Keepershandschoenen.nl- Logo - Beoordelingen

Keepershandschoenen.nl

202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden481 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jul 2021
Keepershandschoenen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 mei 2024
Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je akkoord gaat met je naamsvermelding en keuze van vlag, dan krijg je geen foto van eindresultaat. Dat zou de site een hogere waarde geven.

Spullen geleverd - maar te kleine maat sokken. Slechte service en onvriendelijk. Mijn zoontje mocht voor 12€ nieuwe sokken bij hun kopen - want tsja dat kan gebeuren he. Maar….. hij kreeg 90cent korting. Als het leveren goed gaat, krijgt men altijd veel sterren. Maar de ware aard van een bedrijf herkent men als de klant niet tevreden is.

Beoordelingen voor Keepershandschoenen.nl

26 apr 2024
Alles wat ik besteld heb is prima kwaliteit en snel geleverd
29 apr 2024
Hi! Bedankt voor uw review! Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
26 apr 2024
Super shop, snel goede service en goed aanbod. Erg tevreden.
29 apr 2024
13 apr 2024

Kinder keeperhandschoen

Goede kwaliteit en met de naam erop een geliefd kado
7 mei 2024
Snelle levering, goede kwaliteit.
8 mei 2024
16 apr 2024
Altijd goede en snelle levering!
17 apr 2024
MS
m s.
Sneek
4 mei 2024
Super goed en snel verzonden
6 mei 2024
20 apr 2024
17 apr 2024
14 apr 2024
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Er was iets mis met ons product. Maar we hebben een mailtje gedaan en het werd binnen 1 dag op gelost. Service was uitstekend Super
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Bestelling gedaan en volgende dag binnen . Had nog wat retour en ook zonder probleem met hier contact
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Erg snel geleverd, alleen zou handig zijn als een indicatie van levertijd vooraf was gegeven