Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl
Beoordelingen:

2.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal  

4,33
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Meest relevante negatieve beoordeling

30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(127)
(59)
(98)
Resetten
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde kleding was perfect, maar de aflevering door DHL was schandalig. Op 27 december zijn wij met vakantie gegaan en op 27 december zou het pakje van Klingel bezorgd worden. Op 27 december kregen wij een mailtje van DHL dat het pakje bezorgd was, wij dachten bij de buren. Bij thuiskomst hoorde wij van de buren dat het pakje buiten voor onze deur was neer gezet (in de regen) en dat zij het pakje hadden binnen gehaald. In het verleden is zo iets ook al door DHL gedaan en wij hebben besloten om niets meer te bestellen bij Klingel zolang zij met DHL werken. helaas is het niet anders.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
8 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat DHL het pakket op deze wijze heeft "bezorgd". Dit is uiteraard niet te de bedoeling. Wij gaan de klacht doorgeven aan DHL. Met vriendelijke groet, Team Klingel
JV
J v.
Hillegom
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Fijne webshop maar inloggen soms een uitdaging

Ondanks de keuze “ingelogd blijven” moet ik vaak opnieuw inloggen, soms al binnen een paar dagen. En dan moet ik soms een nieuw wachtwoord aanmaken omdat mijn inlog niet herkend wordt. Dat vind ik erg vervelend. Het online kopen in de webshop gaat heel goed, filterd werken goed en ook het notitieblok werkt goed. Wat wel jammer is, is dat soms bij het filteren op maat, ook vaak uitverkochte artikelen (in die maat) worden getoond. Dat kan beter.
Beoordeling melden
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wacht al bijna 2 weken op bezorging

Wacht al bijna 2 weken op bezorging. Dat was in het verleden sneller. Ook heb ik meerdere artikelen besteld die binnen 3-5 zou worden bezorgd.Ik krijg dan van 1 artikel bericht dat het niet op tijd bezorgd kan worden. De rest komt ook niet maar geen bericht over gehad.De bestelling hiervoot klopte ook niet verkeerde afb. met verkeerde prijs gelukkig wel het goede art.Dit ben ik niet gewend in het verleden ging het altid perfect.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
24 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
29 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstermijn niet duidelijk en beslist geen vriendelijke dames bij de klantenservice.

Termijn van leveren is bij deze webshop niet duidelijk. Levertijd is altijd al 3 tot 5 werkdagen. Maar het komt regelmatig voor dat je op de verwachtte leverdatum een mail krijgt dat het bestelde product vertraging heeft en dan maar weer afwachten wanneer het gaat worden bezorgd. Wel zijn de geleverde artikelen van goede kwaliteit. Toch is de levering voor mij de reden daar niets meer te bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat de leveringsdatum niet duidelijk is. Met vriendelijke groet, Team Klingel
QM
Quality M.
Anna Paulowna
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Overname Klingel door Bader

Doordat klingel is overgenomen door Bader op 1 februari kun je niet meer in je account komen zonder heel veel zoeken en gebruik makend van een niet beveiligde site. Ik vind dit erg jammer, aangezien wij altijd zeer tevreden waren over Klingel. Nu zijn ook de prijzen ineens pittig verhoogd.. Voor ons geen Klingel meer. Erg jammer….
Beoordeling melden
DW
diny w.
Azewijn
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd duurt veel te lang en bij terug zenden duurt het terugstorten van het geldbedrag ook veel te lang. Wacht al 2 weken op een fleecevest en is nog niet geleverd. Heel slechte service.
Beoordeling melden
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

ruilen kan niet meer

Een jas besteld bij Klingel in de uitverkoop, wilde die omruilen voor een maat kleiner, dat kon niet want Klingel is net overgenomen door Bader. Was mij niet medegedeeld van te voren.
Beoordeling melden
30 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn broeken zijn gelevert en zitten perfect ze passen precies alleen is er een dubbelleven bestelling gekomen in eerste instantie is dit zeer vervelend want het is lastig om iets retour te zenden maar ik wil alle 4 de broeken wel houden en ik heb het gratis geschenk niet gekregen ik doe daar niet moeilijk over maar iemand anders wel vandaar 3 sterren anders waren her er 4 geweest
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik vond het niet goed dat een bestelling zogenaamd eerder is verzonden dan dat ik besteld had op een bepaalde datum. dat heeft voor veel verwarring gezorgd en daarom heb ik meerdere keren het zelfde besteld terwijl ik 1 exemplaar wilden van een paar. ik heb voor 1 paartje creolen betaald hier mee aangeven dat ik dit ook maar 1 keer dien te ontvangen deze bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vreemd dat er meerdere bestellingen zijn geplaatst. Voor nu staat er één bestelling open. Met vriendelijke groet, Team Klingel
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Klingel heeft veel in het assortiment. Voor jong en oudere mensen. Vaak met kortingen. Een minpunt vind ik dat als je wat besteld het lang duurt voor je het binnen hebt. Ik heb ook langs meegemaakt dat wat ik. Ruim voor de feestdagen had besteld, een maand later een bericht kreeg dat ze de oorb niet meer konden leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
10 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat wij niet meer hebben kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Klingel
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levertijd is lang. Bij andere leveranciers krijg je je bestelling vaak al de volgende dag. De instructies om goederen retour te zenden, zijn zo ongelooflijk en nodeloos ingewikkeld. Een doorsnee mens snapt daar toch geen zak van. Maak een duidelijke instructie. Voor mij een reden om niet bij K te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

vloerkleed

Eerder een vloerkleed besteld en hier weken op gewacht. Daarna een mail gedaan en dan te horen krijgen dat deze niet meer leverbaar is. Nu wederom een ander vloerkleed retour gedaan, maar nog altijd geen bericht dat deze is ontvangen. Wel vooruit betalen moet je, wat ik eigenlijk heel onprettig vind.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
15 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
AJ
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling bij Klingel perfect, bezorging zeer slecht

Bestelling bij Klingel perfect geregeld. Bezorging van pakket heel slecht. Is zonder aankondiging van te voren bezorgd, en bij de voordeur buiten achtergelaten. Omdat ik niet wist wie en wanneer mijn bezorging zou plaatsvinden, was ik op dat moment niet thuis.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
22 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
het zou fijn zijn als jullie de verpakkingen aanpassen om wat er in moet B.V een paar schoenen niet in een doos te doen waar wel 5 paar in kunnen denk ook eens aan de mensen die er mee moeten slepen en als iets retour moet ben ik de gek die er mee moet slepen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
28 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback over de verpakking gaan wij doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen voor betere bezorgdienst,mijn ervaring met DHL is slechter dan slecht en ook bezorgd het klingel een slechte naam en deze accepteert het kennelijk dat de de klant zo behandeld wordt en doet er niet veel moeite voor om de klant te helpen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
23 aug 2023
Bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot onze bezorgdienst. We vinden het jammer te horen dat uw ervaring met DHL en Klingel niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Team Klingel
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet goed aangegeven levertijden: Op 24/11 bestelling geplaatst. Bij alle artikel stond op voorraad en levertijd 2-4 dagen. Pas na plaatsing bestelling, stond verwachte datum 3 dec. Daarover gemaild. Uiteindelijk pas levering op 7 dec. Dus g
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de levertijd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je al 22 jaar klant bent dan moet je alsnog steeds voor minimaal 45 euro besteden om in aanmerking te komen voor de gratis cadeaus. Dit zou naar mijn mening best gewoon bij een mindere bestelling automatisch mee gestuurd kunnen worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
13 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. De minimale bestelwaarde dient altijd te worden gehanteerd, het maakt hierbij niet uit hoe lang iemand klant is van ons. Met vriendelijke groet, team Klingel
IB
Ilonka B.
Enschede
15 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind dat de communicatie naar de klant toe heel veel beter mag. En het duurt lang voor je het pakketje krijgt. Ik had verwacht dat ik het niet zou ontvangen. Ik heb het besteld, en er verder niets van gehoord, ook geen mail gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Indien u de bestelling nog niet heeft ontvangen, kunt u een e-mail sturen met uw adresgegevens naar webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
i k heb een trui gekocht maar het is me veel te groot maar als het terug stuurt en een kleinere maat neem kost het me weer verzendkosten dus houd het maar daar zit ik niet op te wachten dus heb maar ergens anders gekeken
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
13 nov 2023
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retourzending digitaliseren, is sterk verouderd.

Ik vind het retourneren niet meer van deze tijd. Een vreemd herroepings formulier invullen op papier in plaats van digitaal je retour aanmelden. Voor mij reden om niet zo snel meer iets daar te bestellen helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
6 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. U mag een retourzending ook digitaal aanmelden via service@klingel.nl. Het herroepingsformulier hoeft niet verplicht mee gestuurd te worden. Uiteraard zullen wij uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel