Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.008 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.578 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

CB
C. B.
Poortugaal

FLOPdrinks

Topdrinks heeft een nieuwe naam van mij gekregen: Flopdrinks. Op de website valt te lezen "voor 21.30 uur besteld, de volgende dag in huis" Dat gold dus voor 2 van de 8 flssen die ik besteld heb, de rest zit ik al 9 dagen op te wachten. Na veel heen en weer gemail bleek mijn tweede pakket niet voor de tweede keer gescand te zijn. Kan gebeuren natuurlijk en men beloofde mij met een passende oplossing te komen. Die kwam in de vorm van een formulier die ik in moest vullen met Word en toen ik aangaf geen Word te hebben kwam er een mail met "dan kunnen wij u verder niet helpen." En dan denken ze zeker ook nog dat ik ze de waarde van de bestelling 116 euro laat houden? Ze zijn nog niet klaar met mij en ik raadt een ieder aan om niet met dit malafide bedrijf in zee te gaan!

aanrader

snelle levering goed verpakt
25 apr 2024
Super snel en netjes afgeleverd
25 apr 2024
They are incredibly fast and the packaging is very good.
25 apr 2024
slechte levering wordt niet goed ge communiceerd
24 apr 2024
Super service en snelle levering

Aanrader!

Mooi assortiment, goede service en snelle levering!
23 apr 2024