Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl
Beoordelingen:

4.358 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.842 beoordelingen in totaal  

4,37
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

de meest kritische beoordeling

30 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Klingel.nl

 Sorteren  
Relevantie
(231)
(106)
(155)
Resetten
JV
J v.
Hillegom
4 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Fijne webshop maar inloggen soms een uitdaging

Ondanks de keuze “ingelogd blijven” moet ik vaak opnieuw inloggen, soms al binnen een paar dagen. En dan moet ik soms een nieuw wachtwoord aanmaken omdat mijn inlog niet herkend wordt. Dat vind ik erg vervelend. Het online kopen in de webshop gaat heel goed, filterd werken goed en ook het notitieblok werkt goed. Wat wel jammer is, is dat soms bij het filteren op maat, ook vaak uitverkochte artikelen (in die maat) worden getoond. Dat kan beter.
Beoordeling melden
23 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wacht al bijna 2 weken op bezorging

Wacht al bijna 2 weken op bezorging. Dat was in het verleden sneller. Ook heb ik meerdere artikelen besteld die binnen 3-5 zou worden bezorgd.Ik krijg dan van 1 artikel bericht dat het niet op tijd bezorgd kan worden. De rest komt ook niet maar geen bericht over gehad.De bestelling hiervoot klopte ook niet verkeerde afb. met verkeerde prijs gelukkig wel het goede art.Dit ben ik niet gewend in het verleden ging het altid perfect.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
24 jan. 2024
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
QM
Quality M.
Anna Paulowna
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Overname Klingel door Bader

Doordat klingel is overgenomen door Bader op 1 februari kun je niet meer in je account komen zonder heel veel zoeken en gebruik makend van een niet beveiligde site. Ik vind dit erg jammer, aangezien wij altijd zeer tevreden waren over Klingel. Nu zijn ook de prijzen ineens pittig verhoogd.. Voor ons geen Klingel meer. Erg jammer….
Beoordeling melden
DW
diny w.
Azewijn
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd duurt veel te lang en bij terug zenden duurt het terugstorten van het geldbedrag ook veel te lang. Wacht al 2 weken op een fleecevest en is nog niet geleverd. Heel slechte service.
Beoordeling melden
3 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

ruilen kan niet meer

Een jas besteld bij Klingel in de uitverkoop, wilde die omruilen voor een maat kleiner, dat kon niet want Klingel is net overgenomen door Bader. Was mij niet medegedeeld van te voren.
Beoordeling melden
30 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij mijn laatste bestelling is een jasje te klein verpakt, waardoor veel vouwen in de kleding die lastig er uit te krijgen zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
31 jan. 2024
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Klingel
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een bestelling was goed, normaal, de andere was out-of-stock dus niet goed.
Beoordeling melden
6 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede kwaliteit, zelf ben ik fan van Paola dat merk is voor mij gemaakt
Beoordeling melden
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet zo goed meer

Was eens veel beter en samenwerking met Bader is veel duurder
Beoordeling melden
4 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levertijd vind ik lang, voor iets dat op voorraad is!
Beoordeling melden
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleinere en betere verpakking, snellere levering.
Beoordeling melden
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vaak vind ik de stof erg tegenvallen
Beoordeling melden
24 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De website verbeteren
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
25 jan. 2024
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Is failliet
Beoordeling melden
6 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
25 jan. 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
30 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
31 jan. 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben u verder geïnformeerd via een aparte e-mail. Met vriendelijke groet, Team Klingel
WT
Wim t.
Gieten
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb op 14 en 15 januari een bestelling gedaan.Een deel van het bestelde binnen een week ontvangen.Prima.Heb 1 bestelling geretourneerd en van de 2e bestelling een deel.Dat was op 22 en 23.01.Heb hetgeen dat ik behouden heb alvast betaald.Wat ik besteld had was in de sale + 30% extra korting.Die extra korting vind ik niet terug op mijn account.Heb er op 25.01 gemaild.Ontvangst bevestiging mail gehad.Prima. Verder geen verwerking retouren,niks over de nog te ontvangen goederen(die op voorraad waren en binnen 2 tot 4 dagen geleverd zouden worden)en niets over de 30% extra korting die gegeven zou worden.Ik vrees dat hun fantastische aanbieding hun over de schoenen gelopen is.Dat meer klanten dan ze aankunnen gebruik hebben gemaakt van de superaanbieding.Ik wens ze sterkte en komt het weer goed.Krijgen ze van mij weer meer sterren.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
31 jan. 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben helaas een achterstand met het verwerken van de retourzendingen, de verwerking ervan kan helaas nog enige tijd duren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hebben de betaling in goede orde ontvangen. De extra korting van 30% zien wij wel op de factuur staan en is verrekend. Met vriendelijke groet, Team Klingel
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er is weer eens een overgang in het computersysteem. Een bestelling van 29 januari , het is nu 12 februari, heb ik nog steeds niet ontvangen. Hoewel het bedrag wel op mijn account in het rood staat. Nu, na de overgang, heb ik geen toegang meer tot mijn account. Ik heb mij zelfs opnieuw geregistreerd. Dat is al meer dan een week geleden. Ik kreeg van DHL bericht dat het pakkeje in de brievenbus was bezorgd, maar daar lag niets. Bij navraag bij DHL bleek de adressering niet te kloppen en was, volgens hun zeggen, het pakketje retour afzender gezonden. Nu, na een dikke week, heb ik nog steeds geen toegang tot mijn account. Ik vind dit hoogst irritant.
Beoordeling melden
24 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vreslijke webshop. Kleding die ik besteld heb is het grootste gedeelte niet te leveren. Uitverkocht, hier klopt niets van de kleding was na mijn bestelling nog dagenlang bestelbaar. Ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben. Gebeld en naar mijn mening g zouden ze de hele bestelling annuleren maar tot nu toe nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Inloggen op de site is erg onduidelijk daar is geen touw aan vast te knopen hoe en wat. Dus voor mij waardeloos!
Beoordeling melden