Onlineverf.nl

1.787 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.331 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

17 apr 2024
Snelle levering, goed verpakt, verzenden gratis. Wij hebben dit spul gebruikt voor onze schuttingen maar ook om de betontegels te schilderen. Eerst een klein stukje everything en er een winter over heen laten gaan. Omdat ik geen foto's heb van levering stuur ik deze.

Erg tevreden! Betrouwbare levering. Netjes verpakt!

Ik heb nu al meerdere bestellingen bij ‘onlineverf.nl’ gedaan en ben telkens volledig tevreden! Het fijnste vind ik hun betrouwbaarheid. Naast het feit dat de verf ook daadwerkelijk de volgende dag wordt bezorgd kun je er blind van op aan dat je aan de slag kunt. De verf wordt dusdanig beschermd verpakt dat alles heelhuids aan komt. Geen geklieder, geen getrut. Gewoon netjes zoals het hoort!

Altijd doen wat ze beloven en een 10+ voor de vriendelijke vakkundige helpdesk.

Altijd een snelle bezorging. Dit was de zoveelste bestelling en steeds weer komen ze na wat ze zeggen qua bezorging. Deze keer had ik iets van mijn buurman gehoord over een EPS verf, ik ging gewoon even met ze bellen en ik kreeg vakkundig advies. Dus was het juiste product bestelling geen probleem. THANKS en alle sterren zijn jullie echt waard. tot de volgende bestelling
18 apr 2024
Ik had een lichte kleurverschil met de verf die ik eerder had gebruikt, ik dacht eerst dat ik niet de juiste kleur had gekregen maar kwam erachter dat ik zelf de verkeerde kleur had besteld, de manier hoe ik ben geholpen ben en de oplossing die geboden werd had ik niet verwacht, en ben ik erg blij mee. Ik zal de volgende keer zeker hier weer bestellen!
Ben zeer tevreden maar wat ik bestelde zou ik de volgende dag binnen krijgen maar werd een dag later om dat het niet bij u op voorraad dit kreeg ik te horen na dat ik gebeld had misschien beter een melding geven naar de klant nogmaals ik ben een tevreden klant Groet Ruud Vorster
Prijs/kwaliteit is prima, ook nog gratis een aantal goede kwasten erbij. De volgende dag alles in huis. Dik tevreden. Enige minpuntje is dat twee van de drie blikken best flinke deuken hadden. Maar dat doet aan de kwaliteit van de verf niets af.
25 apr 2024
de service via whats app is snel en ik heb het gevoel van echt geholpen te worden, de leveringen zijn steeds snel en in orde, degelijk verpakt voor het transport, kortom, ik ben een tevreden klant
Super snelle levering! Goed verpakt, maar (zelf) verkeerde kleur besteld. Na een wa berichtje, keurig retour label ontvangen en de nieuwe bestelling meteen verstuurd. Top service!

1e bestelling was prima ook de verf…

1e bestelling was prima ook de verf was verpakt! 2e bestelling was niet verpakt en dat kon je gelijk merken... primer was lekker aan het lekken niet veel maar toch
14 apr 2024
Ik had sikkens primer en wijzonol verf. Een prima combinatie. Verfde heerlijk, en voor een stuk minder dan de reguliere prijs. Geen strepen of druipers. Een aanrader.
20 apr 2024
Nadat een kleur niet op de meng machine kon kreeg ik meteen bericht en nog dezelfde dag is alles in orde gemaakt, keurig verpakt de volgende ochtend al ontvangen !!
HD
Henk d.
Apeldoorn
Zeer snelle verzending goede webshop.Heb al eerder Bielzen zwart besteld maar had nog 2 x 2,5 liter nodig. Fijn spul om mee te werken. Ga zo door.
Snelle oplossing van een probleem, zonder gedoe met echte mensen een probleem oplossen. En dan ook nog doen wat je beloofd. Voor mij een 10.

Fijn bedrijf

Goede website, fijne klantenservice, goede levering (verf goed ingepakt) en snelle terugbetaling (er was iets niets voorradig). Aanrader!

Prima service

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, scherpe prijs. Handig dat er een kaartje met dichtsbijzijnde servicepunt is meegeleverd.
Perfect geholpen product naar wens. Op deze voet doorgaan is mn laaste bestelling niet. Staat in mijn voorkeurs web winkel
18 apr 2024
Goed verpakt en extra tape over het verfdeksel. En uiteraard met post nl Verzonden en te volgen via mijn post nl app.
Bestellen ging prima, fijn ook dat het thuis kon worden bezorgd. Ik miste informatie op de mail over de verzending.
19 apr 2024
Makkelijk aan te brengen. Wel een stuk lichter dan op de foto’s van de website maar ziet er uiteindelijk mooi uit!
16 apr 2024

Alle materialen en verf is super !!!

Alle materialen en verf is super en snel geleverd daarom bestel ik graag bij ONLINE VERF !!!