Bodybow.nl

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun. 2022
Bodybow.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Na het bestellen een telefoontje van de klanten service over het niet op voorraad hebben van één artikel, of ik een alternatief product wilde, of wachten op het bestelde product zodra het weer op voorraad is, zeer netjes

17 mrt. 2023
Retourneren kost meer dan €7,-.

Beoordelingen voor Bodybow.nl

5 feb. 2024

Keurige oplossing voor een kleur die niet op voorraad was.

De kleur die ik had besteld was niet meer op voorraad. Ik werd keurig gebeld en kreeg na telefonisch contact een andere kleur opgestuurd. Dit werd heel snel geregeld. Ik had het artikel de volgende dag al in huis.
6 feb. 2024
Hoi Julie, Onze excuses dat de kleur niet op voorraad was. Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
De bezorging vond de dag na de bestelling al plaats. De optie om dezelfde avond nog te bezorgen, werd me gegeven.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Johan, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow
5 feb. 2024
23 jan. 2024

Gemak van Bestelling

Gemak
6 feb. 2024
Hoi Gene, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
24 dec. 2023
Bestellen gaat makkelijk echter wordt er tijdens het bestelproces geen leverdatum genoemd
5 jan. 2024
Hoi Cees, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
24 dec. 2023
Vooral de snelle bevestiging van de bestelling en levering was vlot, waarvoor dank.
5 jan. 2024
Hoi Marjolein, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
29 dec. 2023
Snelle levering, duidelijke communicatie.
5 jan. 2024
Hoi Anita, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij iedere dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
23 dec. 2023
Hele goede en persoonlijke service.
5 jan. 2024
Hoi Helmone, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
1 jan. 2024
Goede producten, betaalbare prijs.
5 jan. 2024
Hoi Saskia, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow
17 jan. 2024
8 jan. 2024
1 jan. 2024
15 jan. 2024
Ik heb een bestelling gedaan en betaald, nog steeds geen bevestiging gekregen van verzending. Ik ontvang ook geen update over de status. De mail die ik kreeg om het te kunnen volgen helpt niet.
15 jan. 2024
Hoi Ineke, Vervelend dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat we je bestelling weer op voorraad hebben en zal vandaag verstuurd worden. Ik neem ook even contact met je op via de mail. Gezonde groet, Team Bodybow
25 nov. 2023
Kon de brace snel ophalen. Mooie brace voor een goede prijs.
14 dec. 2023
Hoi Helene, Als de brace bij ons op voorraad zijn, kunnen deze direct opgehaald worden. We zijn blij dat we je snel hebben kunnen helpen! Gezonde groet, Team Bodybow
12 dec. 2023
Snelle levering, goede prijzen! Zou er zo weer brstellen
14 dec. 2023
Hoi Rodger, Bedankt voor je 5 sterren review! We zien je graag een volgende keer. Gezonde groet, Team Bodybow
14 dec. 2023
Mooi product voor een mooie prijs en goede service!
19 dec. 2023
Hoi Dick, Bedankt voor je review! En veel plezier met de Tunturi F20 Hometrainer! Gezonde groet, Team Bodybow
28 nov. 2023
Snel geleverd en precies wat ik zocht!
14 dec. 2023
Hoi Bart, Bedankt voor je review! Fijn dat de Lengtemeter Seca 206 is wat je zocht. Gezonde groet, Team Bodybow
27 nov. 2023
Snelle service, goede prijs-kwaliteit
14 dec. 2023
Hoi Ann, Bedankt voor je mooie review! We helpen je graag snel weer. Gezonde groet, Team Bodybow