wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.397 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

27 apr 2023
Gewoon een zeer betrouwbaar bedrijf. Met concurrerende prijzen bovendien. Ik koop daar geregeld en altijd wordt het netjes afgehandeld. Hun rvs 410 schroeven zijn van uitstekende kwaliteit.
15 okt 2023
Perfecte service! Na melding werd lekkend pakketje meteen vervangen voor een nieuwe, En binnen dag…! Vlotte reactie op mail. Ga zo door,kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen
BF
Bas F.
Enschede
6 sep 2023

Goed en snel

Snel geleverd, helaas in het magazijn het verkeerde deel in de doos gekomen. Bij binnenkomst direct gemaild en gebeld hier over, dat werd super snel opgepakt en zeer goed opgelost.
23 jul 2023
Toppy Als je belde voor probleempje krijg je geen keuze menu maar direct een aardige juffrouw aan de lijn die dit na uitleg gelijk onaar dikke tevredenheid oplost binnen een dag.
Gewoon de spullen geleverd en eindelijk eens een bestelling die zonder gedoe goed gaat en niet meteen gevolgd wordt door zoń irritante enquête, maar dat je lekker aan de klus kan
5 jun 2023

Super service

De maat van het door ons bestelde doek was niet op voorraad , kregen daar een mailtje over en het werd keurig opgelost . De volgende dag werd het alles bezorgd Zeer tevreden 👍🏻
ZA
Zoubida A.
Bergen op zoom
27 jun 2023
ik heb de verkeerde verf binnen gekregen maar is meteen nadat ik gemaild heb en een telefoontje gepleegd heb met jullie meteen geregeld. heel vriendelijk te woord gestaan
26 mei 2023
Ruilen is geen enkel probleem. Een paar onderdelen van de bestelling voldeden niet. Wovar deed supermakkelijk en de volgende dag had ik de nieuwe onderdelen al in huis.
8 aug 2023
Ik had een vuurschaal besteld en die was de volgende dag nog niet binnen. Toen ik belde werd er direct actie ondernomen zodat de vuurschaal toch nog op tijd binnen was
20 jun 2023
Tijdens de aflevering had ik niet alle goederen ontvangen, gelijk gebeld werd goed en vriendelijk geholpen. De volgende dag werd het als nog geleverd. Top services. 👍
21 mei 2023
Snel geleverd en toen er contact werd opgenomen omdat bij de bestelling op de website iets was verkeerd gegaan wat mij niet was opgevallen, fantastisch opgelost.
14 jun 2023

Constructieve en oplossingsgerichte meedenkers

er was geen moeite teveel om te helpen bij de slotkeuze, wat voor een leek toch lastiger is dan men over het algemeen denkt, met name door het technisch jargon

merbau beits

Had een emmer merbau beits besteld, maar de verkeerde kleur binnengekregen. Heb er achteraan gebeld dezelfde dag hebben ze de goeie opgestuurd. Prima service!
25 mei 2023
Levering door postnl was een drama. Misschien wel belangrijk voor de leverancier. Heb 4 dagen op pakket moeten wachten. Dit is leverancier niet aan te rekenen
23 jul 2023
Supersnelle levering! Op een avond besteld en 10 minuten na de bestelling al een mail met een verzendbevestiging. De volgende dag pakket netjes ontvangen.
25 okt 2023
Perfect en snel ontvangen. Ik had met spoedklus en een paar deursloten en speedboor besteld . Binnen een dag ontvangen en kon mijn klus op tijd afmaken.
15 mei 2023

Keilbouten per stuk leverbaar

Ik had een paar keilbouten nodig, dus geen 20 of meer. Bij veel concurrenten is dat de minimale bestelhoeveelheid. Wovar levert ze gelukkig ook per stuk.
16 mei 2023
Snel en volledig geleverd met een leuke attentie en een kleine brochure in de doos echter in de brochure staan ideeën die ik eerder had kunne gebruiken.
16 jul 2023
Altijd fijn om hier te bestellen. En je pakketje is nog verzekerd. Helemaal makkelijk is dat je je bevalling vooraf als pdf kan printen of opslaan.
5 sep 2023
Snelle levering en wat beter kan de is order controleren ik had niet het juiste aantal gekregen en van de greeplijsten had ik een verkeerde kleur.