Bodybow.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
Bodybow.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Na het bestellen een telefoontje van de klanten service over het niet op voorraad hebben van één artikel, of ik een alternatief product wilde, of wachten op het bestelde product zodra het weer op voorraad is, zeer netjes

17 mei 2023
Ik kocht een Strassburgsock, maar deze was veel te smal. Om dit te weten, moest ik ze wel 1 keer rond m,n been doen. Maar daardoor kon ik ze niet terug sturen want je krijgt alleen je geld terug als ze niet gepast is. Ze ligt nu gewoon in de kast. Ik kan ze niet gebruiken.
JD
JEAN-PAUL D.
Koningshooikt

Beoordelingen voor Bodybow.nl

Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ralph, Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
JD
Alles is altijd keurig verzorgd. Prima. Als toch wel trouwe klant zou af en toe korting wel gepast zijn.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Jan, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
Gezien en mijn immobiliteit werd het binnen een uur thuisgebracht
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Herman, Goed om te horen dat de bestelling snel in huis was, daar doen we het voor! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
24 mrt 2024
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Danny, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Hans, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
Snelle levering, duidelijke communicatie.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Anita, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij iedere dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
1 jan 2024
Goede producten, betaalbare prijs.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Saskia, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow

Prima follow-up

1 jun 2023
Hoi Theo, Bedankt voor je review! Nogmaals onze excuses dat de Dynamic Tape niet op voorraad was. Gezonde groet, Team Bodybow
12 okt 2023

Telefonisch contact en levering

Ik moest een rol aanschaffen voor mijn rug van mijn manueeltherapeut. Aan de telefoon ben ik goed geholpen. Levering was goed en snel.
16 okt 2023
Hoi Elly, Bedankt voor je review! Fijn dat het contact en de levering goed en snel is verlopen. Veel plezier met je McKenzie kussen. Gezonde groet, Team Bodybow
24 dec 2023
Bestellen gaat makkelijk echter wordt er tijdens het bestelproces geen leverdatum genoemd
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Cees, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
20 jun 2023
De correcte behandeling van een abusievelijke dubbele bestelling
23 jun 2023
Hoi Wim, Fijn dat we de dubbele bestelling hebben kunnen voorkomen. Veel plezier met het Mckenzie Stuitbeenkussen! Gezonde groet, Team Bodybow
Snelle respons en opvolging van vragen
1 jun 2023
Hoi Susy, Bedankt voor je review! Mochten wij nog iets in de toekomst voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen! Gezonde groet, Team Bodybow

Goede producten, vlotte levering

Nette levering. Goede producten.
1 jun 2023
Hoi Dorine, Bedankt voor je review! Wij zijn blij dat je tevreden bent over onze producten. Gezonde groet, Team Bodybow