierin zeker meenemen. Kleurrijke groet, Team onlineverf.nl