powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen

powerplustools.nl

357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.799 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2014
powerplustools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
alle hulde hoe jullie mijn bestelling uiteindelijk hebben afgehandeld ik had een set van 2 bandenlichters besteld en toen ik mijn pakket open maakte was er maar een bandenlichter ingesloten na een mail van mij kreeg ik de toezegging dat er een werd nageleverd de volgende dag had ik de ontbrekende bandenlichter al in huis alle lof en hulde voor jullie vertrouwen en de zeer snelle oplossing super bedankt daar voor dirk van den bos delft
DV

3 apr 2023
Verzending van uit jullie kant is goed geen commentaar op maar DpD doet zomaar een dotje denk ik pakket mochten ze onder kar poort zetten en niet gedaan ?? Dat is al de tweede keer

Beoordelingen voor powerplustools.nl

25 jan 2024
16 nov 2023
de lasnaden zijn erg slordig
3 apr 2023
10 sep 2023
Magnetische gereedschapshouders besteld. Ik geef 3 sterren omdat deze eerder retour leken en sommige magneten krom zaten en gebogen
13 mrt 2023
betaalbaar, redelijk degelijk materiaal
14 mrt 2023
Beste Jozef Ampe, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We zijn blij dat u onze producten betaalbaar en van redelijk degelijke kwaliteit vindt. We willen echter graag meer inzicht krijgen in waarom uw beoordeling geen 5 sterren was. Was er iets dat niet voldeed aan uw verwachtingen of waaraan we kunnen werken om uw ervaring te verbeteren? We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en streven ernaar om een uitstekende klantervaring te bieden. Als u ons meer informatie kunt geven over uw ervaring en eventuele suggesties heeft, dan horen we dat graag van u. Neem gerust contact met ons op via E-mail: info@powerplustools.nl of telefoon: 0594-231040 zodat we u beter van dienst kunnen zijn. Bedankt voor uw tijd en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Powerplustools Nederland
8 jul 2023
Montage materiaal niet meegeleverd.
19 mrt 2023
snelle levering
20 mrt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We zijn blij dat de producten snel bij u zijn aangekomen. We willen echter graag meer inzicht krijgen in waarom uw beoordeling geen 5 sterren was. Was er iets dat niet voldeed aan uw verwachtingen of waaraan we kunnen werken om uw ervaring te verbeteren? We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en streven ernaar om een uitstekende klantervaring te bieden. Als u ons meer informatie kunt geven over uw ervaring en eventuele suggesties heeft, dan horen we dat graag van u. Neem gerust contact met ons op via E-mail: info@powerplustools.nl of telefoon: 0594-231040 zodat we u beter van dienst kunnen zijn. Bedankt voor uw tijd en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
19 sep 2023
8 mrt 2023
2 mrt 2023
3 mrt 2023
Beste Richard Blommaert, Bedankt voor uw beoordeling van onze diensten/producten. We vinden het jammer dat uw ervaring niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. We willen ons verontschuldigen voor eventuele ongemakken. We zouden graag meer willen weten over uw ervaring, zodat we eventuele problemen kunnen oplossen en onze diensten/producten kunnen verbeteren. Als u ons meer informatie kunt geven over wat er misging, kunnen we hiermee aan de slag gaan. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om onze klanten te helpen en eventuele problemen op te lossen. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, team Powerplustools