Bodybow.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
Bodybow.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Na het bestellen een telefoontje van de klanten service over het niet op voorraad hebben van één artikel, of ik een alternatief product wilde, of wachten op het bestelde product zodra het weer op voorraad is, zeer netjes

17 mei 2023
Ik kocht een Strassburgsock, maar deze was veel te smal. Om dit te weten, moest ik ze wel 1 keer rond m,n been doen. Maar daardoor kon ik ze niet terug sturen want je krijgt alleen je geld terug als ze niet gepast is. Ze ligt nu gewoon in de kast. Ik kan ze niet gebruiken.
JD
JEAN-PAUL D.
Koningshooikt

Beoordelingen voor Bodybow.nl

top bedrijf! goed sevice!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Driekus, Bedankt voor je 5-sterren review, hier zijn wij erg blij mee! We helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
1 jan 2024
Ik heb een bestelling gedaan en betaald, nog steeds geen bevestiging gekregen van verzending. Ik ontvang ook geen update over de status. De mail die ik kreeg om het te kunnen volgen helpt niet.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ineke, Vervelend dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat we je bestelling weer op voorraad hebben en zal vandaag verstuurd worden. Ik neem ook even contact met je op via de mail. Gezonde groet, Team Bodybow

Gemak van Bestelling

Gemak
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Gene, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow

Prima follow-up

1 jun 2023
Hoi Theo, Bedankt voor je review! Nogmaals onze excuses dat de Dynamic Tape niet op voorraad was. Gezonde groet, Team Bodybow
27 sep 2023

Goede producten + snelle levering.

De gewenste producten waren voorradig, snelle en betrouwbare levering. Een deel van de producten was niet op voorraad wat nageleverd wordt. Hier was ook duidelijke communicatie over.
28 sep 2023
Hoi, Bedankt voor je review! Fijn dat de bestelling snel is geleverd en dat alles duidelijk was. We zien je graag weer terug. Gezonde groet, Team Bodybow
12 okt 2023

Telefonisch contact en levering

Ik moest een rol aanschaffen voor mijn rug van mijn manueeltherapeut. Aan de telefoon ben ik goed geholpen. Levering was goed en snel.
16 okt 2023
Hoi Elly, Bedankt voor je review! Fijn dat het contact en de levering goed en snel is verlopen. Veel plezier met je McKenzie kussen. Gezonde groet, Team Bodybow
17 mei 2023
Enkelbrace "Med Ankle Brace" is prima. Prachtig product. Zelfs na zwaar verstuikte enkel goed mee te tennissen!
1 jun 2023
Hoi Fenna, Fijn om te lezen dat de enkelbrace bevalt! Gezonde groet, Team Bodybow

Top kwaliteit en levering!

Producten precies zoals aangegeven op de site geleverd. Goed kwaliteit, kan niks anders zeggen!
1 jun 2023
Hoi Hidde, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden over ons bent. :) Gezonde groet, Team Bodybow
Deze artikelen vaker besteld, uit voorraad leverbaar en daardoor de artikelen snel geleverd
4 jul 2023
Hoi Theo, Fijn dat je zo blij bent met Dynamic Tape. Dit is zeker een product van hoge kwaliteit en biedt tal van mogelijkheden. We kijken uit naar je volgende Dymanic Tape bestelling! Met sportieve groet, Team Bodybow
24 dec 2023
Bestellen gaat makkelijk echter wordt er tijdens het bestelproces geen leverdatum genoemd
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Cees, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
24 dec 2023
Vooral de snelle bevestiging van de bestelling en levering was vlot, waarvoor dank.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Marjolein, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
17 mei 2023
Perfecte service!! Altijd meedenken in oplossingen. Dank Jetro en zijn team!!
1 jun 2023
Hoi, Bedankt voor je mooie review! Wij helpen je altijd graag. :) Gezonde groet, Team Bodybow
LM
18 jul 2023
Snelle en correcte levering en goede heldere communicatie omtrent aflevering.
25 jul 2023
Hoi Luuk, Bedankt voor je review! Veel plezier met de McKenzie Lendenrol dun 10 cm. Gezonde groet, Team Bodybow
17 mei 2023
Nadat pakket was kwijt geraakt meteen een nieuwe opgestuurd, goede service!
1 jun 2023
Hoi Sandra, Bedankt voor je review! Hopelijk waren de McKenzie kussens alsnog op tijd binnen. Gezonde groet, Team Bodybow
29 mei 2023
Reageren snel en zeer klantvriendelijk! Goede service echt een aanrader.
1 jun 2023
Hoi Claudia, Bedankt voor je 5 sterren review! Wij zijn ook blij dat je tevreden bent over onze klantenservice! Gezonde groet, Team Bodybow