Bodybow.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.257 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
Bodybow.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Na het bestellen een telefoontje van de klanten service over het niet op voorraad hebben van één artikel, of ik een alternatief product wilde, of wachten op het bestelde product zodra het weer op voorraad is, zeer netjes

17 mei 2023
Ik kocht een Strassburgsock, maar deze was veel te smal. Om dit te weten, moest ik ze wel 1 keer rond m,n been doen. Maar daardoor kon ik ze niet terug sturen want je krijgt alleen je geld terug als ze niet gepast is. Ze ligt nu gewoon in de kast. Ik kan ze niet gebruiken.
JD
JEAN-PAUL D.
Koningshooikt

Beoordelingen voor Bodybow.nl

JD
Alles is altijd keurig verzorgd. Prima. Als toch wel trouwe klant zou af en toe korting wel gepast zijn.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Jan, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
Gezien en mijn immobiliteit werd het binnen een uur thuisgebracht
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Herman, Goed om te horen dat de bestelling snel in huis was, daar doen we het voor! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
TD
Theo d.
Duiven
Product van goed kwaliteit en volgens afspraak geleverd.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Theo, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
MA
Monique A.
Oosterbeek
Snelle levering, makkelijk besteltraject, goed product.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Monique, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Met gezonde groet, Team Bodybow
Snelle levering,goede communicatie,goed product.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Antonie, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
Order na 1 dag al netjes ontvangen!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Niels, Bedankt voor je mooie 5-sterren review! Fijn om te horen dat je je bestelling snel in huis hebt! Gezonde groet, Team Bodybow
10 mrt 2024
Vlot geleverd. Netjes verpakt.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Peter, Fijn dat je het fitness bankje snel in huis had! Veel plezier ermee! Gezonde groet, Team Bodybow
Alles goed.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Bea, Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is gegaan. Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Mark, Bedankt voor je 5-sterren review! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Danny, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ron, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Hans, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow

Keurige oplossing voor een kleur die niet op voorraad was.

De kleur die ik had besteld was niet meer op voorraad. Ik werd keurig gebeld en kreeg na telefonisch contact een andere kleur opgestuurd. Dit werd heel snel geregeld. Ik had het artikel de volgende dag al in huis.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Julie, Onze excuses dat de kleur niet op voorraad was. Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
De bezorging vond de dag na de bestelling al plaats. De optie om dezelfde avond nog te bezorgen, werd me gegeven.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Johan, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow
Snelle levering, duidelijke communicatie.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Anita, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij iedere dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
1 jan 2024
Goede producten, betaalbare prijs.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Saskia, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow
top bedrijf! goed sevice!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Driekus, Bedankt voor je 5-sterren review, hier zijn wij erg blij mee! We helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow