Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden651 beoordelingen in totaal

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

Beste, jullie verliezen 2 sterren door de levering. 5 dagen op rij hebben we een mail ontvangen dat er "vandaag geleverd" ging worden. We bleven speciaal thuis en toen we moesten werken werden de buren zelfs ingeschakeld. Helaas.... Na anderhalve week werd er eindelijk toch geleverd. Dit is zeker niet leuk, jullie moeten op de website levertijd vermelden of persoonlijk via mail een leverdatum meedelen. Werkpuntje om te verbeteren !Website en prijzen zijn wel ok.

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

Leveringstijd kan beter

23 mei 2024

Prima producten, extreem hoge transportkosten

Producten die geleverd zijn prima, maar overdreven hoge transportkosten!
26 mei 2024
De bezorgtermijn is verstreken en ik kan nergens de status van mijn bestelling terug vinden
Antwoord van Teamsportbedarf.nl
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. U kunt gerust contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u graag verder. info@teamsportbedarf.de
Onduidelijke bestelling en betaling
Antwoord van Teamsportbedarf.nl
Goedemorgen, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. U kunt gerust contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u graag verder. info@teamsportbedarf.de
27 apr 2024

Bezorging mag effecienter

Bezorging mag efficiënter
4 mei 2024

Kwaliteit onvoldoende

De kwaliteit van de radarmeting is ondermaats.
BH
Brigitte H.
Bocholtz
19 feb 2024
Het is nogal een weg met obstakels om uiteindelijk je bestelling te kunnen afronden middels een betaling...
9 apr 2024
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. Helaas hadden we een verstoring in ons betalingssysteem, wat tot deze problemen kan leiden. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik dank u voor uw begrip en hoop dat wij u bij uw volgende bestelling kunnen overtuigen van onze kwaliteit.
1 mrt 2024
BH
Brigitte H.
Bocholtz
29 feb 2024
ik maar twee sterren inverband met dat jullie de levering te lang duurt en dat de betaling via paypal dat via de credit kaart gaat waar door het geld pas einde van maand afgeschreven word en mensen in de problemen komen met de bank .
7 mrt 2024
Tot 2 x toe in 2 weken wordt mijn pakket niet bezorgd. Telkens klopt het adres niet terwijl ik in het systeem sta
9 apr 2024
Hallo, Met spijt hebben wij kennis genomen van uw negatieve beoordeling over onze winkel. Mocht je toch nog iets missen, neem dan contact op met onze klantenservice. info@teamsportbedarf.de
17 okt 2023
De betaling vond ik lastig heb geen PayPal of creditcard voor mij zou iDEAL beter zijn. Omdat ik het artikel graag wilde heb ik doorgezet anders had ik het voorbij laten gaan. De levering was prima netjes en voldoet aan de verwachtingen
7 dec 2023
Ik krijg de aanvraag om de site te beoordelen, maar 80% van de goederen zijn nog niet geleverd... Graag eerst zorgen voor de levering alvorens om een beoordeling te vragen
31 aug 2023
Magneten van 20 mm waren goed Magneten 11 mm sloegen nergens op. Ijzeren ronde schijfjes, verroest en geen cijfers erop of meegeleverd
18 okt 2023
Zorg ervoor dat klanten die weer terug komen hun oude bestellingen kunnen inzien! Zodat ze wellicht een herhaal bestelling kunnen doen
9 okt 2023
Als het afleveradres permanent anders is dan het factuur adres moet dit toch elke keer weer opnieuw aangepast worden.
31 jul 2023
Ik vind het prettig om via Ideal te betalen maar daar zijn ze mee gestopt vanwege problemen.
6 sep 2023
Vriendelijke en behulpzame klantendienst Slechte koerierdienst
11 sep 2023
Heb nog steeds niet mijn bestelling....
19 jun 2023
Betaling via Paypal verliep rampzalig