wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

24 sep 2023
Heb mijn bestelling niet compleet ontvangen. Heb daarop een mail gestuurd en daarop kreeg ik direct antwoord dat het missende product diezelfde nog zou worden verzonden. Nu 3 dagen later heb ik nog geen product ontvangen maar ook geen verzendbevestiging of iets. Morgen ga ik bellen als ik geen antwoord krijg.
21 sep 2023

levering volgende dag is niet waar

levering volgende dag, staat bij ieder artikel dat ik besteld heb. ik krijg echter de volgende dag niet mijn spullen, maar een berichtje 'wij gaan voor u aan de slag'. waarschijnlijk is er 1 artikel niet, en willen ze verzendkosten besparen door pas te versturen als ze het ontbrekende artikel binnen hebben.
Helaas komt Wovar zijn afspraken niet na. Al een paar keer heb ik mijn spulletjes veel later dan beloofd gekregen. Ik ga voortaan ergens anders bestellen.
12 sep 2023
Levering te laat verstuurd zonder communicatie
11 sep 2023

niet de volgende dag maar twee dagen later

Op de site staat vermeld: volgende dag geleverd, maar de bestelling kwam pas 2 dagen later.
7 sep 2023
Goede levering, maar je wordt continue lastig gevallen met reclames. Veel te veel.
7 sep 2023
Nog steeds de bestelling niet binnen wel al betaald
3 sep 2023
Datum levering komt niet overeen met hetgeen op de website vermeld wordt. Dit ligt niet aan post.nl.
1 sep 2023

Wovar verzend niet optijd

Materialen op tijd besteld zodat ze dezelfde dag nog verzonden zouden worden (zoals Wovar claimt). De volgende ochtend geen verzendbevestiging, een telefoontje naar Wovar leerde dat ze de materialen de vorige dag helemaal niet verzonden hadden. Hierdoor waren de spullen niet meer op tijd binnen. We kunnen de materialen terugsturen, maar wel zelf de retourkosten betalen.
31 aug 2023
Veel te lange levertijd. Mijn order word nu pas klaargemaakt. Dit is echt veel te lang. Dit is pas na twee weken....
30 aug 2023
Kapelle
29 aug 2023
Nog niets ontvangen
26 aug 2023
Te laat geleverd, ruim op tijd besteld, voor 21.30 uur, niet de dag erna geleverd. Dag erna wel, jammer als je meent iets de volgende dag te ontvangen. Kwaliteit is wel uitstekend.
26 aug 2023

Bestelling

Op 19 aug. product besteld en op 20 aug. mededeling gekregen dat product niet op voorraad was en binnen 1-3 werkdagen nieuwe leverdatum zou krijgen. Tot op heden helaas niets meer gehoord.
21 aug 2023

Nog steeds geen bestelde dekzeil 2 stuks van 6x8 m .Ook de knollen voor het vastmaken

Goede beschrijving van de bestelde dekzeil en het duidelijk . Alleen wanneer jullie adverteren voor 21.30 uur bestellen en binnen 1 / 2 werkdagen bezorgen op het aange geven adres. Maar helaas tot heden heb ik geen email van u ontvangen.
20 aug 2023

fouten bij levering en maatvoering artikelen.

Bij controle van mijn eerste bestelling is gebleken dat er noga wat foutjes gemaakt worden bij de verwerking van de bestelling en de omschrijving va het product. 2 artikelen zijn niet geleverd zijn en is er 1 artikel geleverd dat niet besteld is 2 artikelen voldoen niet niet aan de maatvoering van de omschrijving. Ik heb 2 houtboren besteld met een lengte van 230mm en verschillende diameter om 200mm diepe balken te doorboren. Echter nu blijkt dat de lengte 230mm inclusief het gedeelte waar je de boor mee vast zet in de boorkop is. Ik kom niet dieper dan 150mm. (Verkeerd stickertje op de verpakking, 2 keer ?) Er is mogelijk een een deel van mijn bestelling op de inpaktafel blijven liggen. Op de controle lijst bij verzending is het wel afgevinkt maar bij controle na ontvangst niet geleverd. Ik heb een afdek zeiltje besteld dat ook is afgevinkt op de controlelijst echter heb ik een harmonica schaduwdoek ter waarde van bijna 380 euro ontvangen. (kostbaar foutje).
20 aug 2023
Eerder leveren! Nu gaan we op vakantie en hebben geen raamuitzetters in huis en worden ze natuurlijk geleverd als we er niet zijn.
13 aug 2023
Nog steeds niet binnen
11 aug 2023

Altijd top, maar nu even niet

Normaal helemaal top. Nu minder omdat ik voor een bestelling die op voorraad was en een dag later in huis zou moeten zijn 11 dagen geduurd heeft. Oorzaak een interne verhuizing. Snap ik, maar zet dan daarover iets op de site neer dat bestellingen langer kunnen duren. In 4 dagen 4x een belletje moeten doen. Bereikbaarheid is trouwens top en men is erg vriendelijk. Maar dat ik 4 belletjes moet doen met elke keer de belofte dat het eraan komt is te veel. Ik bestel er vaker en het gaat altijd goed. Ik blijf ook bestellen en ben op deze keer na altijd positief. Verhuizen kan. Dat logistiek dan even niet goed functioneert tijdens een verhuizing ook. Maar meld je klanten het bij een bestelling want mijn klus kwam bijna in gevaar hierdoor.