Keepershandschoenen.nl- Logo - Beoordelingen

Keepershandschoenen.nl

189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden451 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jul 2021
Keepershandschoenen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 okt 2023
Ik moet eerlijk zeggen nadat ik mijn beklag had gedaan over het slechte druk werk is het uitstekend opgepakt door het team! Gezien het drukwerk buiten hun invloed ligt en daar niet altijd zicht op hebben zijn ze hier achteraan gegaan en hebben mij met spoed nieuwe handschoenen toegestuurd. Zodat mijn zoon donderdag mooie handschoenen krijgt voor zijn verjaardag! Heel blij en super service Dank!

De maatomschrijving van de handschoenen kan echt beter. Zoiets als "Let op: valt klein" of "valt normaal" of "valt groot". De ene maat 8 is de andere niet. Jammer, wanneer je het artikel hebt laten bedrukken. Dan kun je hem dus niet meer ruilen. Tuurlijk, dat risico neem ik zelf bij de bestelling, dat snap ik ook wel, maar daarom mijn tip: zet erbij hoe de maten vallen!
AV
Alexander v.
Rotterdam

Beoordelingen voor Keepershandschoenen.nl

13 apr 2024
Kreeg de handschoenen beschadigd binnen. Heb de handschoenen terug gestuurd, omdat ze te klein waren. Nu krijg ik maar 50% terug. Vind dit geen goede service
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Goedemiddag, Het is bedrijfsbeleid dat gebruikte producten niet opnieuw in de verkoop gaan. Alle handschoenen worden dan ook van tevoren op externe schade gecontroleerd voordat deze worden verzonden. Ook kunnen wij, door onze jarenlange ervaring, precies zien wat er is gebeurd met de handschoenen tijdens het passen en/of gebruiken hiervan in de veertien dagen periode. Omdat handschoenen een gevoelig product zijn, waarschuwen wij altijd onze klanten van tevoren over wat er mogelijk kan gebeuren. Wij geven dan ook altijd tips mee om dit te voorkomen. Wij betreuren het ten zeerste dat u het niet eens bent met onze keuze, maar volgens de wet- en regelgeving staan wij als webshop in ons recht om volgens eigen bepaling een waardevermindering in rekening te brengen bij niet natuurlijke schade.
Keepershandschoenen besteld. Beschadigd geleverd. Vervolgens retouren vanwege de schade, word er beweerd dat ik de schade heb gemaakt en 50% van mijn geld terug krijg. Heen gemaild, word er niet op gereageerd. Zeer klantontvriendelijk! Ik bestel hier nooit meer!
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Hi! Bedankt voor uw feedback! Wij vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring met ons niet volledig naar tevredenheid is verlopen. Het is bedrijfsbeleid dat gebruikte producten niet opnieuw in de verkoop gaan. Alle handschoenen worden dan ook van tevoren op externe schade gecontroleerd voordat deze worden verzonden. Wij betreuren het ten zeerste dat u het niet eens bent met onze keuze, maar volgens de wet- en regelgeving staan wij als webshop in ons recht om volgens eigen bepaling een waardevermindering in rekening te brengen bij niet herstelbare schade. In alle andere gevallen komen wij vaak tot een oplossing met onze klanten.
Hele slechte kwaliteit na 1x gebruik al helemaal beschadigd
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Hi! Wat ontzettend jammer om te horen dat u zo ontevreden bent met ons als webshop. Omdat wij bij Keepershandschoenen altijd streven naar het geven van de best mogelijke service, en de hoogst mogelijke klanttevredenheid willen behalen, hebben wij u zojuist een mail gestuurd om alsnog samen tot een oplossing te komen.
Antwoord van Keepershandschoenen.nl
Hi! Bedankt voor uw feedback! Wij vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring met ons niet volledig naar tevredenheid is verlopen. Wij zullen daarom uw verbeterpunten opnemen, en zullen hier zeker mee aan de slag gaan! Wij hopen dat wij u in de toekomst alsnog mogen verwelkomen als klant, en dat wij tegen die tijd wel de hoogst mogelijke score kunnen behalen.
AV
Alexander v.
Rotterdam
31 mei 2023

Onvriendelijk - probleem niet opgelost - zoek zelf maar uit

Spullen geleverd - maar te kleine maat sokken. Slechte service en onvriendelijk. Mijn zoontje mocht voor 12€ nieuwe sokken bij hun kopen - want tsja dat kan gebeuren he. Maar….. hij kreeg 90cent korting. Als het leveren goed gaat, krijgt men altijd veel sterren. Maar de ware aard van een bedrijf herkent men als de klant niet tevreden is.
GP
gerrie p.
amersfoort
17 nov 2023
Ik kreeg een andere bal dan op het plaatje stond en de ballenpomp zat er niet bij , erg jammer , in eerste instantie werd mij gezegd dat het een foutje was en dat ik alsnog het goede setje zou krijgen, het was zelfs al opgestuurd , maar dat bleek niet waar te zijn .
19 mei 2023

Duur, stuk na 1 maal ( reusch)

We hebben best prijzige handschoen gekocht voor onze zoon met zijn naam op, heeft deze 1 maal !!! gebruikt op wedstrijd en is al gescheurd en afgesleten. Heel erg dit, nog nooit meegemaakt bij jullie concurrent.
23 mei 2023
25 jul 2023
De maatvoering voor keepershandschoenen klopt niet. We hebben exact de aanwijzingen van de instructie + instructiefilmpje gevolgd. Echter de polsbreedte is te klein en komt niet overeen.
25 jul 2023
29 aug 2023
Ik heb geprobeerd om contact te maken omdat de handschoen maat veel te klein was. Maar contact is onmogelijk.
31 aug 2023
26 jul 2023
Handschoenen zien er netjes uit. De print voor de naam valt tegen
26 jul 2023