maisonnijmegen.nl
Beoordelingen:

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden63 beoordelingen in totaal  

4,36
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Inmiddels een bestelling geplaatst op de website. Maar wat mij opviel was dat: Als klant word je op de website net zo snel beantwoord als in de winkel. En de artikelen kun je de volgende al ophalen. Of het word dezelfde dag nog verstuurd. De mensen van Maison Nijmegen zijn heel begripvol en geven je ook interieuradvies. En, de luxe artikelen worden goed verpakt en verstuurd. Ook mijn meubels zijn met professionele zorg bezorgd. Het is maar goed dat er in Nijmegen ook een Riviera Maison cq Maison Nijmegen zit. Met dit alles geef ik hun een waardering van 5 sterren. Tot de volgende aankoop dan maar! En bedankt voor alles!

Meest relevante negatieve beoordeling

18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerst werd mijn bestelling geannuleerd wegens een prijsfout en niet aangeboden alsnog de andere artikelen op te sturen. Ook geen excuses voor het ongemak maar leek wel verwijtend dat ik het artikel had besteld. Ik moest maar opnieuw bestellen. Daarna opnieuw besteld en na 4 dagen contact gezocht of ze al verzonden zijn. Ik kreeg geen excuses want “ze moeten verzonden zijn” ik zou terug gebeld worden. Toen ik dat na een hele dag zelf deed kreeg ik geen excuses maar slechts de mededeling dat ze verzonden zullen worden. Ik kreeg helaas geen prettig gevoel bij het contact met de persoon aan de telefoon. Ik zou niet nogmaals bestellen. Wat jullie beter zouden moeten doen: Beginnen met een excuses aangezien de klant de dupe is van beide (de prijsfout, annulering en het niet tijdig verzenden). Een tegemoetkoming zou helemaal fijn zijn, al is het maar gratis verzending of iets dergelijks.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor maisonnijmegen.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(0)
(7)
Resetten
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bestelling ontvangen, maar ik mag wel alvast een beoordeling geven?

Ik krijg wel binnen no time een email met de vraag om een beoordeling te geven, maar wat valt er te beoordelen als de bestelling nog niet geleverd is en ik ook nog eens geen idee heb wanneer dat gebeurt omdat ik geen bericht heb ontvangen over de verzending van mijn vooruit betaalde bestelling. Dat vind ik brutaal.
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
29 mei 2024
Goedenavond mevrouw Dekker, Zoals zojuist ook telefonisch besproken, wordt het verzoek om een beoordeling automatisch verstuurd. Ik zal met Trusted Shops opnemen hoe het kan dat er al een verzoek om een beoordeling is verstuurd, terwijl de bestelling nog op "in behandeling" staat. Ik snap dat u dat als vervelend ervaart. Mijn welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Henny van Straaten Maison Nijmegen
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling zou op donderdag 20 juni 2024 geleverd worden helaas is dit niet gebeurd. Alleen bevestiging gehad van de bestelling daarna geen e-mail meer ontvangen
Beoordeling melden
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

RM lamp met defect gekocht bij Maison Nijmegen

Lamp gekocht bij Henny, deze heeft een defect. Ik heb meerdere malen contact gehad, vanuit mijn initiatief, met Henny. Ondanks beloftes te reageren neemt Henny consequent geen contact op met mij. Hij wil het probleem niet oplossen. Conclusie: goede prijs, snelle verzending, verwacht echter GEEN service. Lamp van RM gekocht op 15 maart, dus al even geleden.
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
10 mei 2024
Goedemorgen mevrouw Olverink. zoals u weet heb ik de vraag bij Riviera Maison neergelegd. Achtergrond is dat er nog slechts in drie vestigingen lampen beschikbaar zijn. Ik heb Riviera Maison gevraagd mogelijk te maken dat u de bij mij bestelde en door mij geleverde werkende lamp, waarvan het laadindicatielampje niet goed functioneert, mag omruilen in Rotterdam. Zonder toestemming van Riviera Maison kan dat niet. Dan is de enige oplossing (zoals ik u heb uitgelegd) dat u mij de lamp terug stuurt en ik die aan u crediteer. Wat ik u ook heb aangeboden. Maar dat wilde u liever niet aangezien u dan slechts een lamp heeft terwijl u er twee wenst. Ik heb bij herhaling Riviera Maison herinnerd. Ik heb u ook laten weten dat ik nog geen toestemming heb. Ik doe mijn uiterste best voor u en zal dat ook blijven doen. Ik hoop u binnenkort goed nieuws te kunnen melden. U heeft ten allen tijde de mogelijkheid om de lamp terug te sturen. Dan zal ik die ook na controle en accoord bevinding crediteren. Met vriendelijke groet, Henny van Straaten
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
13 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt mij dat onze dienstverlening niet naar wens was. Zou u contact met mij op willen nemen? Ik wil namelijk graag samen met u bekijken hoe wij onze dienstverlening voor de toekomst kunnen verbeteren. Met vriendellijke groet, Henny van Straaten
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerst werd mijn bestelling geannuleerd wegens een prijsfout en niet aangeboden alsnog de andere artikelen op te sturen. Ook geen excuses voor het ongemak maar leek wel verwijtend dat ik het artikel had besteld. Ik moest maar opnieuw bestellen. Daarna opnieuw besteld en na 4 dagen contact gezocht of ze al verzonden zijn. Ik kreeg geen excuses want “ze moeten verzonden zijn” ik zou terug gebeld worden. Toen ik dat na een hele dag zelf deed kreeg ik geen excuses maar slechts de mededeling dat ze verzonden zullen worden. Ik kreeg helaas geen prettig gevoel bij het contact met de persoon aan de telefoon. Ik zou niet nogmaals bestellen. Wat jullie beter zouden moeten doen: Beginnen met een excuses aangezien de klant de dupe is van beide (de prijsfout, annulering en het niet tijdig verzenden). Een tegemoetkoming zou helemaal fijn zijn, al is het maar gratis verzending of iets dergelijks.
Beoordeling melden
Antwoord van maisonnijmegen.nl
13 mrt 2024
Dank voor uw review. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken. Uw opmerkingen zullen gebruikt worden om onze dienstverlening te verbeteren. Ik heb u een "pleister op de wonde" voorgesteld, maar daar heeft u niet op gereageerd. Mogelijk heeft u mijn voorstel niet gezien? Henny van Straaten
29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling na 8 dagen nog niet ontvangen. Voor €9 verzendkosten zou het wel wat vlotter mogen gaan. Mijn bestelling was bedoeld als geschenkje voor dit weekend... wat dus niet mogelijk zal zijn. Jammer!
Beoordeling melden
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slecht 1 x besteld en nooit weer
Beoordeling melden