maisonnijmegen.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2023
maisonnijmegen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Inmiddels een bestelling geplaatst op de website. Maar wat mij opviel was dat: Als klant word je op de website net zo snel beantwoord als in de winkel. En de artikelen kun je de volgende al ophalen. Of het word dezelfde dag nog verstuurd. De mensen van Maison Nijmegen zijn heel begripvol en geven je ook interieuradvies. En, de luxe artikelen worden goed verpakt en verstuurd. Ook mijn meubels zijn met professionele zorg bezorgd. Het is maar goed dat er in Nijmegen ook een Riviera Maison cq Maison Nijmegen zit. Met dit alles geef ik hun een waardering van 5 sterren. Tot de volgende aankoop dan maar! En bedankt voor alles!

18 jan 2024
Eerst werd mijn bestelling geannuleerd wegens een prijsfout en niet aangeboden alsnog de andere artikelen op te sturen. Ook geen excuses voor het ongemak maar leek wel verwijtend dat ik het artikel had besteld. Ik moest maar opnieuw bestellen. Daarna opnieuw besteld en na 4 dagen contact gezocht of ze al verzonden zijn. Ik kreeg geen excuses want “ze moeten verzonden zijn” ik zou terug gebeld worden. Toen ik dat na een hele dag zelf deed kreeg ik geen excuses maar slechts de mededeling dat ze verzonden zullen worden. Ik kreeg helaas geen prettig gevoel bij het contact met de persoon aan de telefoon. Ik zou niet nogmaals bestellen. Wat jullie beter zouden moeten doen: Beginnen met een excuses aangezien de klant de dupe is van beide (de prijsfout, annulering en het niet tijdig verzenden). Een tegemoetkoming zou helemaal fijn zijn, al is het maar gratis verzending of iets dergelijks.

Beoordelingen voor maisonnijmegen.nl

Vijf sterren

Henny, eigenaar Maison Nijmegen, is een aimabele man die graag met je meedenkt en altijd zijn afspraken nakomt. Tevens heeft hij een prachtige winkel in het centrum van Nijmegen. Zonder voorbehoud vijf sterren
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Hartelijk dank voor uw review. Mijn team, waaronder ook begrepen de mensen die voor ons rijden en bezorgen, en ik proberen het onze klanten naar de zin te maken. Daarom denken we mee, proberen we goede service te verlenen, regelen we 's avonds dat meubelen de volgende dag bezorgd worden. En leveren we ook in het buitenland. "Nee" of 'kan niet" zeggen we liever niet... Als het dan weer gelukt is en de klant is tevreden, motiveert dat enorm.
Het Elegant Twist Servies is een kwaliteiten en stijlvol servies. Het servies werd bij mij bezorgd. Dus de service van Maison Nijmegen is bijzonder goed. Ook het personeel is erg aardig en je word als klant behandeld. Ook de meubels worden professioneel thuis bezorgd. En de winkel krijgt een steeds grotere verscheidenheid in zowel accessoires en meubels.
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u zo positief over ons bent. Henny van Straaten

Snelle communicatie, top service!

Snelle communicatie, oplossingsgericht.. en ontzorgd! Top service
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. Ten aanzien van het ontzorgen: we zeggen niet snel "nee", maar doen graag extra moeite. Als dat dan ook nog lukt en naar tevredenheid is, motiveert ons dat enorm! Henny van Straaten
Erg aardig en denken met je mee. Goede en snelle levering.
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Hartelijk dank voor uw complimenten. We doen ons uiterste best. Fijn dat u dat ook als prettig ervaart! Henny van Straaten
Heel behulpzaam
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij helpen u graag! Henny van Straaten
JR
Jurgen R.
Landgraaf
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt mij dat onze dienstverlening niet naar wens was. Zou u contact met mij op willen nemen? Ik wil namelijk graag samen met u bekijken hoe wij onze dienstverlening voor de toekomst kunnen verbeteren. Met vriendellijke groet, Henny van Straaten
Zeer accurate en snelle levering persoonlijk contact en ze willen meedenken in het voordeel van de klant
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij streven naar tevreden klanten. Ik ben blij om te lezen dat dat in uw geval gelukt is. Henny van Straaten
MW
Marian W.
Zoetermeer
Super vriendelijk geholpen en het artikel zo goed en netjes verpakt
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent en uw bestelling ook als goed verpakt beoordeelde. Henny van Straaten
18 jan 2024
Super snelle levering en top service!
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u vindt dat wij snel verzenden en een goede service bieden. Henny van Straaten
Snelle verzending en goed verpakt
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij streven inderdaad naar verzending op dezelfde dag, mits de bestelling voor 16.00 uur is ontvangen. Voor wat betreft de verpakking zoeken wij samen met onze klanten naar de beste oplossing. Henny van Straaten
Super snelle service!
IW
Ingrid W.
kruiningen
Antwoord van maisonnijmegen.nl
Dank voor uw review. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken. Uw opmerkingen zullen gebruikt worden om onze dienstverlening te verbeteren. Ik heb u een "pleister op de wonde" voorgesteld, maar daar heeft u niet op gereageerd. Mogelijk heeft u mijn voorstel niet gezien? Henny van Straaten

Geweldig bedrijf met fantastische agenda

Snelle verzending en product heel erg netjes verpakt zodat schade voorkomen wordt. De agenda van RM ziet er bovendien fantastisch uit. Komt exact overeen met de afbeeldingen op de foto’s op de website.
7 jan 2024

Ook het online aankopen RM servies word geleverd.

Heel fijn is dat mijn online aankoop van het RM servies bij mij thuis afgeleverd kan worden. Dus dat vind ik een grote pluspunt!
23 nov 2023
Slecht 1 x besteld en nooit weer