Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Klingel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Klingel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Klingel.nl

6.392 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 mrt. 2022
Dat jullie de “ normale “ maten 44 en 46 hebben. En geen tentmodellen, zoals plussize maten. We zouden wel graag zien dat er minder polyester gebruikt wordt voor kleding. Zeker voor dames vanaf 45 jaar. Het is en blijft een zweterig stofje! Wat wij ook niet begrijpen is, dat de meeste strandkleding uit polyester gemaakt is. Als de zon schijnt aan het strand, verbrandt men levend of men krijgt uitslag! Halflange mouwen staan ons ook beter dan de mouwen, die niet meer zijn dan kapmouwtjes. Onze armen zijn niet meer zo mooi! Toch willen wij ook kleurige en moderne kleding dragen. Wij zoeken vooral bv een iets langere hemdblouse met een broek van hetzelfde stof. Dit is bijna nergens te vinden en dit is toch zo gemakkelijk en chique in de zomer!!! Van katoen met een beetje elastan. Dit in uni of in multicolor. Hopelijk lezen de inkopers en ontwerpers dit.

16 jul. 2022
Als iets niet meer op voorraad is of uitverkocht dreigt te raken, dan moet je ervoor zorgen dat het niet meer besteld kan worden (en dus niet betaald wordt). Als het dan toch verkeerd gaat, moet je niet zonder het de klant te laten weten de order annuleren. Tot slot: als je dan de order annuleert, moet je ervoor zorgen dat het geld binnen 3 werkdagen terug is op rekening van de klant. En niet onnodig 14 dagen vasthouden. Zeker als het gaat om een bedrag boven EUR 100. Dat is ongehoord slecht. kortom: 3 verbeterpunten 1) in het magazijn overgaan op een reserveringssysteem (dus alles wat besteld is, reserveren en direct van de voorraad aftrekken; kennelijk gebeurt dat nu niet). 2) beter communiceren met de klant. Desnoods: als het dan geannuleerd wordt, binnen 24 uur met de klant bellen en de klant vragen wat hij wil (alternatieven bieden en niet komen met een lullige korting, maar aanbieden om de order aan te passen). en 3) sneller terugbetalen bij annulering waarbij de goederen het magazijn niet verlaten hebben. Zolang er geen dienst of goed geleverd is, heeft de consument alle recht op snelle afhandeling. Ook wettelijk gezien (dit is anders wanneer er wél een goed of dienst geleverd is). Ik heb uiteindelijk zélf een andere oplossing gevonden en daar ben ik wel tevreden mee.

Beoordelingen voor Klingel.nl

1 dag geleden
klingel is goed met verzenden .ik zou zelf bij een bestellen van 50 euro geen verzend kosten reken .ik weet zeker dat het een struikel blok is voor velen mensen .en als er schalen worden aan geboden gratis .bij mijn bestellen dan verwacht ik ook dat ze er bij zitten .dan bel ik op want ik moet toch nieuwe bh.s hebben en nog meer .o die hebben ik niet meer daar kan je het mee doen dat valt me tegen van klingel zeg dan u hoeft geen verzend kosten te betalen of bied want anders aan ik ben blij dat ik het door heb kunnen geven . wens jullie nog een fijne dag Gr t uitendaal vinkenlaan 36 2182 JH hillegom
Ik heb helaas geen goede ervaring met DHL het zou prettig zijn als je online wat bestelt dat ik het meteen aan kan geven dat ik het pakket ophaal bij een afhaal punt en dat ik dat pas kan doen als ik bericht krijg dat DHL komt soms vergeet ik dat. Laatst haalde ik een pakket op en de doos was helemaal kapot de ik heb heel wat plakband moeten gebruiken om de doos een beetje fatsoenlijk weer dicht te maken.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Onze excuses dat de doos helemaal kapot was, dat is uiteraard niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
12 jan. 2023

Alleen het ondergoed wat ik wel eens koop heeft vaak dat draadjes loslaten. Terwijl ik er genoeg voor betaal is er bij een pakje van vier altijd wel eentje bij die naar een wasbeurt losse draadjes krijgen. Voor de rest ben ik uiterst tevreden. Mooie kwaliteit. Mooie aanbiedingen af en toe.
13 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Als er klachten zijn over een artikel kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. We kijken graag na of we een oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Klingel
14 jan. 2023
Ik heb in december 2022 een bestelling geplaatst. Het duurde lang voor ik kon zien waar mijn bestelling was. Ik zag dat het teruggestuurd was. Ik heb Klingel een mail gestuurd en er word gelijk op gereageerd en actie ondermonen.
16 jan. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het gelijk is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Klingel

van Jan v.
Bij klachten hoor je steeds hetzelfde liedje. Er is weer iets stuk gegaan en het oplossen heeft een tijdje geduurd waardoor vertraging. Ik zit aal een maand op mijn bestelling te wachten en hoe lang nog.
Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Voor meer informatie over uw pakket kunt u het beste een e-mail sturen naar webcare@klingel.nl Met vriendelijke groet, Team Klingel
19 jan. 2023
Goede service en duidelijke mail berichten via het postpakket.Helaas was het model voor mij veel te ruim en zat niet prettig.Na terugzending kreeg ik mijn bedrag weer terug gestort.Super bedankt Klingel.
20 jan. 2023
Geweldig! Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Klingel
11 jan. 2023
het artikel wat ik wil was pas na 19 dagen beschikbaar. ik annuleerde, heb 3 x daarvoor gebeld voordat het terug op de rekening was gestort, maar nu klaar. de dames aan de telefoon waren vriendelijk.
12 jan. 2023
Dank u wel voor uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
De prijs kwaliteitsverhouding is prima , de verpakking voor verzending is belabberd. Krijg half geopende /kapotte verpakking , en is bijna onmogelijk om in de originele verpakking te retourneren .
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel

fijne service, ook bij klachten, nooit problemen met retoeren. En ze staan open voor hun klanten,, zijn bereid je echt tegemoet te komen. Voor mij zijn ze prima zo, niks meer aan doen!!!!
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
13 jan. 2023

Klingel heeft goede kwaliteit kleding. De klantenservice is behulpzaam en ik kom altijd weer terug om hier iets te zoeken en te kopen. Dat sinds vele jaren.
16 jan. 2023
Wij zijn erg blij met uw beoordeling. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Klingel
8 jan. 2023
Bedrijf was mij niet bekend. Keuzemogelijkheid voor achteraf betalen schepte genoeg vertrouwen om te bestellen. Alles netjes en volgens afspraak gelopen.
9 jan. 2023
Wat een leuke kleren hebben ze nu bij de klingel, en ook nog in grote maten. Daar maken ze mij echt blij mee, en kwaliteit is erg goed naar mijn mening.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw super compliment! Hier worden wij heel erg blij van. Met vriendelijke groet, team Klingel
wintermantel was ongevoerd, jurk uitzonderlijk statisch, plakte aan benen. kwaliteit producten viel tegen, verpakking en verzending verliep goed
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw review. Jammer dat de artikelen niet naar wens waren. U mag deze aan ons terugsturen. Met vriendelijke groet, team Klingel

Tot nu toe ging alles naar wens. Bijna alle sterren, ik geloof niet in alles 100%goed, want er is altijd wel iets wat niet gaat wat men wilt.

van G V.
- Enorme keuze uit kleding - Meestal voorradig - Uitstekende kwaliteit - Gewoon mooi om te zien! - Redelijke prijs - Snelle verzending
Antwoord van Klingel.nl

Gewoon een goede webwinkel, snelle levering goede producten, duidelijke omschrijving van de artikelen op de website. snelle levering.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw review met uw score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
Door de slechte aflevering van DHL,die vinden een pakje door je raam te gooien een correcte aflevering, vandaar deze 3 sterren maar
Antwoord van Klingel.nl
Dat is minder prettig om te vernemen. Wij gaan uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
10 jan. 2023

Ik vind jullie wel veel duurder dan andere bedrijven zoals Witt of your look for less Klantenservice prima! Kwaliteit ook prima
12 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
1 dag geleden

van Ans S.
zoals altijd weer heel fijn. koop graag iets van Paola en Laura Kent. En voor mijn man van Roger Kent. Is altijd goed
Eenvoudige manier om te bestellen en te betalen (per factuur!) Op dit moment kan ik niet iets bedenken wat beter kan.
Super! Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Klingel