Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nlReviews

: 21.438Goed

4,27

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Klingel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Klingel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Klingel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Klingel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Klingel.nl

6.390 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

21.438 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


4 mrt. 2022
Dat jullie de “ normale “ maten 44 en 46 hebben. En geen tentmodellen, zoals plussize maten. We zouden wel graag zien dat er minder polyester gebruikt wordt voor kleding. Zeker voor dames vanaf 45 jaar. Het is en blijft een zweterig stofje! Wat wij ook niet begrijpen is, dat de meeste strandkleding uit polyester gemaakt is. Als de zon schijnt aan het strand, verbrandt men levend of men krijgt uitslag! Halflange mouwen staan ons ook beter dan de mouwen, die niet meer zijn dan kapmouwtjes. Onze armen zijn niet meer zo mooi! Toch willen wij ook kleurige en moderne kleding dragen. Wij zoeken vooral bv een iets langere hemdblouse met een broek van hetzelfde stof. Dit is bijna nergens te vinden en dit is toch zo gemakkelijk en chique in de zomer!!! Van katoen met een beetje elastan. Dit in uni of in multicolor. Hopelijk lezen de inkopers en ontwerpers dit.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


16 jul. 2022
Als iets niet meer op voorraad is of uitverkocht dreigt te raken, dan moet je ervoor zorgen dat het niet meer besteld kan worden (en dus niet betaald wordt). Als het dan toch verkeerd gaat, moet je niet zonder het de klant te laten weten de order annuleren. Tot slot: als je dan de order annuleert, moet je ervoor zorgen dat het geld binnen 3 werkdagen terug is op rekening van de klant. En niet onnodig 14 dagen vasthouden. Zeker als het gaat om een bedrag boven EUR 100. Dat is ongehoord slecht. kortom: 3 verbeterpunten 1) in het magazijn overgaan op een reserveringssysteem (dus alles wat besteld is, reserveren en direct van de voorraad aftrekken; kennelijk gebeurt dat nu niet). 2) beter communiceren met de klant. Desnoods: als het dan geannuleerd wordt, binnen 24 uur met de klant bellen en de klant vragen wat hij wil (alternatieven bieden en niet komen met een lullige korting, maar aanbieden om de order aan te passen). en 3) sneller terugbetalen bij annulering waarbij de goederen het magazijn niet verlaten hebben. Zolang er geen dienst of goed geleverd is, heeft de consument alle recht op snelle afhandeling. Ook wettelijk gezien (dit is anders wanneer er wél een goed of dienst geleverd is). Ik heb uiteindelijk zélf een andere oplossing gevonden en daar ben ik wel tevreden mee.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Klingel.nl

 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
31 aug. 2022 
Algemeen was ik vroeger tevreden over Klingel maar de laatste tijd iets minder. Ik kocht een 2 delige bedlinnen set maar daar ontbrak de kussensloop. Na reclamatie hoorde ik dat de bijpassende kussensloop niet leverbaar is. Ik wilden mij wel witte slopen toesturen. Deze arriveerden met een gat in de stof. Dus retour. De maten kloppen ook niet altijd met de beschrijving en ik vind de verzendkosten veel te hoog. Zelfs bij bestellingen boven de €100.00 worden nog verzendkosten berekend. Andere bedrijven zijn klantvriendelijker.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
2 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Verzendkosten worden altijd berrekend, al maakt de hoogte van de bestelling niet uit. Echter worden er regelmatig kortingscodes naar buiten gebracht voor de verzendkosten of zelfs € 10,00 tot € 20,00. Met vriendelijke groet, team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
2 sep. 2022
Had badpak besteld die op dat moment uitverkocht was en kreeg netjes bericht dat hij weer op voorraad was wat schets mijn verbazing dat ik nadat ik het badpak direkt telefonisch bestelde volgende dag al weer bericht krijg dat het badpak al weer niet meer leverbaar was.Dit is iemand blij maken met een dode mus en mag niet voorkomen. Retour zendingen worden pas heel laat verwerkt en dat kan veel beter.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
2 sep. 2022
Dank u wel voor uw feedback. Door een systeemstoring hebben wij u en veel andere klanten niet de juiste service kunnen bieden. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
2 sep. 2022 
van Lia M.
goede kwaliteit kleding en prima service. wat ik minder vindt,zijn de brieven met loterijen e.d gaat bij ons rechtstreeks bij het oud-papier. te ingewikkeld omdat door te spitten. bespaar op deze kosten en geef vaker bv gratis verzenden of 10% korting op totaal bestelbedrag. je kunt wel 15,- korting geven ,maar je bent al bijna 6,- kwijt aan portokosten.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
5 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
4 sep. 2022
De bezorger DHL bezorgt de pakjes zeer slecht. Ik wil u aanraden een andere bezorger zoals Post.nl te nemen. Mijn pakje is gewoon in de voorportaal van het flatgebouw op de grond achtergelaten door de bezorger. Een bewoner heeft het pakje zien liggen en bij mij afgegeven., Dit is niet de manier die ik, ook u, niet verlang van een bezorger.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
6 sep. 2022
Dank u wel voor uw feedback. Dat is zeker niet de bedoeling, wij gaan dit opnemen met onze vervoersdienst. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
1 sep. 2022
Het pakket is 8 dagen onderweg geweest ipv 3/5 dagen. Het kledingstuk was bij de zak kapot, heb het zelf maar gerepareerd anders zou ik het niet op tijd terug hebben. Antwoord op mijn mail waar mijn pakket bleef kreeg ik pas nadat ik al een paar dagen het pakket in huis had. Dus al met al verliep het niet zo soepel.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
2 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wilt u alstublieft contact opnemen via service@klingel.nl, want het is niet onze bedoeling dat u een kledingstuk ontvangt met een defect. Met vriendelijke groet, team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
15 sep. 2022 
Jullie kunnen beter op de artikelen letten die in de boekjes staan Ik heb al een paar keer gehad dat ik gelijk bestelde en dan was het er niet En al een paar keer besteld via telefoon met de al Akte 10 euro korting dat die er later op de rekening er niet af was Voor de rest is het product wel goed
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
15 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Bepaalde artikelen zijn ook via de website te verkrijgen waardoor het helaas hard kan gaan. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Heb er dekbedden zonder hoes bij nodig te hebben van, prima kwaliteit. Af en toe een kledingstuk... gezien ik graag in vooruit wil betalen zou het fijn zijn het retourbedrag wat sneller terug gestort te krijgen. Snelle levering en bij vragen zeer vriendelijk aan de telefoon.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
6 dagen geleden
Wat een leuke beoordeling! Dank u wel hiervoor. Met vriendelijke groet, team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
1 sep. 2022 
De waardering van jarenlang trouw klant zijn dmv extra korting. Het gemak van de website . Het Achteraf betalen dmv overschrijving via je eigen bank. De produkt kwaliteit en de daarbij behorende prijs. Ik zou niet weten wat er nu nog verbeterd moet worden. Ga zo door.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
2 sep. 2022
Dank u wel voor uw leuke uitgebreide beoordeling! Fijn dat u een trouwe klant bent van ons! Met vriendelijke groet, team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
14 sep. 2022 
van H. O.
Op 28-08-2022 heb ik een shirt en een blouse besteld en betaald bij Klingel. Op 1-09-2022 heb ik de blouse geretourneerd. Helaas heb ik nog geen enkele reactie van de Klingel mogen ontvangen en het geld ook nog niet retour ontvangen,
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
15 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Kunt u uw volledige adresgegevens en IBAN-nummer mailen naar webcare@klingel.nl? Dan kijken wij de status van de terugbetaling voor u na. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden 
Prijs Product verhouding vind ik prima en koop daardoor vaak de kleding voor mij en mijn vriend bij Klingel, ook de maat is altijd goed. Jammer dat ze de goederen door DHL laten bezorgen want daar heb ik grote problemen mee.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de bezorgdienst. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
6 sep. 2022 
van J. B.
De bestelling wordt vrij snel opgestuurd en geleverd.de maten kloppen precies.het gaat allemaal prima. Ik lees ook meestal de revieuws zzodat ik weet wat ik krijg. Het spijkervaste is van een mooie kleur en zit als gegoten.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
7 sep. 2022
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden 
klingel levert altijd goede spullen en is zeer betrouwbaar in de levering. Dat is de reden dat ik die 100% verzeker service belachelijk vind. Zij moeten zorgen voor een betrouwbare levering en ik voor eend goede betaling
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
10 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
30 aug. 2022
Mijn bestelling kreeg ik best snel thuis. Netjes verpakt. Had alleen met betalen moeite omdat de code van het betaalkenmerk niet kon worden opgepakt door de bank maar dat was niet mijn probleem! Ben blij met Klingel!
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
31 aug. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
1 KEER EEN SLECHTE ERVARING SCHOENEN GEKOCHT BIJ BEZORGEN BLEEK DAT DE ZOLEN KAPOT WAREN EN GEDRAGEN TERUG GESTUURD MAAR TOT HEDEN GEEN ANTWOORD GEKREGEN VERDER IS ALLES GOED GEGAAN OP DIT ENE NA S BERGAKKR 4206AH
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
8 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat uw eerste bestelling geen goede ervaring is geweest. Kunt u uw volledige adresgegevens mailen naar webcare@klingel.nl? Dan kijken wij de status graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Makkelijk bestellen, terug sturen geen probleem. überhaupt geen problemen. Alleen een tip: Ik krijg altijd korting net nadat ik besteld heb. Kan dat niet anders? bv Verrassing we trekken .......van je totaal af.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
8 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas kunnen wij dit niet van te voren plannen of inzien. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
11 sep. 2022 
van An H.
De site v Klingel werkt goed, de sale items zijn over het algemeen interessant en goed afgeprijsd. Klingel heeft naar mijn smaak te veel dameskleding van polyester of met een te hoog gehalte aan polyester.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
12 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Wij gaan uw feedback over de materialen doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden 
Bestelling ontvangen duurt veel te lang, op de website staat 3 tot 5 dagen, maar ik wacht al 12 dagen. Retour verwerken duurt ook veel te lang, ik heb na 10 dagen nog geen bevestiging van ontvangst.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij gaan dit doorgeven. U kunt uw volledige adresgegevens mailen naar webcare@klingel.nl, dan kijken wij de status voor u na. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
3 sep. 2022 
Sandalen mooi, maar niet goede maat. Bestelling en retour een ramp door toedoen van Vamos en DHL. Klingel zelf heeft dit opgelost door sandalen oo te laten halen na de tweede keer bellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
6 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Beetje oubollig qua kleding maar de schoenen die ik besteld heb zijn kwalitatief goed en zeker wel erg leuk. Prima website verder en de zending ging vlot en het was goed verpakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
gekochte product is prima, maar de hijgerig hoge frequentie van de schier dagelijkse mails is balen. Daarom alweer spoedig uitgeschreven bij Klingel.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
10 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet,Team Klingel