Bodybow.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.265 beoordelingen in totaal

5 feb 2024
De kleur die ik had besteld was niet meer op voorraad. Ik werd keurig gebeld en kreeg na telefonisch contact een andere kleur opgestuurd. Dit werd heel snel geregeld. Ik had het artikel de volgende dag al in huis.

15 jan 2024
Ik heb een bestelling gedaan en betaald, nog steeds geen bevestiging gekregen van verzending. Ik ontvang ook geen update over de status. De mail die ik kreeg om het te kunnen volgen helpt niet.

Beoordelingen voor Bodybow.nl

DB
Daniel B.
Siegburg
21 mei 2024

Easy to order, Item as expected, fast delivery

Easy to order, fast delivery, reasonable price
23 mei 2024
Hello Daniel, Thank you for your lovely 5 star review! Have fun with your order! Kind regards, Team Bodybow
17 mei 2024
23 mei 2024
Hoi Rene, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow
20 mei 2024
Aangeven wanneer iets komt dat niet voorradig is en dat dan ook doen.
23 mei 2024
Hoi Liesbeth, Helaas was je pakketje een paar dagen later verstuurd, onze excuses hiervoor! Alsnog veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
14 mei 2024
16 mei 2024
Hoi Barbara, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
18 apr 2024
25 apr 2024
Hoi Carla, Bedankt voor je 5 sterrenreview! We helpen je in de toekomst graag weer. Gezonde groet, Team Bodybow
6 mei 2024
De buitenste boog sluit niet goed aan op het been.
8 mei 2024
Hoi Vera, Vervelend dat de buitenste boog niet goed aansluit! Het beste kan je even contact met ons opnemen om te kijken naar een andere maat eventueel. Gezonde groet, Team Bodybow
4 apr 2024

Snel en goed

Snelle levering en goede raad na raadpleging over het artikel.
17 apr 2024
Hoi Jan-Willem, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
MA
Monique A.
Oosterbeek
20 mrt 2024
Snelle levering, makkelijk besteltraject, goed product.
27 mrt 2024
Hoi Monique, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Met gezonde groet, Team Bodybow
4 apr 2024
17 apr 2024
Hoi Ralph, Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
27 mrt 2024
Hoi Mark, Bedankt voor je 5-sterren review! Gezonde groet, Team Bodybow
24 mrt 2024
27 mrt 2024
Hoi Danny, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
JD
2 mrt 2024
Alles is altijd keurig verzorgd. Prima. Als toch wel trouwe klant zou af en toe korting wel gepast zijn.
5 mrt 2024
Hoi Jan, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
11 mrt 2024
Gezien en mijn immobiliteit werd het binnen een uur thuisgebracht
15 mrt 2024
Hoi Herman, Goed om te horen dat de bestelling snel in huis was, daar doen we het voor! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
TD
Theo d.
Duiven
8 mrt 2024
Product van goed kwaliteit en volgens afspraak geleverd.
15 mrt 2024
Hoi Theo, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
11 mrt 2024
Snelle levering,goede communicatie,goed product.
15 mrt 2024
Hoi Antonie, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
6 mrt 2024
Order na 1 dag al netjes ontvangen!
8 mrt 2024
Hoi Niels, Bedankt voor je mooie 5-sterren review! Fijn om te horen dat je je bestelling snel in huis hebt! Gezonde groet, Team Bodybow
10 mrt 2024
Vlot geleverd. Netjes verpakt.
15 mrt 2024
Hoi Peter, Fijn dat je het fitness bankje snel in huis had! Veel plezier ermee! Gezonde groet, Team Bodybow
6 mrt 2024
Alles goed.
8 mrt 2024
Hoi Bea, Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is gegaan. Gezonde groet, Team Bodybow
7 mrt 2024
8 mrt 2024
Hoi Ron, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
2 mrt 2024
5 mrt 2024
Hoi Hans, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow