Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
17 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Er is een fout gemaakt.
Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata
Artikel nummer:
1013221212
Kleur: goudkleur
Legering: 14 kt.
Afmeting: 45
Aantal: 2
&599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen
fascineert
Artikel nummer:
1013221275
Kleur: goudkleur
Legering: 14 kt.
Afmeting: 19
Aantal: 1
Prijs: € 299,- Armbandje
fascineert
Artikel nummer:
1013221275
Kleur: goudkleur
Legering: 14 kt.
Afmeting: 21
Aantal: 1
Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Er is weer eens een overgang in het computersysteem. Een bestelling van 29 januari , het is nu 12 februari, heb ik nog steeds niet ontvangen. Hoewel het bedrag wel op mijn account in het rood staat. Nu, na de overgang, heb ik geen toegang meer tot mijn account. Ik heb mij zelfs opnieuw geregistreerd. Dat is al meer dan een week geleden. Ik kreeg van DHL bericht dat het pakkeje in de brievenbus was bezorgd, maar daar lag niets. Bij navraag bij DHL bleek de adressering niet te kloppen en was, volgens hun zeggen, het pakketje retour afzender gezonden. Nu, na een dikke week, heb ik nog steeds geen toegang tot mijn account. Ik vind dit hoogst irritant.
Opsturen wat er besteld is en niet zelf terugtrekken zonder duidelijke communicatie erover Zit ik voor niks te wachten en had allang ergens anders kunnen slagen. Daarna nog eromheen draaien, zeg liegen. Alleen aan de telefoon wel een aardig iemand die andere website doorgaf.
Beoordeling melden
14 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering is 13 dagen ipv 3. .
Levering is 13 dagen ipv 3.
Dacht in december dat het aan de feestdagen kon liggen maar dit is nou al de vierde bestelling die zolang duurt.
Beoordeling melden
9 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Jammer Klingel stopt
Jammer, na zovele jaren klant stopt Klingel per februari 2024! Altijd goede service, klantvriendelijk , geduld en mooie spullen op hun website. Ik hoop dat Bader Company die Klingel overneemt ook die service biedt in de toekomst. Ik heb nog volste vertrouwen in Klingel. Mocht Klingel ooit terugkomen, jullie hebben mij nog als klant. Bader Company laat zien wat jullie in huis hebben.
Klantenservice is goed.
Wat verbeterd kan worden: het assortiment zoals dat te koop staat op de site, aanpassen aan het daadwerkelijke voorraadbeheer op kleur. Dit voorkomt teleurstellingen voor de klant (negatief imago) en is kosteneffectief voor Klingel; minder retourzendingen.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
15 jan 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
14 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Klingel is wel goed maar DHL niet.
Klingel is wel goed maar mijn pakket werd niet bij mij afgeleverd (al was ik thuis), maar op een ander adres. Dat doet DHL vaker want de toevoeging van mijn huisnummer lezen ze niet. 256 ligt 200 meter bij 256F vandaan. En de mensen van 256 houden het pakket gewoon bij zich..
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
15 jan 2024
Wat vervelend dat de bezorging niet verloopt zoals dit hoort te gaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Kleding van Klingel past mij altijd goed. Ook als een kledingstuk binnenkomt klopt de kleur zoals op de foto en de de kwaliteit is ook goed.
Heb in de loop der jaren maar een enkele keer iets teruggestuurd.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.