RVS Products- Logo - Beoordelingen

RVS Products

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.727 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 feb 2024
RVS Products voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Echt een fijn bedrijf met goede producten, hoewel er tijdens de bestelling iets bij hun fout ging werd er meteen geschakeld, we kregen notabene een set sidebars voor onze Opel Movano volledig voor niets omdat we zo lang moesten wachten, wij vonden dat overdreven en hebben toen nog een front Bull-bar erbij besteld. Onze monteurs rijden nu in een hele dikke bedrijfswagen rond. Kortom top service bij dit bedrijf

Bestellen gaat goed duidelijke website. Ook de leverings condities zijn goed. Maar ik mis een aantal acties. Zoals als iets niet op voorraad is wordt de bestelling vast gehouden. Als ik om vraag of iets met voorrang verstuurd kan worden. Hoor ik niets meer. Jammer.

Beoordelingen voor RVS Products

22 apr 2024
De wachttijd voor een i.d.g. kant en klaar product vond ik vrij lang. Verder was alles oké. M.v.g.
Antwoord van RVS Products
1 mei 2024
Dank u voor uw review. Vervelend dat u de wachttijd als vrij lang heeft ervaren. Wij doen er alles voor om zo duidelijk mogelijk hierin te communiceren. Ook is op onze website een levertijd van de artikelen te vinden. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Het RVS-Products Team
3 mei 2024
Snellere levering niet vermelden dat het op voorraad is als het niet geleverd kan worden
23 mrt 2024
Vrij prijzig IVM verwerking en verzendingskosten Voor de rest vlotte afhandeling Binnen 3 dagen geleverd.
Artikel niet op voorraad Dan had ik graag bericht gehad Week later nog niets binnen …
17 mrt 2024
Gewoon zoals het hoort. Geen aanmerkingen
Ik heb de producten nog niet gebruikt.
13 apr 2024
Levertijd best lang. Product prima
sneller leveren
De schanieren die ik besteld heb zit heel veel ruimte op
Bestelling snelller leveren
Antwoord van RVS Products
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met ons. Hierom vraag ik u contact op te nemen met ons via klantenservice@rvs-products.nl voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Het RVS Products team
Geïmporteerde beoordeling
3 sterren voor het opdringen van deze review... zeker 3-4 mails hierover ontvangen. anders alles in orde.
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
De schroeven zijn veel groter dan wat ze lijken op de afbeelding.
28 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het duurde extreem lang ( van order tot levertijd )
26 nov 2023
17 nov 2023