Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden633 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

In één keer afleveren in plaats van drie aparte leveringen

In één aflevering de vier pakketten aanbieden bij de besteller in plaats van in drie leveringen. Hele vreemde gang van zaken.
Als het afleveradres permanent anders is dan het factuur adres moet dit toch elke keer weer opnieuw aangepast worden.
4 okt 2023
ik heb de indruk dat de dartspijlen niet van de (beste) kwaliteit zijn
2 okt 2023
Prijs , kwaliteit en snelle service. Alleen iets sneller informeren wanneer shipment wordt geleverd.
27 sep 2023

Aan de deur afgezet

Materialen, levertijd en informatie waren in orde. Het pakket werd echter aan de deur afgezet zonder te bellen. Wij waren nochtans thuis

Service OK

De bestelling is goed aangekomen. Alleen spijtig dat het in twee afzonderlijke zendingen is toegekomen
24 sep 2023
Zeer snelle en correcte service, alleen jammer van de zeer hoge verzendkosten (13 euro)
21 sep 2023
Goede service
21 sep 2023
Goed product met een snelle levering tegen een goede prijs
16 sep 2023
HW
Hans W.
Nieuwerkerk aan den IJssel
15 sep 2023
Snel bezorgd. Goed verpakt. Alles met 1 verzending.
14 sep 2023

Helemaal geen aangename ervaring

Wij hebben onze bestelling prepaid moeten betalen en hebben ze helemaal niet ontvangen. Nu loopt er intern een procedure en hebben we documenten moeten invullen maar wat het resultaat hiervan zal zijn blijft ons een raadsel. Helemaal geen aangename ervaring dus.
Antwoord van Teamsportbedarf.nl
9 nov 2023
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. Nadat u het had gemeld, gingen wij direct voor u op zoek. Na korte tijd hebben wij de schade afgehandeld omdat er geen vervanging gevraagd werd. Tot slot kan ik alleen maar herhalen hoezeer het mij spijt. Ik hoop dat wij u bij een volgende bestelling weer kunnen overtuigen van onze kwaliteit. Indien er aan uw kant nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
12 sep 2023
Producten werden snel geleverd. Prima op de hoogte gehouden over het verloop van het verwerkingsproces. Product voldoet aan omschrijving.
11 sep 2023
Heb nog steeds niet mijn bestelling....
9 sep 2023
8 sep 2023
Makkelijk en goed.
7 sep 2023
Spullen snel geleverd en altijd op orde! Uitstekend!
6 sep 2023
6 sep 2023

vriendelijke prijs en znel geleverd

vriendelijke prijs en snel geleverd prima bedrijf ik heb bij dit bedrijf eerder bestelling gedaan met tevredenheid