Bodybow.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
Bodybow.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Na het bestellen een telefoontje van de klanten service over het niet op voorraad hebben van één artikel, of ik een alternatief product wilde, of wachten op het bestelde product zodra het weer op voorraad is, zeer netjes

17 mei 2023
Ik kocht een Strassburgsock, maar deze was veel te smal. Om dit te weten, moest ik ze wel 1 keer rond m,n been doen. Maar daardoor kon ik ze niet terug sturen want je krijgt alleen je geld terug als ze niet gepast is. Ze ligt nu gewoon in de kast. Ik kan ze niet gebruiken.
JD
JEAN-PAUL D.
Koningshooikt

Beoordelingen voor Bodybow.nl

Ik heb een bestelling gedaan en betaald, nog steeds geen bevestiging gekregen van verzending. Ik ontvang ook geen update over de status. De mail die ik kreeg om het te kunnen volgen helpt niet.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ineke, Vervelend dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat we je bestelling weer op voorraad hebben en zal vandaag verstuurd worden. Ik neem ook even contact met je op via de mail. Gezonde groet, Team Bodybow
1 jan 2024
Goede producten, betaalbare prijs.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Saskia, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow
1 jan 2024
Snelle levering, duidelijke communicatie.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Anita, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij iedere dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
24 dec 2023
Vooral de snelle bevestiging van de bestelling en levering was vlot, waarvoor dank.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Marjolein, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
24 dec 2023
Bestellen gaat makkelijk echter wordt er tijdens het bestelproces geen leverdatum genoemd
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Cees, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
23 dec 2023
Hele goede en persoonlijke service.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Helmone, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
Vriendelijke service.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Helmone, Bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze klantenservice! Gezonde groet, Team Bodybow
Mooi product voor een mooie prijs en goede service!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Dick, Bedankt voor je review! En veel plezier met de Tunturi F20 Hometrainer! Gezonde groet, Team Bodybow
Snelle levering, goede prijzen! Zou er zo weer brstellen
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Rodger, Bedankt voor je 5 sterren review! We zien je graag een volgende keer. Gezonde groet, Team Bodybow
Sluiting van de rol is niet praktisch
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Francina, Bedankt voor je review! Gezonde groet, Team Bodybow
Prima geregeld en snel maar bezorging minder
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Martine, Bedankt voor je review! Hopelijk kunnen wij de bezorging de volgende keer beter doen. Gezonde groet, Team Bodybow
Snel geleverd en precies wat ik zocht!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Bart, Bedankt voor je review! Fijn dat de Lengtemeter Seca 206 is wat je zocht. Gezonde groet, Team Bodybow