Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden625 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

Zeer vlotte en goede levering. De prijs is meestal heel goed. Alleen misschien soms wat degelijker materiaal ook aanbieden...
Prima levering en producten voldoen aan de verwachtingen.
Vlotte levering
RV
Remco V.
Albergen
super tevreden
1 dag geleden
jamer dat de betaling zo moeilijk ging twee personen hebben het geprobeert dit lukte niet toen met een over schrijving gedaan dit duurt veel langer maar krijg bericht dat de betaling binen is en twee dagen later was de besteling binnen goede produkten voor een betaal bare prijs
Goede site Redelijk snel bezorgd kan sneller maar is wel oke. Verzendkosten heb ik altijd een hekel aan😄
19 mrt 2024
Snelle levering, prima kwaliteit handel.
EV
Erik V.
Beemte-Broekland
Snel geleverd, nette prijzen.
kwaliteit- prijs verhouding
Snel service.
xx
24 mrt 2024
BH
Brigitte H.
Bocholtz
ik maar twee sterren inverband met dat jullie de levering te lang duurt en dat de betaling via paypal dat via de credit kaart gaat waar door het geld pas einde van maand afgeschreven word en mensen in de problemen komen met de bank .