Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.094 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

MN
Marjan N.
Haarlem
13 jul 2023

Goede kwaliteit kleding klantvriendelijk

Site overzichtelijk, makkelijk te bestellen. Klantenservice vriendelijk en inlevend. Bestelde goederen komen snel. Gekochte kleding van goede kwaliteit voor een goede prijs.
14 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
Snelle afweking van bestelde en geretourneerde artikelen. ook financieel overzicht wordt snel en correct weergegeven. Goede prijs/ kwaliteit-verhouding. Goede aanbiedingen.
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Klingel
NK
Nelly K.
Den Helder
18 jan 2024
aan Klingel bevalt alles goede artikelen vriendelijk personeel en alles wat ik bestel is net zo mooi als het er op internet uitziet jammer dat ze overgaan naar een ander
18 jan 2024
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Klingel
CR
C.A. R.
Baexem
26 nov 2023

Klingel is mijn favoriet!

Klingel heeft een fijne site en een goede service, ik ben al jaren klant bij Klingel en heb nog nooit vervelende gebeurtenissen mee gemaakt, dus ik ben zeer tevreden.
PD
PJ. d.
Deventer
13 aug 2023

Ik vind dat jullie het goed doen !

Ik vind dat jullie het goed doen , ben invalide 82 jaar , als ik iets bestel wat retour moet word het netjes thuis opgehaald ! Dikke pluim ik ben daar heel blij mee 👍
14 aug 2023
4 nov 2023
De meeste Kleiding zijn uit de mode of zijn voor oudere mensen en heel veel bloemetje of ruiten, ik zie minder effen . Bij schoenen ook te relaxed. Meer variatie!
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
13 jul 2023
De snelheid waarmee ik de artikelen binnen kreeg en de snelheid waarmee de betaalde artikelen die ik teruggestuurd had, ook weer financieel snel afgehandeld zijn.
LR
Loes R.
Eindhoven
21 jul 2023
Ben al jaren een Klingel klant. Steeds tevreden en de kleding is van prima kwaliteit. Wel wat prijzig maar de kleding is ook mooier dan bij veel andere webshops.
21 jul 2023
Dank u wel voor uw review met uw complimenten! Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
25 dec 2023
Altijd goede kwaliteit van de kleding, de afhandeling van de bestelling is klasse. Ben er al jaren tevreden over. Menigeen kan hier een voorbeeld aan nemen. Top
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
YR
yvonne r.
Utrecht
10 nov 2023
De jurk die ik besteld had ,was top ,was op tijd ,kreeg een berichtje, ook wat je terugstuurt krijg je ook een berichtje helemaal.top ,dank je voor de service
LH
Lenny H.
Leiden
22 aug 2023
Mijn vorige bestelling klopten de maten niet, Dat vond ik erg jammer. Maar bij de laatste bestelling,mooie kwaliteit! Goede maat! Mooie prijs.we zijn tevreden!!
23 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u uiteindelijk tevreden bent! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Klingel
RL
Rachel L.
Amersfoort
14 jul 2023
Mooie kleding vaak leuk afgeprijsd. Nu net een hele leuke jurk gekocht. Heerlijke stof en mooi model. De jurk is zoals de foto, dat gebeurt ook niet altijd ;)
MN
Marjan N.
Haarlem
24 mei 2023
Overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Per telefoon zeer vriendelijke medewerkers. Het zou wat minder mails gestuurd kunnen worden.
24 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
JP
joke P.
odoornerveen
28 aug 2023
Vooral tegenwoordig, een erg vlotte levering en als altijd een uitstekende service. Ook fijn als er een kortingsvoucher is te vinden:-) Ga zo door Klingel.
29 aug 2023
16 jul 2023
Ik had sandalen gekocht maar ze waren te smal..ik kreeg binnen een week m'n geld terug en werd goed op de hoogte gebracht van de verzending en dergelijke..
Super bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
DM
D M.
VLISSINGEN
22 sep 2023
Ik had de laarzen rerug gestuurd i.v.b,m. de maten die waren tekrap maar ik kreeg netjes van Klingel een code om de volgende bestelling gratis teverzenden
25 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
9 jul 2023
Als de levering vertraagd is krijg je bericht. Service aan de telefoon is prettig mooie en fijne kleding. Maat voering is prettig en niet erg afwijkend.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en score! Met vriendelijke groet, team Klingel
GV
G V.
Rockanje, Holland
- Bijzonder fraaie jas - Goede kwaliteit stof - Moderne uitstraling - Betaling in 3 termijnen / Prima mogelijkheid! - Redelijke prijs - Snelle bezorging
MK
M.J. K.
Capelle aan de IJsel
2 jul 2023
ik koop kleding en ondergoed bij Klingel, omdat dat me goed bevalt het is mijn smaak en ik kan in een winkel niet altijd alles vinden wat ik hebben wil
Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat alles zo goed bevalt. Met vriendelijke groet, Team Klingel
11 aug 2023

Ik had via mail advies gevraagd voor… een BH voor mijn moeder die op dit moment een beperking heeft.

Ik had via mail advies gevraagd voor een BH. De medewerker heeft mij fijn geholpen en precies een juiste BH aangeraden, incl. tips voor de bestelling.
14 aug 2023
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Klingel