Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
17 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Er is een fout gemaakt.
Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata
Artikel nummer:
1013221212
Kleur: goudkleur
Legering: 14 kt.
Afmeting: 45
Aantal: 2
&599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen
fascineert
Artikel nummer:
1013221275
Kleur: goudkleur
Legering: 14 kt.
Afmeting: 19
Aantal: 1
Prijs: € 299,- Armbandje
fascineert
Artikel nummer:
1013221275
Kleur: goudkleur
Legering: 14 kt.
Afmeting: 21
Aantal: 1
Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Doordat klingel is overgenomen door Bader op 1 februari kun je niet meer in je account komen zonder heel veel zoeken en gebruik makend van een niet beveiligde site. Ik vind dit erg jammer, aangezien wij altijd zeer tevreden waren over Klingel. Nu zijn ook de prijzen ineens pittig verhoogd.. Voor ons geen Klingel meer. Erg jammer….
Beoordeling melden
14 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering is 13 dagen ipv 3. .
Levering is 13 dagen ipv 3.
Dacht in december dat het aan de feestdagen kon liggen maar dit is nou al de vierde bestelling die zolang duurt.
Opsturen wat er besteld is en niet zelf terugtrekken zonder duidelijke communicatie erover Zit ik voor niks te wachten en had allang ergens anders kunnen slagen. Daarna nog eromheen draaien, zeg liegen. Alleen aan de telefoon wel een aardig iemand die andere website doorgaf.
Beoordeling melden
13 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Is failliet
Beoordeling melden
12 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Er is weer eens een overgang in het computersysteem. Een bestelling van 29 januari , het is nu 12 februari, heb ik nog steeds niet ontvangen. Hoewel het bedrag wel op mijn account in het rood staat. Nu, na de overgang, heb ik geen toegang meer tot mijn account. Ik heb mij zelfs opnieuw geregistreerd. Dat is al meer dan een week geleden. Ik kreeg van DHL bericht dat het pakkeje in de brievenbus was bezorgd, maar daar lag niets. Bij navraag bij DHL bleek de adressering niet te kloppen en was, volgens hun zeggen, het pakketje retour afzender gezonden. Nu, na een dikke week, heb ik nog steeds geen toegang tot mijn account. Ik vind dit hoogst irritant.
Beoordeling melden
9 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Een bestelling was goed, normaal, de andere was out-of-stock dus niet goed.
Beoordeling melden
8 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Wel besteld geen levering
Ik heb in december een horloge besteld en deze heb ik nog steeds niet
ontvangen. Ik kan ook niet meer inloggen in mijn account.
Levertijd duurt veel te lang en bij terug zenden duurt het terugstorten van het geldbedrag ook veel te lang. Wacht al 2 weken op een fleecevest en is nog niet geleverd. Heel slechte service.
Beoordeling melden
5 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
2-3 en 5 -6 dagen levertijd besteld op 23 Jan. 1 artikel ontvangen. De rest van de artikelen hoor of zie ik niks van.
Beoordeling melden
5 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Heb bestelling nor steeds niet ontvangen !!!!!!!
Beoordeling melden
5 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Vaak vind ik de stof erg tegenvallen
Beoordeling melden
5 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Niet zo goed meer
Was eens veel beter en samenwerking met Bader is veel duurder
Ondanks de keuze “ingelogd blijven” moet ik vaak opnieuw inloggen, soms al binnen een paar dagen. En dan moet ik soms een nieuw wachtwoord aanmaken omdat mijn inlog niet herkend wordt. Dat vind ik erg vervelend.
Het online kopen in de webshop gaat heel goed, filterd werken goed en ook het notitieblok werkt goed.
Wat wel jammer is, is dat soms bij het filteren op maat, ook vaak uitverkochte artikelen (in die maat) worden getoond. Dat kan beter.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.