Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.826 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Ik vind het niet zo leuk dat het pakje gewoon voor mijn deur werd gezet.
Antwoord van Topdrinks
Dank voor het nemen van de moeite om een review te schrijven. Dit is inderdaad ook niet hoe wij dit hebben afgesproken met de transporteur. Wij zullen ze dit ook terug koppelen om te voorkomen dat het in toekomst vaker zal voorkomen. Desondanks hopen we dat je wel een fijne shopping evaring met ons hebt gehad.
1 jul 2024
Brugal extra viejo smaakt nep. Veel gedoe met voorraad
5 jul 2024
Net als bij uw andere reviews: Wij hebben u geprobeerd te bellen om dit direct te bespreken het is namelijk nogal een statement om te claimen dat wij goederen verkopen die "nep smaken" Wij kunnen u garanderen dat onze goederen en in uw geval de Brugal Extra Viejo 100% echt zijn. Echter horen we graag waarom u denk dat het nep smaakt. Wellicht bent u in der veronderstelling omdat er een zogenaamd NRF wat staat voor Non refiliable systeem zit in de hals van de fles. Dat dit betekend dat de fles nep is echter dat is absolut niet het geval. Graag horen wij van uw en zien wij u reviews aangepast worden.

Niet geleverd en geld kwijt - Bestel ergens anders

Op 2-7-2024 heb ik 6 flessen wijn besteld. Zonder opgaaf van reden is deze retour afzender gegaan en zijn deze nooit geleverd. Er is vervolgens nul komma nul communicatie en ik moet zelf contact opnemen met Topdrinks (en DPD) om te achterhalen wat er is gebeurd en waar mijn pakket blijft. Initieel krijg ik snel een reactie van de klantenservice van Topdrinks met dat het pakket beschadigd is en niet meer geleverd zou worden en er terugbetaling plaats zou vinden. Als goedmakertje de vraag of ik akkoord ga met een 10% Kortingscode. Tot zover is de klantenservice nog oke. Op vervolgvragen wordt niet of nauwelijks gereageerd. (Ik heb nog een hele korte reactie gehad met de kortingscode, maar geen antwoord op mijn vragen en het geld komt niet terug.) Inmiddels zijn we nagenoeg 2 weken verder en wacht ik nog steeds op mijn geld. Mailtjes die ik in de tussentijd heb gestuurd worden niet beantwoord. Vandaag nog een laatste mail gestuurd waarin ik Topdrinks op haar verplichtingen heb gewezen volgens het verbintenissenrecht, ik hoop niet dat ik verdere stappen moet gaan ondernemen, maar ben er bang voor.
Antwoord van Topdrinks
helaas is tijdens het vervoer (wat wij uitbesteden aan externe partij) schade ontstaan. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren en wij bieden onze excuses aan voor dit ongemak. zoals we via de mail hebben gecommuniceerd zal u geld terug krijgen tevens om u tegemoet te komen hebben wij u een korting code gestuurd. Dit kunt u dan ook spoedig van ons verwachten.
3 jul 2024

Nooit meer

Had voor een flink bedrag besteld op 25 juni, zou de 26ste bezorgd worden, handig voor het zomerweekend! De 26ste helemaal niets ook geen bericht. Heb vrijdag de 28ste contact opgenomen. Geert-Jan zou het gaan uitzoeken. Ik heb verder niets meer gehoord. 2 juli heb ik ze gemaild en gevraagd of ze het bedrag wilde storneren. Er staat 3 juli nog niets op rekening. Hopen dat het snel teruggestort wordt...
5 jul 2024
Excuses dat het allemaal wat langer duurt dan normaal wij zittne met een onder bezetting wat absoluut niet jullie probleem is maar de onze. Wij zijn hard aan het werk om dit recht te trekken zodat in de toekomst niet meer zal gebeuren
FH
Fritz H.
Netherlands
Do not buy from this shop. Have seen various reviews where the same situation occurs as happened to me. Placed an order and after expected delivery was passed, started to contact delivery company and topdrinks. Apparently shipment was damaged and refund will be done which does not happen after various mails and empty promises that does not happen.
Antwoord van Topdrinks
We are very sorry to hear about your experience and the frustration it has caused. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience. We take these matters very seriously and are committed to resolving them promptly. We are not perfect and we make mistakes however at the end of the day we solve all issues with our clients and refund them when we make mistakes. Even when the mistakes happen via 3th party transporters we still take responsibility. We are working on solutions to make it happen faster and more efficient.
11 jul 2024

Remboursement commande 16100014888 pas reçue.

Commande passée le 28 juin 2024. Endommagee par DPD. On peut mettre DPD en cause, mais c'est Topdrinks qui choisit de travailler avec eux. Il suffirait de changer d'organisme de livraison. Le remboursement aurait été effectué le 12 juillet selon le SAV. Toujours rien reçu le 24 juillet.
Ik kreeg een mail dat bestelling werd geannuleerd omdat het niet geleverd kon worden. Ik zou mijn geld teruggestort krijgen maar helaas mijn geld niet terug gekregen. Op mailtjes reageren ze ook niet. 80 euro weg
Antwoord van Topdrinks
Natuurlijk is uw geld niet weg wij zullen u geld terug storten zoals aangegeven per mail. Daarnaast heeft u gratis de verzekering via Trustedshop dus wij kunnen maar nog belangerijker zullen niet weg lopen van onze verantwoordelijk om het met u op te lossen
7 jul 2024
Mauvais service de livraison. Annoncé en 1 à 2 jours, colis livré le 3e jour et déposé dans un relai à 5 km le 4e jour.
Antwoord van Topdrinks
Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes avec votre commande et nous vous présentons nos excuses les plus sincères pour les désagréments causés. Nous en ferons part au transporteur afin d'éviter ce genre de situation à l'avenir. Il est évident que cela n'aurait jamais dû se produire.
5 jul 2024
Slechte communicatie, veel te laat geleverd. Doos opengemaakt door transporteur. Tragisch verhaal
Antwoord van Topdrinks
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft mee gemaakt. Het kan zijn dat tranporteur na schade of vermoedelijke schade de doos open maakt en controleert voor schade. Dit allemaal om u de klant een beter ervaring te geven. wij zijn u tevens tegemoet gekomen met een korting code hopelijk krijgen we nogmaals de kans om u wel een beter ervaring te bieden
4 jul 2024
Ik wacht al 5 dagen waarom mijn bestelling nog niet is bezorgd op 26 juni besteld
5 jul 2024
Wij zullen uitzoeken waarom het pakket niet geleverd is en terug komen bij u via de mail voor een passende oplossing.
1 jul 2024
Betere verpakking zodat niet alles retour gestuurd wordt
5 jul 2024
Dank voor het nemen schrijven van een review. Wij testen continue met verschillende verpakkings methodes en materiaal. Welke tevens allemaal zijn goed gekeurd door de vervoerder. Echter blijft het een zoektocht om ook weer niet te veel verpakkings materiaal te gebruiken in het kader van sustainability en het veilig op sturen van uw pakket.
27 jun 2024
Doen wat je beloofd te doen
5 jul 2024
Wij snappen dat het erg vervelend is dat wanneer je verwacht een pakketje te ontvangen en dit vanwege de externe vervoeder later aankomt. Wij zullen dit voorbeeld ook gebruiken tijdens ons volgend gesprek met de vervoerder om de service level te verbeteren. Dank voor het nemen van de moeite om review te schrijven
heb nog niets onvangen
Antwoord van Topdrinks
Beste klant heeft u track & trace gekeken om de status van uw pakket te achter halen? Mocht u hier niet helemaal uit komen dan kunt u ons mailen op info@topdrinks.nl met uw order nummer dan kunnen wij het verder voor uw uitzoeken.
Antwoord van Topdrinks
Bedankt voor uw review. Het spijt ons te zien dat u een minder goede ervaring heeft gehad. We willen graag begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. Zou u contact met ons willen opnemen via info@topdrinks.nl zodat we uw zorgen kunnen bespreken en samen naar een oplossing kunnen zoeken? We waarderen uw feedback en hopen dat we de kans krijgen om uw ervaring te verbeteren.
12 jul 2024
12 jul 2024
3 jul 2024
5 jul 2024
Hi Graag horen we van u waarom u niet tevreden was met onze service.