Bodybow.nl- Logo - Beoordelingen

Bodybow.nl

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.285 beoordelingen in totaal

Fijne ervaring met dit bedrijf. Product is precies wat is geadverteerd. Goede uitgebreide beschrijving en fotos waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Een ander koeriersbedrijf zou beter zijn denk ik zoals PostNL aangezien zij een app hebben.

Ik heb een bestelling gedaan en betaald, nog steeds geen bevestiging gekregen van verzending. Ik ontvang ook geen update over de status. De mail die ik kreeg om het te kunnen volgen helpt niet.

Beoordelingen voor Bodybow.nl

Alles prima!

Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Mustafa, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad met ons bedrijf en dat het product voldeed aan je verwachtingen. We doen ons best om onze beschrijvingen en foto's zo gedetailleerd mogelijk te maken, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Wat betreft de koeriersdienst, we waarderen je feedback. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren en zullen jouw suggestie meenemen. Gezonde groet, Team Bodybow
13 jul 2024
De yogamat is super. Echter stinkt deze nogal. Met luchten gaat dat er niet uit. Als tip kreeg ik uitwassen. Dit verwacht ik niet van een nieuwe yogamat.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Tineke, Bedankt voor je review! Vervelend dat er een lucht hangt aan de mat, dit is inderdaad niet de bedoeling bij een nieuwe mat. Mocht de lucht er nog steeds inzitten, dan kan je contact opnemen met ons en zullen we kijken naar een oplossing. Gezonde groet, Team Bodybow
Eenvoudige betaling en snelle levering.
Snelle en goede levering.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Michel, Bedankt voor je 5-sterren review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle en goede levering. Het is ons doel om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag. Veel plezier met je aankoop! Gezonde groet, Team Bodybow
5 jul 2024
Snelheid van levering
11 jul 2024
Hoi Ann, Wij zijn blij om te horen dat je je bestelling snel in huis had! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Bastiaan, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Frans, Wat een fantastische review, hartelijk dank! We zijn heel blij dat je zo tevreden bent. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en dat je volgende ervaring net zo goed zal zijn. Bedankt voor je vertrouwen! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Marcel, Wat fantastisch om een 5-sterren review te ontvangen! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met je ervaring. Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
6 jul 2024
11 jul 2024
Hoi Fen, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
5 jul 2024
11 jul 2024
Hoi Marian, Bedankt voor je 5 sterren review! Veel plezier met de Curetape sports. Gezonde groet, Team Bodybow
25 jun 2024
Demi was super duper duper helpful! I was probably the most annoying clients with a zillion requests and she never made me feel like a burden. In the end we got the product we needed in faster time than expected. Really happy. Thanks Demi!
1 jul 2024
Hello Kelly, Thank you for your nice review! You were certainly not an annoying customer, I enjoyed helping you! Have fun with your order! Kind regards, Demi

Snel en zorgvuldig

Wat mij zeer goed beviel, was de zeer snelle en zorgvuldige afhandeling van mijn geplaatste bestelling.
1 jul 2024
Hoi Rink, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
25 jun 2024
Goede kwaliteit braces die mij zeer goede steun geven en daardoor loop ik redelijk pijnvrij.
1 jul 2024
Hoi Frans, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de brace goede steun voor je biedt! Gezonde groet, Team Bodybow
25 jun 2024
Snelle levering. Goede producten. Goede prijs.
1 jul 2024
Hoi Line, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
Duidelijke site, snelle levering. Prima
1 jul 2024
Hoi Patricia, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
Snel en goed
1 jul 2024
Hoi Cornelie, Bedankt voor je review! Veel plezier met de easytape. Gezonde groet, Team Bodybow
Alles
1 jul 2024
Hoi Ger, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Gezonde groet, Team Bodybow
1 jul 2024
Hoi Marion, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
23 jun 2024
24 jun 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling. Gezonde groet, Team Bodybow
18 jun 2024
24 jun 2024
Hoi Jos, Bedankt voor je 5-sterren review! Veel plezier met de seirin naalden. Gezonde groet, Team Bodybow