uwbloemenman.nl- Logo - Beoordelingen

uwbloemenman.nl

1.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jul 2023
uwbloemenman.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 aug 2023
Bloemen zijn op tijd bezorgd. Had wat zorgen over de tijd dat U bezorgt namelijk tussen 17.00 en 22.00 uur. Uw laatste bezorging was bij een dame bij mij in het appartement. Zij is over de negentig en heeft tot vijf voor tienen moeten wachten tot de bloemen bezorgd werden. Moet nu echt opletten bij oudere mensen dat ik daar dus geen bloemen bij U moet bestellen. Misschien dat U iets kunt doen aan de tijd van bestellen, Met vriendelijke groet.

20 jul 2023
Een groot boeket besteld voor de volgende dag. Duidelijk aangegeven dat het bezorgd moet worden op kantooruren omdat er anders niemand aanwezig is, adres ingevuld, zie ik bij het nakijken de volgende dag dat het adres half bezorgadres is half mijn eigen adres. Na zeker 10 keren gebeld te hebben werd er niet opgenomen en soms weggedrukt. Via de mail contact gezocht, wordt er gezegd dat het boeket al meegegeven is aan de bezorgdienst en zij hier verder niets mee gaan doen. De bezorgdienst gebeld, zij gaven aan omdat het vrijdag was het boeket pas op maandag bezorgd zou worden. Als het boeket nog maar mooi bleef dan!! Word ik maandagavond gebeld door de bezorger. Ik gaf aan dat er niemand meer was want het had op kantooruren bezorgd moeten worden! Geeft hij aan dat dat een vreemd detail is want zij bezorgen alleen in de avonduren of hij het voor de deur mocht neerzetten want hij wilde van het pakketje af!!! Eens maar nooit meer toch!!!

Beoordelingen voor uwbloemenman.nl

MO
M O.
Klazienaveen
In principe was het boeket mooi en het bestellen makkelijk. Daar in tegen was de bezorging slecht. Zou mooi op tijd komen maar de bezorger trof niemand thuis (huis zat vol visite) en de buren waren ook niet thuis wat ook niet klopte. De volgende dag zou hij terug komen. Niet geweest pas de dag daarna kwamen de bloemen aan verlept en het papier om de stelen verdroogt. Heel jammer
23 mrt 2024
De bloemen beter verpakken en een betere bezorgdienst inhuren
Andere vervoerder was wenselijk geweest. Met de bloem en sich was niets mis, maar een vervoerder die tussen 17:00 en 22:30 levert had ik niet verwacht. Als ze dan ook nog eens niet op de gevraagde datum leveren is dat des te vervelender voor de ervaring.
Bezorging werd steeds later en later, uiteindelijk kwamen de bloemen pas om 22.20 aan bij mijn oudere moeder toen ze al op bed lag. Niet nice.
Hoeveel keer willen jullie mijn feedback waar niets mee gedaan wordt????
Boeket bloemen zijn niet bezorgd
Ik heb mijn bloemen nooit gehad
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste, Dat is wel heel gek, dit lossen we graag met u op. We hebben u een mailtje gestuurd. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Bloemen niet ontvangen.
Ik weet niet waar het allemaal zo verkeerd ging maar in ieder geval Is onze ervaring. Dinsdag werd eindelijk het bouqet bezorgt. Dan wordt er woensdagavond telefonisch gebeld op ons adres in Harderwijk! dat het nummer niet klopt. Weet totaal niet wat die bedoelde tot wij vragen stelde. Waar sta je eigenlijk? stond die in Veenendaal met een bouqet voor Ciska. Zeer slordig!
De bestelling is keurig te volgen, alleen lijken de boeketten niet altijd op de bestelde bloemen. Het hoeft geen 1 op 1 gelijkenis te zijn, maar een plukboeket is soms een bij elkaar geraapt zooitje. Dat kan beter.
Het kaartje dat ik digitaal had geschreven was niet bijgevoegd, waardoor de ontvanger geen idee had van wie het boeket kwam. Het ging om de moeder van een overleden familielid, ik vond het heel vervelend.
De bezorger was niet echt vriendelijk was aan het bellen terwijl hij de bloemen kwam bezorgen. Een beetje onbeschoft.
3 mrt 2024
Uiteindelijk werd er een volgens ontvanger mooie bos geleverd, maar wel 2 dagen te laat.
3 mrt 2024
Bloemen niet bezorgd op aangegeven dag. Verjaardag gemist
Vrijdag bloemen ontvangen maar nu al verlept
Beetje late levering voor Valentijnsdag
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste, Wij bezorgen zoals aangegeven tussen 17:00 en 22;00 uur. Dit doen wij om te voorkomen dat wij voor een dichte deur staan. Ook met Valentijn is het erg druk, en kan het dus uitlopen. Onze excuses. Met vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl
Rozen waren niet helemaal vers meer
Werdt pas bezorgt na 21.15
Belachelijke service!! Het zou de eerst volgende werkdag geleverd worden, maar kreeg vervolgens een e-mail dat “het helaas niet bezorgd is” en dat de bezorging opnieuw gepland zou worden. Je zou dan denken de eerst volgende werkdag zodat de bloemen vers bezorgd zouden worden, maar dat duurde vervolgens 3 dagen dat ik een e-mail kreeg met een nieuwe datum! En wat gebeurt er vervolgens?! De dag dat de bloemen bezorgd zouden worden, kreeg ik opnieuw een bericht dat het niet bezorgd is en een nieuwe dag gepland zsm worden!! Oplichters! Weggegooid geld! Niet bestellen!!
Ik vond dat de bloemen veelste laat bezorgd waren normaal doe ik het bij topbloemen.nl maar ik dacht probeer iets anders als ik ze daar een dag van te voren bestel dan zijn ze de volgende dag voor 14.00 bezorgt dat was bij jullie helaas niet zo gewoon jammer
Antwoord van uwbloemenman.nl
Beste, Wij geven duidelijk aan dat wij tussen 17:00 en 22:00 uur bezorgen. Dit doen we omdat dan de meeste mensen thuis zijn. En wij niet voor een dichte deur staan. Hopelijk was het boeket naar wens! Met Vriendelijke groet, Uwbloemenman.nl