Onlineverf.nl- Logo - Beoordelingen

Onlineverf.nl

2.106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.650 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

13 mei 2024
Super service!!! Kleugarantie is helemaal geweldig. Na en verkeerde kleur te hebben besteld, en iets van gebruikt, kreeg ik gewoon een heel nieuw blik in de juiste kleur. En dit kosteloos!!!. Zeer tevreden en zal al mijn verf en benodigdheden hier bestellen. Bedankt voor deze gruwedige service.
4 mei 2024
Ben zeer tevreden maar wat ik bestelde zou ik de volgende dag binnen krijgen maar werd een dag later om dat het niet bij u op voorraad dit kreeg ik te horen na dat ik gebeld had misschien beter een melding geven naar de klant nogmaals ik ben een tevreden klant Groet Ruud Vorster
5 mei 2024
Prijs/kwaliteit is prima, ook nog gratis een aantal goede kwasten erbij. De volgende dag alles in huis. Dik tevreden. Enige minpuntje is dat twee van de drie blikken best flinke deuken hadden. Maar dat doet aan de kwaliteit van de verf niets af.
Gemakkelijke website. Natuurlijk is het altijd afwachten of de kleur "online" hetzelfde is als de kleur die je thuis ontvangt. Maar als dat niet het geval is, kun je de verf terugsturen. Gelukkig in ons geval niet nodig, prachtige kleur.
19 mei 2024
Dat de volgende avond de bestelling werd geleverd is iets waar je zeker van kan zijn. Ongeacht het feit dat je in België woonachtig bent.En weten dat de klus tot één goed einde wordt gebracht. In mijn geval één lambrisering schilderen.
Goede verf en wordt geleverd, maar wees gewoon eerlijk dat post nl niet binnen 15 uur kan leveren dus de volgende dag , misschien alleen als je in de ochtend om 8 uur besteld, mensen rekenen er dan op
15 mei 2024
De bestelling was de volgende dag al geleverd en een dag later zat de beits al op de schutting. Hoppa, zo snel kan het gaan. Dank je wel Onlineverf voor de snelle levering!.
11 mei 2024
Conform afspraak de volgende dag al geleverd, keurig netjes verpakt, een mooie kwast kado en 2 roerstokjes. Ook nog eens fijn geprijst. Zou er zo weer bestellen.

Helemaal prima

Eerste keer dat ik iets bestel en dan moet je natuurlijk maar afwachten. 2 blikken Sigma s2u Allure besteld en keurig verpakt binnen 2 dagen geleverd gekregen. Dit was mijn eigen keuze, want het had een dag eerder gekund. Uitstekend verpakt met informatie erbij van de dichstbijzijnde winkel voor eventuele vragen.
Wel, op de site on-line verf heb ik feitelijk niets aan te merken, waarom geef ik dan één ster minder? Wel omdat post.nl mijn bestelling die ik ik verwachtte,op het laatste moment uitstelde. Wel vervelend, daar kan on-line verf niets aan doen, maar de koerierdienst.
Nadat vervoerder Trunkrs a: niet bezorgd had en b: later wel bezorgd maar in een openbare brandgang heb ik contact oogenomen met onlineverf.nl Zij hebben dit super opgepakt. Hele fijne en snelle service! Ouderwetse service nog.

Duidelijke website, goede producten

Duidelijke website, veel tips en achtergrond die mij helpen bij het schilderen van mijn huis. Snelle levertijd, track&trace ok Verf (Sikkens primer en muurverf) verft heerlijk, streeploos, goede dekking
Goede service 👍🏻! Korte lijnen per e-mail, waardoor ik de bestelling kon aanpassen. Snelle levering. Goed verpakt. Keurig voor elkaar. Ik bestel vanaf nu bij verfonline!
6 mei 2024

1e bestelling was prima ook de verf…

1e bestelling was prima ook de verf was verpakt! 2e bestelling was niet verpakt en dat kon je gelijk merken... primer was lekker aan het lekken niet veel maar toch
20 mei 2024
Makkelijke site en snel netjes geleverd. De blikken waren extra afgesloten met tape, bij het verwijderen neem je onbedoeld een stukje etiket mee.
13 mei 2024

Snelle levering, fijne verf op kleur

Heb verf op kleur besteld, werd de dag na bestellen geleverd, top! Kon direct aan de slag. De gratis kwast bij de Sigma verf was ook een fijne.
13 mei 2024

Perfecte kleur, prijs en bestellen

Ruime keuze om de juiste kleur te kiezen, goede prijs en eenvoudig bij een lager bedrag om bestelling zelf op te halen bij een servicepunt.
Goede kwaliteit prijsverhouding,snelle levering, en bij vragen snelle reactie en uitgebreide uitleg. Kortom zeker een aanbeveling!!
Moet het product nog beoordelen.Maar heb diverse positieve beoordelingen gehoord over dit product.Daarom mijn aankoop van deze verf.
14 mei 2024
Vanaf online shoppen tot bezorging in zeer goede verpakking alles perfect 👌en kwam qua prijs bij ons als goedkoopste uit de bus👍🏽