Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

984 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof
AV
Ad v.
Eindhoven

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Bezorgdienst had bestelling weer mee terug genomen ivm lekkage, moest uiteindelijk zelf bellen over - hoe nu verder. Wilde graag alsnog de bestelling ontvangen, was goed. Paar minuten later mail met :we bezorgen niet maar doenn terugstorting. Deze nog niet ontvangen!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Een terugbetaling is inmiddels doorgevoerd. Je mag dit spoedig verwachten. Met vriendelijke groet, Marie
18 feb 2024
Levering beschadigd. Krijg kortingsbon voor nieuwe bestelling met melding dat beschadigde items niet kunnen vervangen worden. Alles terugsturen en wordt terugbetaald is de finale oplossing. Wie heeft hier zin in? Ik niet. Kreeg wel snel antwoord op mijn klacht.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Helaas is het voor onze collega's soms niet mogelijk om bepaalde producten na te sturen. In dat soort gevallen kan er enkel een kortingscode aangeboden worden. Of inderdaad retourneren met terugbetaling. Met vriendelijke groet, Marie
MIJN BESTELDE 6 FLESSEN UOZO LEVEREN EN DIE FAKE UITLEG OVER VERKEERDE ADRESSEN OM NIET TE KUNNEN LEVEREN ACHTERWEGE LATEN, stop met de mensen te bedriegen ! bende oplichters i!!!!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te moeten horen dat je bestelling niet uitgeleverd kon worden in verband met adresproblemen. Onze welgemeende excuses! Wij zijn zeker geen oplichters en het spijt ons te moeten horen dat jouw ervaring met ons jou anders laat doen denken. Wij zien dat de terugbetaling inmiddels is doorgevoerd. Nomaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Marie
Pure service. Placed an order for several bottles. In the end, I only received one and a week later I’m still waiting for a refund.
Antwoord van Topdrinks
Dear, thank you very much for your review. We are sorry to hear that you never received your order. Our sincere apologies! We will discuss this with the carrier. We see that a refund has since been implemented. You may expect this soon, Kind regards, Marie
Bestelling niet volledig geleverd, contact gehad via mail en bedrag zou gerestitueerd worden. Daarna niks meer gehoord
Antwoord van Topdrinks
Beste , bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling nooit volledig hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien contact met een van onze collega's en een terugbetaling inmiddels hebben plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Renate

No wine, no refund

Ordered wine for 150 euro 1 week ago, haven’t received the package and didn't get any refund
Antwoord van Topdrinks
Dear , thank you for your review. We are sorry to hear that you have not yet received your order. Our sincere apologies! We see that it has been returned to us. It will be processed soon after which a refund will follow. Kind regards, Marie
Bestelling wederom niet bezorgd door bezorgdienst, verwacht geld nog terug.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te moeten horen dat je je bestelling nooit hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat een terugbetaling inmiddels is doorgevoerd. Je mag dit spoedig verwachten, Met vriendelijke groet, Marie

Klantenservice onvoldoende

Prima site en goeie prijzen maat klantenservice droevig. Lezen mails slecht
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat er niet correct werd omgegaan met jouw emails en dat je hierdoor een slechte ervaring hebt ervaren met onze klantenservice. Onze welgemeende excuses! Dit had niet mogen gebeuren! Wij hopen dat dit je er niet van weerhoudt om in de toekomst weer bij ons een bestelling te plaatsen. Met vriendelijke groet, Marie
Als ik een verhaal geschreven heb is het opeens weg.. M.a.w. toedeloe
Antwoord van Topdrinks
Beste , bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je jouw verhaal niet hebt weten te versturen. Onze welgemeende excuses! Wij zien dat je inmiddels met een van onze collega's in contact bent om een oplossing voor jou probleem te vinden. Met vriendelijke groet, Renate

Teleurstelling

Zeker maken dat een bestelling echt afgeleverd wordt.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zien dat een van onze collega's met de vervoerder in contact is om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Marie
Product was different from picture.
Antwoord van Topdrinks
Dear, thank you very much for your review. We are sorry to hear that your order did not match the image you saw on our website. Our sincere apologies! We would like to ask you to contact us by e-mail and one of our colleagues will help you to solve this as soon as possible. Kind regards, Marie
3 feb 2024
Nooit aangekomen.
Antwoord van Topdrinks
Beste , bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling nooit hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact met een een van onze collega's en een terugbetaling inmiddels hebben plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Renate

Krijg geen reactie !

Op 5 jan 2024 een bestelling geplaatst (vandaag voor 21:30 besteld morgen in huis) Op 9 januari een email gestuurd waar nu mijn pakket blijf.. hier kwam een automatische email op terug dat topdrinks er na streeft om binnen 3 dagen de mail te beantwoorden. Het is nu ondertussen 15 januari en er is nog steeds geen reactie of pakket ontvangen... Schandalig hoe er hier met de klant om gegaan wordt.. ik bestel de volgende keer wel bij drankdozijn.nl ... Dit schiet zo niet op...
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat je met een van onze collega's in contact bent om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Renate

Helaas geen reactie op de mail …

*22-1 nog geen Terugbetaling en mail ontvangen Helaas na 2 mails nog steeds niks terug gehoord nadat dpd mijn pakket meer dan een week geleden in een verkeerde auto heeft gegooid en retour heeft gestuurd met dpd contact gehad en moest contact met de verzender opnemen zo gezegt zo gedaan na een paar dagen de mail nog maar een keer opnieuw verstuurd en nog steeds geen en geen reactie
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je terugbetaling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij willen je vragen om met een van onze collega's contact op te nemen om dit uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Renate
7 jan 2024
1foute levering, kreeg vodka terwijl ik Ballentine's whiskey heb besteld,heb ze geïnformeerd via mail maar tot op heden geen respons. Eigenlijk gewoon slecht!!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact en een retourverzoek hebben plaatsgevonden . Met vriendelijke groet, Renate
20 jan 2024

Still waiting...

It's more than a week since I made my order and I still haven't received anything.
Antwoord van Topdrinks
Dear, thank you very much for your review. We are sorry to hear that you did not receive your order. Our sincere apologies! We will discuss this with the carrier. We see that you are now in contact with one of our colleagues to reach a solution. Kind regards, Mel
Mijn bestelling heb ik niet gehad en wel betaald
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat je inmiddels in contact bent met een van onze collega's om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Renate
7 nov 2023
Ondanks toezegging nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Inmiddels ontvangen. Duurde een week ipv de volgende dag.

Geannuleerd artikel toch ontvangen - weigering terugbetaling

Artikel besteld en dezelfde dag geannuleerd wegen dubbel kado. Dat was geen probleem volgens hen. Toch kreeg ik alsnog een pakje met het artikel. Na herhaaldelijk (>10 mails) contact opnemen geraakt dit probleem niet opgelost. Het duurde een week voor ik een retourlabel kreeg (de knop op de website werkt niet - valse reclame dat retour zogezegd gemakkelijk en gratis is). Dit retourlabel is nu fout met mijn weer als bestemmeling. Alweer gemaild en nog steeds na een week geen antwoord. Valse reclame, nul klantenservice. Nooit meer topdrinks!
Antwoord van Topdrinks
Beste Ellen, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat niet tevreden bent over onze klantenservice. Dit was natuurlijk nooit onze bedoeling! Excuses voor het ongemak. Wij zien dat contact en het te ontvangen retourlabel inmiddels hebben plaatsgevonden. Een gelukkig nieuwjaar gewenst! Met vriendelijke groet, Renate