Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

968 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.445 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof
AV
Ad v.
Eindhoven

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Pakket zou geleverd worden. Ze hebben niet een aangebeld pakket is de zelfde dag meteen retour naar topdrinks verzonden. Misschien een andere leverings bedrijf zoeken betaal je wel iets meer, maar dan geen je tenminste service aan de klanten. Ook geen ontvangst mail ontvangen vanuit hun kan is wel zo netjes dat ze dit uit hunzelf doen.
YD
Nog nóóit zoiets meegemaakt!!!! Vorige week zouden op vrijdag bezorgen,maar niets, nada noppa... Steeds mailtjes gestuurd.. Ze beloven mijn geld terug te storten, nou ik hoop het... Bah....nooooooit meer!!!!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review.Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen. Wij bieden u onze oprechte excuses aan! Wij zien dat je inmiddels een terugbetaling hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Marie
Het kost wel erg veel moeite om je goederen HEEL te ontvangen, maar de rompslomp over het terug betalen, al helemaal het juiste bedrag, maakt hier winkelen er niet prettiger op, erg jammer.
Ik heb mn bestelling nog niet en heb ook niet van ze gehoord.
Ze bieden producten aan die ze niet hebben
Verkeerde levering tot 2x aan toe
RS
Ray S.
Delft
Online alles snel geregeld alleen de verzending naar mij toe duurde erg lang, in tegenstelling wat de site meld. Ook kwam mijn bestelling kapot en beschadigd aan bij DpD. Dus heb mijn bestelling niet ontvangen kreeg mijn geld wel netjes terug maar duurde ook weer erg lang.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport en daardoor werd geretourneerd. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging in de terugbetalingsprocedure. Met vriendelijke groet, Marie
Bezorgdienst had bestelling weer mee terug genomen ivm lekkage, moest uiteindelijk zelf bellen over - hoe nu verder. Wilde graag alsnog de bestelling ontvangen, was goed. Paar minuten later mail met :we bezorgen niet maar doenn terugstorting. Deze nog niet ontvangen!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Een terugbetaling is inmiddels doorgevoerd. Je mag dit spoedig verwachten. Met vriendelijke groet, Marie
Een volledige bestelling besteld, kom er maar 1/10 de aan. Vermelden ze dat de rest kapot is gegaan tijdens de reis. Ze geven wel een kortingscode voor een nieuwe bestelling, maar verder helpen ze je niet en weet je niet was je terug krijgt van je vorige bestelling
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet volledig hebt ontvangen wegens beschadiging tijdens transport. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat de ontbrekende producten inmiddels aan jou zijn vergoed. Met vriendelijke groet, Marie
18 feb 2024
Levering beschadigd. Krijg kortingsbon voor nieuwe bestelling met melding dat beschadigde items niet kunnen vervangen worden. Alles terugsturen en wordt terugbetaald is de finale oplossing. Wie heeft hier zin in? Ik niet. Kreeg wel snel antwoord op mijn klacht.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Helaas is het voor onze collega's soms niet mogelijk om bepaalde producten na te sturen. In dat soort gevallen kan er enkel een kortingscode aangeboden worden. Of inderdaad retourneren met terugbetaling. Met vriendelijke groet, Marie
MIJN BESTELDE 6 FLESSEN UOZO LEVEREN EN DIE FAKE UITLEG OVER VERKEERDE ADRESSEN OM NIET TE KUNNEN LEVEREN ACHTERWEGE LATEN, stop met de mensen te bedriegen ! bende oplichters i!!!!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te moeten horen dat je bestelling niet uitgeleverd kon worden in verband met adresproblemen. Onze welgemeende excuses! Wij zijn zeker geen oplichters en het spijt ons te moeten horen dat jouw ervaring met ons jou anders laat doen denken. Wij zien dat de terugbetaling inmiddels is doorgevoerd. Nomaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Marie
Echt slecht bestelling tot 2 x niet aangekomen. Ze neem geen contact met je op. En zijn ook moeilijk tot niet te bereiken. Weinig top aan tot nu toe.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat er inmiddels contact is en een terugbetaling is aangeboden. Met vriendelijke groet, Marie
Pure service. Placed an order for several bottles. In the end, I only received one and a week later I’m still waiting for a refund.
Antwoord van Topdrinks
Dear, thank you very much for your review. We are sorry to hear that you never received your order. Our sincere apologies! We will discuss this with the carrier. We see that a refund has since been implemented. You may expect this soon, Kind regards, Marie
Notre dernière commande n'a jamais été livrée par DPD post ! Comment allez-vous régler ce problème ?
Antwoord van Topdrinks
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre commande. Nous vous présentons nos sincères excuses ! Nous en discuterons avec le transporteur. Nous constatons que vous êtes maintenant en contact avec l'un de nos collègues et que vous avez trouvé une solution. Cordialement, Carla
Bestelling wederom niet bezorgd door bezorgdienst, verwacht geld nog terug.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te moeten horen dat je je bestelling nooit hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat een terugbetaling inmiddels is doorgevoerd. Je mag dit spoedig verwachten, Met vriendelijke groet, Marie

Klantenservice onvoldoende

Prima site en goeie prijzen maat klantenservice droevig. Lezen mails slecht
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat er niet correct werd omgegaan met jouw emails en dat je hierdoor een slechte ervaring hebt ervaren met onze klantenservice. Onze welgemeende excuses! Dit had niet mogen gebeuren! Wij hopen dat dit je er niet van weerhoudt om in de toekomst weer bij ons een bestelling te plaatsen. Met vriendelijke groet, Marie

Teleurstelling

Zeker maken dat een bestelling echt afgeleverd wordt.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zien dat een van onze collega's met de vervoerder in contact is om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Marie
Product was different from picture.
Antwoord van Topdrinks
Dear, thank you very much for your review. We are sorry to hear that your order did not match the image you saw on our website. Our sincere apologies! We would like to ask you to contact us by e-mail and one of our colleagues will help you to solve this as soon as possible. Kind regards, Marie