Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl
Beoordelingen:

2.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal  

4,33
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Meest relevante negatieve beoordeling

30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
18 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben u inmiddels via de e-mail verder geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
RK
Roos K.
Helmond
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
BEGRIP HEBBEN VOOR EEN BEPAALDE SITUATIE. Ik heb door een heel erg naar voorval vergeten gebruik te maken van een extra korting omdat ik al 28 jaar klant ben. Ik ben namelijk in mijn eigen woning beroofd door een zogenaamde "babbeltruck". Al mijn sieraden zoals ketttingen, oorbellen, armbanden en ringen zijn weggehaald waaronder ook onze TROUWRINGEN die een hele emotuionele waarde hebben omdat mijn man vorig jaar compleet onverwacht is overleden. Met medewerking van mijn familie heb ik weer andere ringen en dergelijke kunnen bestellen, maar ik kan geen gebruik meer maken van die extra 20% korting en dat is heel triest.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Spijtig wat u heeft meegemaakt, wij wensen u veel sterkte. Met vriendelijke groet, team Klingel
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde kleding was perfect, maar de aflevering door DHL was schandalig. Op 27 december zijn wij met vakantie gegaan en op 27 december zou het pakje van Klingel bezorgd worden. Op 27 december kregen wij een mailtje van DHL dat het pakje bezorgd was, wij dachten bij de buren. Bij thuiskomst hoorde wij van de buren dat het pakje buiten voor onze deur was neer gezet (in de regen) en dat zij het pakje hadden binnen gehaald. In het verleden is zo iets ook al door DHL gedaan en wij hebben besloten om niets meer te bestellen bij Klingel zolang zij met DHL werken. helaas is het niet anders.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
8 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat DHL het pakket op deze wijze heeft "bezorgd". Dit is uiteraard niet te de bedoeling. Wij gaan de klacht doorgeven aan DHL. Met vriendelijke groet, Team Klingel
PC
petra c.
roermond
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik werd bijna opgelicht iemand had producten bij klingel besteld op mijn naam, ik heb gelukkig een mail gekregen met een betaling verzoek waardoor ik alert werd en eerst belde, ze hebben toen direct de bestellingen geanuleerd. Wat een gedoe tegenwoordig je moet zo goed oppassen. Wat ik klingel mee wil geven alert te zijn als iemand nooit voor hoge bedragen koopt na te kijken of het om een ander adres gaat bij mij ging het op dezelfde dag om 2 verschillende adressen. De oplichters bestelde voor flink wat geld aan sierraden.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
15 sep 2023
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik koop bijna alles aan kleding en badkamer daar. Ook heren. Leuke prijs voor gewoon leuke dingen. Modieuze kleding, maar ook wat klassieker. Leveren en bestellen en betalen loopt vanzelf. Vaak kortingsacties. Waarom eigenlijk geen 5*? Omdat de aangegeven levering zelden klopt. Als ik iets héél snel nodig heb bv vakantie of feestje, dan koop ik het niet daar. Maar verder top winkel. Ik ben al bijna 40 jaar klant, eerst Duitsland, nu alweer 28 jaar hier.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
25 jan 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
JV
J v.
Hillegom
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Fijne webshop maar inloggen soms een uitdaging

Ondanks de keuze “ingelogd blijven” moet ik vaak opnieuw inloggen, soms al binnen een paar dagen. En dan moet ik soms een nieuw wachtwoord aanmaken omdat mijn inlog niet herkend wordt. Dat vind ik erg vervelend. Het online kopen in de webshop gaat heel goed, filterd werken goed en ook het notitieblok werkt goed. Wat wel jammer is, is dat soms bij het filteren op maat, ook vaak uitverkochte artikelen (in die maat) worden getoond. Dat kan beter.
Beoordeling melden
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wacht al bijna 2 weken op bezorging

Wacht al bijna 2 weken op bezorging. Dat was in het verleden sneller. Ook heb ik meerdere artikelen besteld die binnen 3-5 zou worden bezorgd.Ik krijg dan van 1 artikel bericht dat het niet op tijd bezorgd kan worden. De rest komt ook niet maar geen bericht over gehad.De bestelling hiervoot klopte ook niet verkeerde afb. met verkeerde prijs gelukkig wel het goede art.Dit ben ik niet gewend in het verleden ging het altid perfect.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
24 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Over het algemeen heel tevreden over kwaliteit.

Over het algemeen heel tevreden over Klingel. Maar juist deze bestelling heeft mij nooit bereikt. De bestelling werd om mij onbekende redenen geretourneerd door DHL. Pas toen ik retourbevestiging van Klingel ontving en daarover aan de bel trok bij Klingel werd mij dat medegedeeld. De medewerkster heeft direct weer een bestelling ingevoerd (minus 1 niet meer voorradig artikel). Deze bestelling heb ik inmiddels ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat DHL het pakket retour heeft verzonden. Gelukkig bent u inmiddels in het bezit van bijna de gehele bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie betaalbare kleding. Maar wel vervelend als je een mail krijg dat je eerst je maten moet weten voor je besteld.Het is toch heel normaal dat als iets in jouw maat niet lekker zit.In de winkel pas je toch ook verschillende maten voor je het koopt.Soms ligt het aan het merk,en soms aan het aankomen of afvallen van je lichaam. Dus niet weer zulke mailtjes sturen aub.Daardoor bestel ik bijna niet meer bij Klingel. Vg Maria
Beoordeling melden
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstermijn niet duidelijk en beslist geen vriendelijke dames bij de klantenservice.

Termijn van leveren is bij deze webshop niet duidelijk. Levertijd is altijd al 3 tot 5 werkdagen. Maar het komt regelmatig voor dat je op de verwachtte leverdatum een mail krijgt dat het bestelde product vertraging heeft en dan maar weer afwachten wanneer het gaat worden bezorgd. Wel zijn de geleverde artikelen van goede kwaliteit. Toch is de levering voor mij de reden daar niets meer te bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat de leveringsdatum niet duidelijk is. Met vriendelijke groet, Team Klingel
QM
Quality M.
Anna Paulowna
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Overname Klingel door Bader

Doordat klingel is overgenomen door Bader op 1 februari kun je niet meer in je account komen zonder heel veel zoeken en gebruik makend van een niet beveiligde site. Ik vind dit erg jammer, aangezien wij altijd zeer tevreden waren over Klingel. Nu zijn ook de prijzen ineens pittig verhoogd.. Voor ons geen Klingel meer. Erg jammer….
Beoordeling melden
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel uit de sale. Was direct leverbaar , in drie dagen . Op vrijdag besteld , weekend ertussen, dus woensdag had ik het verwacht. Werd alleen de woensdag de week erop. Is niet erg maar laat het even weten , ff een mailtje. Wel zo klantvriendelijk
Beoordeling melden
DW
diny w.
Azewijn
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd duurt veel te lang en bij terug zenden duurt het terugstorten van het geldbedrag ook veel te lang. Wacht al 2 weken op een fleecevest en is nog niet geleverd. Heel slechte service.
Beoordeling melden
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

ruilen kan niet meer

Een jas besteld bij Klingel in de uitverkoop, wilde die omruilen voor een maat kleiner, dat kon niet want Klingel is net overgenomen door Bader. Was mij niet medegedeeld van te voren.
Beoordeling melden
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer Klingel stopt

Jammer, na zovele jaren klant stopt Klingel per februari 2024! Altijd goede service, klantvriendelijk , geduld en mooie spullen op hun website. Ik hoop dat Bader Company die Klingel overneemt ook die service biedt in de toekomst. Ik heb nog volste vertrouwen in Klingel. Mocht Klingel ooit terugkomen, jullie hebben mij nog als klant. Bader Company laat zien wat jullie in huis hebben.
Beoordeling melden
GS
Genia S.
Rotterdam
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Uw medewerksters aan de telefoon zijn behulpzaam en vriendelijk Dat is een beloning na het wachten aan de telefoon wat ik wel begrijp ivm de drukte. Dan is het prettig winkelen online. Overzichtelijk en prettig zoals de artikelen getoond worden. Ik ben ook erg blij met de voordeelcodes. En vooral als ik weer een bestelling ontvang! met vriendelijke groet en een happy new year 2024!
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
8 jan 2024
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Klingel
30 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn broeken zijn gelevert en zitten perfect ze passen precies alleen is er een dubbelleven bestelling gekomen in eerste instantie is dit zeer vervelend want het is lastig om iets retour te zenden maar ik wil alle 4 de broeken wel houden en ik heb het gratis geschenk niet gekregen ik doe daar niet moeilijk over maar iemand anders wel vandaar 3 sterren anders waren her er 4 geweest
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
EK
E. K.
Leiderdorp
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle verwerking van de bestelling. Goede kwaliteit van de producten. Enige negatieve punt is, dat je niets hoort na de bevestiging van de bestelling en de bezorging. Terwijl andere bedrijven dan tussendoor aangeven hoever men is met de bestelling, wanneer de overdracht aan de bezorger plaatsvindt, laat Klingel niets weten waardoor de bezorging als een verrassing komt.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
21 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik vond het niet goed dat een bestelling zogenaamd eerder is verzonden dan dat ik besteld had op een bepaalde datum. dat heeft voor veel verwarring gezorgd en daarom heb ik meerdere keren het zelfde besteld terwijl ik 1 exemplaar wilden van een paar. ik heb voor 1 paartje creolen betaald hier mee aangeven dat ik dit ook maar 1 keer dien te ontvangen deze bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vreemd dat er meerdere bestellingen zijn geplaatst. Voor nu staat er één bestelling open. Met vriendelijke groet, Team Klingel
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leuke kleren. Maar is moeilijk de juiste maat te vinden. vaak te korte mouwen en te wijd. Ook nu joggingpak gekocht de broek is prima ,maar jasje te groot met te korte mouwen (die ik zelf uitgelegd heb) jasje ook te wijd ik ga proberen daar coupe naden in te naaien. Jammer zo omdat te moeten doen! Heel goede afhandeling van de andere retour gestuurde bestelling!
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
13 sep 2023
Super! Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Klingel