powertools.nl- Logo - Beoordelingen

powertools.nl

154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.763 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 sep 2019
powertools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In de bezorging van het door mij bestelde artikel ging aanvankelijk iets mis. Zonder daarom te vragen werd mij dat artikel alsnog toegezonden, voorzien van een mooie extra, echter zonder daarvoor extra te moeten betalen. Pro-actief en klantgericht opgelost. Klasse!

27 mei 2023
Product besteld was op voorraad volgens de webshop, helaas na enkele dagen maar even een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef. Mijn vraag werd snel beantwoord met, dat van mijn bestelde producten was niet op voorraad was en pas over 4week weer op voorraad was. Helaas ben ik product eerder nodig dus beantwoord dat ik het ene product wil annuleren met de vraag of ze het andere product wel kunnen leveren? Geen antwoord op gehad bijde producten werden geannuleerd alleen een credit nota gekregen en geld is terug gestort.

Beoordelingen voor powertools.nl

geen communicatie?

Bij bestelling van een centerscanner stond er 2 à 3 dagen levertermijn. Echter na 3 dagen was er niets geleverd. Op emails werd niet gereageerd en de scanner hebben we pas na 14 dagen mogen ontvangen. Een simpele mail dat het toestel niet op voorraad is zou op zijn minst aanvaardbaar zijn.

Versturen met UPS is een drama. Mooi aan de deur geweest, pakket wordt gedumpt bij een UPS point en ik kon de hele stad doorfietsen om het te halen

Versturen met UPS is een drama
Je besteld iets wat op voorraad is en volgende werkdag geleverd moet zijn maar na anderhalve week nog steeds niet verzonden. Krijgt 2 sterren omdat mn geld wel snel teruggestort was.
Ik had een foutje gemaakt en ze hebben het meteen recht gezet 👌🏻
RK
Rick K.
Kerkrade Niederlande
Alles prima. Snel geleverd.
25 nov 2023
22 nov 2023
21 nov 2023
snel geleverd en een goed product.
19 nov 2023
Goede snelle levering, ruim kwalitatief assortiment
19 nov 2023
10 nov 2023
👍
5 nov 2023
Goed bezig
5 nov 2023
2 nov 2023
Netjes op de hoogte van levering en snel Enige minpunt de overdosis leek wel onder een vrachtwagen te hebben gelegen. Waarschijnlijk verzendbedrijf schuld
27 okt 2023
Zeer snelle levering en goed op de hoogte gehouden
22 okt 2023
20 okt 2023