wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.352 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

PV
Peter v.
ANNA PAULOWNA
2 nov 2023
Prachtige artikelen en supersnelle levering. Vrijdagavond besteld en tot mijn grote verbazing zaterdagmorgen afgeleverd
19 sep 2023
Telefonisch bereikbaar ven snel opgenomen. Goed en vriendelijk advies. Snel bezorgd en keurig verpakt. Goede kwaliteit.
29 jul 2023
Actief meedenkend bij het wijzigen van een reeds geplaatste order. Snelle actie en correct opgelost. Heel knap gedaan.
20 jul 2023
De snelle levering of goede afhaaldienst en vriendelijk personeel. En mijn product was zeker niet duur. Ga zo door
Kreeg een beschadigde heng (kan gebeuren) Het was geen probleem en de volgende dag had ik een nieuwe. Top geregeld!
17 jun 2023
Groot assortiment, normale prijzen en snelle levering. Met, zoals bij mij geval, snelle service als iets ontbreekt
CP
Cees P.
Uitgeest
6 aug 2023
Besteld artikel stond in backorder. Werd keurig op de hoogte gehouden over de status. Evengoed nog snel geleverd.
KM
Koper M.
Stadskanaal
14 jun 2023
Producten zijn top, snelle levering en de (klanten)service blijkt ook nog eens supergoed te zijn. Super tevreden.
15 okt 2023
Meerdere keren iets besteld, altijd snel geleverd. 1 keer iets niet goed geleverd werd snel en goed opgelost..
14 okt 2023
Betrof een snelle levering van de bestelde artikelen. Artikelen waren conform specificatie en goed qua kwaliteit
18 jul 2023
Supersnel! Verpakking was erg goed (geen kans op beschadiging), misschien kan het wel wat minder met plastic.
4 jul 2023
Product was beschadigd, na telefonisch contact direct een nieuwe gestuurd. Fijn dat je achteraf kan betalen.
18 mei 2023
Ontzettend snelle levering. Scherpe prijzen. Al blijven die rvs schroeven en nagels toch verschrikkelijk duur😛
RV
R v.
oostwold

fijne webshop

breed assortiment, duidelijke uitleg op de site waar nodig/handig is, snelle verzending in stevige verpakking
21 jul 2023

Dik tevreden

Gemakkelijk te bestellen. Goede prijs. Duidelijke communicatie. Vlotte en nette bezorging. Dus dik tevreden.
16 mei 2023
PostNL had het pakket op een verkeerd adres afgeleverd. Wovar heeft dezelfde dag een nieuw pakket verstuurd.
FF
F F.
Drenthe
12 nov 2023

Afspraak nagekomen

Zelfs de bestelling die ik deed op zondag werd binnen 24 uur afgeleverd. Dat is je afspraken ook nakomen!
15 jun 2023
ophalen eenvoudiger maken dus online bestellen is op zich prima maar pinnen bij afhalen zou ooo fijn zijn.
25 mei 2023
Een mooie overzichtelijke site en wat je besteld wordt snel en netjes optijd geleverd. En prima kwaliteit.
AW
A. W.
Delfzijl

Goede webshop

Snelle levering, ook mogelijk via afhaalpunt en goed via email op de hoogte gehouden waar het pakket is.