Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden630 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
Teamsportbedarf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Helaas zat er zoveel verpakkingsmateriaal om de container dat het mij een volle papiercontainer kost om dat vervolgens weer kwijt te raken. Verder was ik niet tevreden met de uitvoering omdat er geen wielen aan zaten. De reactie van u was dat ik dat had moeten weten. Dat zal beslist zo zijn, maar voor mij was het een tegenvaller waar uw klantenservice niet op inging. Ik zal dan ook niet zo snel een vervolorder plaatsen.
CV
c. v.
heilig landstichting

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

Bezorging mag effecienter

Bezorging mag efficiënter

Kwaliteit onvoldoende

De kwaliteit van de radarmeting is ondermaats.
BH
Brigitte H.
Bocholtz
Het is nogal een weg met obstakels om uiteindelijk je bestelling te kunnen afronden middels een betaling...
Antwoord van Teamsportbedarf.nl
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. Helaas hadden we een verstoring in ons betalingssysteem, wat tot deze problemen kan leiden. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik dank u voor uw begrip en hoop dat wij u bij uw volgende bestelling kunnen overtuigen van onze kwaliteit.
BH
Brigitte H.
Bocholtz
ik maar twee sterren inverband met dat jullie de levering te lang duurt en dat de betaling via paypal dat via de credit kaart gaat waar door het geld pas einde van maand afgeschreven word en mensen in de problemen komen met de bank .
Tot 2 x toe in 2 weken wordt mijn pakket niet bezorgd. Telkens klopt het adres niet terwijl ik in het systeem sta
Antwoord van Teamsportbedarf.nl
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. Mocht je toch nog iets missen, neem dan contact op met onze klantenservice. info@teamsportbedarf.de
CV
c. v.
heilig landstichting

teveel verpakking

Antwoord van Teamsportbedarf.nl
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. U kunt gerust contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u graag verder. info@teamsportbedarf.de
17 okt 2023
De betaling vond ik lastig heb geen PayPal of creditcard voor mij zou iDEAL beter zijn. Omdat ik het artikel graag wilde heb ik doorgezet anders had ik het voorbij laten gaan. De levering was prima netjes en voldoet aan de verwachtingen
Ik krijg de aanvraag om de site te beoordelen, maar 80% van de goederen zijn nog niet geleverd... Graag eerst zorgen voor de levering alvorens om een beoordeling te vragen
31 aug 2023
Magneten van 20 mm waren goed Magneten 11 mm sloegen nergens op. Ijzeren ronde schijfjes, verroest en geen cijfers erop of meegeleverd
18 okt 2023
Zorg ervoor dat klanten die weer terug komen hun oude bestellingen kunnen inzien! Zodat ze wellicht een herhaal bestelling kunnen doen
Als het afleveradres permanent anders is dan het factuur adres moet dit toch elke keer weer opnieuw aangepast worden.
Ik vind het prettig om via Ideal te betalen maar daar zijn ze mee gestopt vanwege problemen.
6 sep 2023
Vriendelijke en behulpzame klantendienst Slechte koerierdienst
11 sep 2023
Heb nog steeds niet mijn bestelling....
Betaling via Paypal verliep rampzalig
15 okt 2023
Dure leveringskosten
7 nov 2023

Verschillende mindere ervaringen

Eerste bestelling was niet compleet. Wel rechtgezet, maar heeft bijna een maand geduurd. Nieuwe bestelling geplaatst en extra bijbetaald voor een snelle levering. Helaas hebben zij bij het verzenden geen adres op het pakket geplakt waardoor ik nu al 2 weken aan het wachten ben. Geen oplossing of terugbetaling aangeboden voor de mislukte snelle zending.
9 nov 2023
14 sep 2023

Helemaal geen aangename ervaring

Wij hebben onze bestelling prepaid moeten betalen en hebben ze helemaal niet ontvangen. Nu loopt er intern een procedure en hebben we documenten moeten invullen maar wat het resultaat hiervan zal zijn blijft ons een raadsel. Helemaal geen aangename ervaring dus.
9 nov 2023
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. Nadat u het had gemeld, gingen wij direct voor u op zoek. Na korte tijd hebben wij de schade afgehandeld omdat er geen vervanging gevraagd werd. Tot slot kan ik alleen maar herhalen hoezeer het mij spijt. Ik hoop dat wij u bij een volgende bestelling weer kunnen overtuigen van onze kwaliteit. Indien er aan uw kant nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Verzenden met DHL. Grootste deel (90%) bestelling beschadigd/kwijt bij DHL. Super trage communicatie met Teamsport. Na 10 dagen en meerdere kopie berichten DHL nog steeds geen hernieuwde toezending van de al volledig betaalde goederen.