Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Amtsgericht Mannheim HRA 500185
Armin Bischoff

Beoordelingen voor Klingel.nl

6.856 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Dat jullie de “ normale “ maten 44 en 46 hebben. En geen tentmodellen, zoals plussize maten. We zouden wel graag zien dat er minder polyester gebruikt wordt voor kleding. Zeker voor dames vanaf 45 jaar. Het is en blijft een zweterig stofje! Wat wij ook niet begrijpen is, dat de meeste strandkleding uit polyester gemaakt is. Als de zon schijnt aan het strand, verbrandt men levend of men krijgt uitslag! Halflange mouwen staan ons ook beter dan de mouwen, die niet meer zijn dan kapmouwtjes. Onze armen zijn niet meer zo mooi! Toch willen wij ook kleurige en moderne kleding dragen. Wij zoeken vooral bv een iets langere hemdblouse met een broek van hetzelfde stof. Dit is bijna nergens te vinden en dit is toch zo gemakkelijk en chique in de zomer!!! Van katoen met een beetje elastan. Dit in uni of in multicolor. Hopelijk lezen de inkopers en ontwerpers dit.

Voor de eerste keer bij Klingel besteld en de artikelen waren oké. Per abuis had ik bij het bestellen gekozen om per acceptgiro te betalen. Dat gaf héél veel problemen. Klantenservice gaf tegenstrijdige adviezen; de bank gebeld en ook zij kwamen er niet uit. Het heeft mij 3 uur gekost en uiteindelijk heb ik via IDeal betaald. Waarom geeft Klingel de mogelijkheid om via acceptgiro te betalen terwijl het ( in ieder geval bij de medewerkers van de klantenservice) bekend is dat het problemen geeft. Ik heb vriendelijke dames aan de lijn gehad, maar ook een heel vervelende mevrouw. Mijn 1e ervaring met Klingel was zeker niet fijn.

Beoordelingen voor Klingel.nl

ik vind , de kwaliteit van de kleding erg tegen vallen de laatste2 jaren ook moet ik s0ms lang wachten of het is net uit verkocht om nog maar te zwijgen van jullie cadeautjes voor trouwe klanten, waar die blijven ,,wel beloven maar niets mee sturen . hou dan gauw op met die verkoop techniek bovendien trap ik daar toch niet meer in zeer on geloofwaardig dus wordt gauw weer de klingel als voor heen! groet w.t hoeks-hatzmann
Antwoord van Klingel.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
Het prettige aan de kleren is, dat ze altijd passen en comfortabel zitten. Wat ik wel eens mis zijn de “natuurlijke” stoffen, in combinatie met katoen of polyester. Vooral de wol is in de winter, gecombineerd met polyester goed te dragen en dat geldt hetzelfde voor de zomer: linnen met katoen bv. Alleen wol, draagt niet prettig, net zo min als alleen katoen en alleen linnen. Die laatste twee kreuken heel erg.
van I. G.
Het assortiment qua kleding en schoeisel. Verbetering is de bezorgdiensten DHL. Ze zeggen dat ze altijd geweest zijn, terwijl ik kan zien wanneer ze langs komen. Zij hebben nooit aangebeld of ze laten de bestelling gewoon in de entree en die wordt door een andere persoon mee genomen. Zeer vervelend en het houdt mij ook tegen om iets nu bij jullie te bestellen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bezorger het pakket niet aan de deur bij u afgeeft. Wij gaan uw feedback over de bezorgdienst doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Vlotte levering alleen bij DHL waardeloos plastik zak waar spullen inzaten waslos geknipt bezorger gafheel snel pakketje af. toen ikbinnen was zag ik dat. Alle papieren waren weg ook de overmakings papieren. Altijd problemen met DHL. slordige Bezorging.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u voor uw beoordeling en feedback. Graag bieden wij u onze excuses hiervoor aan. Met vriendelijke groet, team Klingel
De kleding valt niet mooi om je heen als je 1,58 bent de broekspijpen vallen heel groot . Niet elke volle dame heeft dikke benen , de meeste dingen die ik bestel gaat weer terug . Was voor heen geen probleem , maar tegenwoordig hou ik van de bestelde artikelen maar een ding.
Redelijk korte termijn leveren en, heel belangrijk, de mogelijkheid de rekening achteraf te betalen. Ik wil niet per computer betalen en als er geen mogelijkheid is om anders te betalen, ga ik ergens anders naar toe. Compliment dus voor Klingel.
Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk dank voor uw mooie complimenten en beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Ik vind het altijd fijn als er op de afgesproken dag en tijd geleverd wordt en dat gebeurt ook.De bezorger{ster}is altijd vriendelijk en dat waardeer ik ook. Voor mij hoeft er niks te veranderen,best tevreden zoals het nu gaat!
Antwoord van Klingel.nl
Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent. Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Klingel
Wordt goed te woord gestaan aan de telefoon. Alleen geen sporthorloge bij de bestelling ik dacht dat het er automatisch bij werd gedaan maar dus niet . Wil het alsnog graag hebben maar hoe dat is mij niet duidelijk. Jammer
Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Een gratis geschenk of een korting dient u altijd op te geven bij de bestelling. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479898 of per mail naar Service@klingel.nl. Met vriendelijke groet, team Klingel
Mooie kwaliteit kleding. Schoenen waren meer een veredelde pantoffel. Fijn dat je afrekent wat je houdt. Alleen het terugzenden met DHL is erg omslachtig aangezien wij er geen serviceshop dichtbij hebben in Voorschoten.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer dat er geen DHL punt bij u in de buurt is. Mocht er onverhoopt in de toekomst nog iets retour moeten, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan samen met u kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Ik heb 2 artikelen besteld, waarvan er nu 1 bezorgd is. Beetje jammer, omdat beide artikelen een combi vormen en ik nu dus niet kan beoordelen of ik het artikel kan behouden, omdat ik niet weet of het andere mij past.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Als u contact met ons opneemt dan kunnen we het zichttermijn van het badpak voor u verlengen, zodat u deze in combinatie met de pareo kunt passen. Met vriendelijke groet, team Klingel
van Ria S.
Klingel verkoopt artikelen van goede kwaliteit. Ook het bestel- en verzendingsproces verloopt precies zoals het moet. Ik ben te spreken over Klingel en zou niet direct voorstellen voor verbetering kunnen doen.
Antwoord van Klingel.nl
Wat een leuke beoordeling! Dank u wel voor uw mooie woorden! Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik had een blazer besteld...foutje bij de mouwinzet...er zat een stukje papier meegeperst in de stof. Klantenservice gebeld en is nu een nieuwe onderweg. De andere is retour. Vriendelijke telefoniste 😊
Antwoord van Klingel.nl
Onze welgemeende excuses hiervoor! Gelukkig is het inmiddels opgelost. Met vriendelijke groet, team Klingel
van E. K.
Goed kleding aanbod. Efficiënte wijze van afhandeling van een bestelling. Prettige manier om klant door te geven dat betaling of retour is ontvangen. Sinds enige tijd scoort DHL ook een voldoende.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zijn verheugd met uw mooie woorden! Met vriendelijke groet, team Klingel
De laatste twee bestellingen wordt de helft geleverd. Twee keer achterelkaar de mededeling niet meer te leveren gekregen. Jammer maar het gaat in vertrouwen naar veel jaren achteruit.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas kan het voorkomen dat erartikelen in een bepaalde maat inmiddels zijn uitverkocht. Met vriendelijke groet, team Klingel
Bestelling en levering zijn altijd correct , behalve door DHL zeggen dat ze het adres niet kunnen vinden of halen gewoon de verpakking eraf en stoppen het artikel door de brievenbus.
Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Uw feedback over onze bezorging gaan wij doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
Lengte van bijvoorbeeld shirts is vaak veel korter dan op de plaatjes afgebeeld. Retourverwerking is traag totdat je het geld terug hebt. Kwaliteit van producten is wel goed
Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, team Klingel
Geweldig, mijn laatste bestelling neon gele broeken zitten heerlijk. Ik heb er 5 besteld. Ben er zo gelukkig mee en nog een mooie prijs ook nog . Wat wil jenog meer
Antwoord van Klingel.nl
Van dit soort beoordelingen worden wij heel erg blij van. Dank u wel! Heel veel plezier gewenst met uw broeken. Met vriendelijke groet, team Klingel
Artikel gekregen als besteld, op tijd, goede communicatie en voor een prima prijs! Net als in het verleden: Betrouwbare firma met mooie collectie , en betaalbaar!
De door mij bestelde truitjes werden eerder bezorgd dan de aangeven levertijd. Ze voldeden helemaal aan mijn verwachting: ze zitten comfortabel en staan leuk.
Fijn om bij jullie te bestellen. Service uitstekend goede klanten service Prettig dat je per bank kunt betalen en niet altijd hoeft te betalen per internet.
Antwoord van Klingel.nl
Heel erg bedankt voor uw uitstekende beoordeling. Met vriendelijke groet, team Klingel