solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden899 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

GS
Gerrie S.
Slochteren
11 jun 2023
Makkelijk te monteren en goede bescherming tegen de zonnestalen. Filtert goed.
13 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat het monteren van de zonneschermen gemakkelijk was en dat ze goede bescherming bieden tegen de zonnestralen. Het feit dat ze goed filteren is ook geweldig om te horen. We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die aan uw behoeften voldoen. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
10 jun 2023
Het pakket was niet compleet. M De handschoenen en de plastic delen om de platen vast te zetten waren niet in de doos aanwezig.
13 jun 2023
Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden doordat het pakket niet compleet was. We begrijpen dat het ontbreken van de handschoenen en de plastic delen om de platen vast te zetten teleurstellend was. We willen dit graag voor u oplossen. Om dit probleem aan te pakken, kunt u alstublieft een e-mail sturen naar support@solarplexius.nl met uw bestelgegevens. Ons team zal direct actie ondernemen om de ontbrekende items naar u op te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we stellen uw begrip op prijs. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
MD
Martijn D.
Lelystad, Niederlande
9 jun 2023
Snelle en goede levering.
7 jun 2023
Heb de platen besteld en direct terug geleverd. Alles was snel afgewikkeld dank hiervoor.
7 jun 2023
Bedankt voor uw review! Het is fijn om te horen dat het retourproces snel en efficiënt is verlopen. Als u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
7 jun 2023
Snelle levering van de bestelde goederen Platen van de zij ramen iets wat aan de krappe kant gesneden
7 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat uw bestelling snel is geleverd. Onze excuses echter dat de platen voor de zijramen iets aan de krappe kant zijn gesneden. We begrijpen dat dit teleurstellend is en we willen dit graag voor u oplossen. Om het probleem op te lossen, kunt u een e-mail sturen naar support@solarplexius.nl. Ons team zal u graag verder helpen en samen met u zoeken naar een passende oplossing. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop en kijken ernaar uit om u te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
MP
Marc P.
Altforst
5 jun 2023
Goede pasvorm en snelle levering. Temperatuur in de auto blijft beduidend lager.
7 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de pasvorm van onze zonneschermen goed is en dat u ook hebt gemerkt dat de temperatuur in uw auto aanzienlijk lager blijft. Dat is precies het resultaat dat we willen bereiken met onze producten. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
5 jun 2023
De platen zijn snel geleverd en passen perfect

Oke...

Achterste zijruiten prima. Achterruit leek te groot gesneden te zijn. Die heb ik uiteindelijk met dubbelzijdig tape vast moeten zetten. Dat was enig minpuntje maar naar mijn inziens wel een groot minpuntje. Handig om op meerdere locaties samen te werken met montage partners
7 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het het te groot gesneden panelen. We zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland

SolarPlexius Ford Focus MKIII

Wederom weer een top product van SolarPlexius, snelle levering zoals aangegeven!
4 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd dat u opnieuw tevreden bent met ons product en de snelle levering. We streven ernaar om de beste ervaring te bieden aan al onze klanten. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
SH
Stephan H.
Middelburg
4 jun 2023
Heb ze er net op gezet. Past goed ziet er goed uit. Ik vind zelf dat die klipjes die er bij zitten, te weinig en zeker niet mooi. En volgens de beschrijving zou er een goedkeurings certificaat bij moeten zitten, wat bij mij dus ontbreekt.
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback en uw begrip. We waarderen uw suggestie en willen graag een oplossing bieden. We sturen u graag gratis extra clips toe. U kunt contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl en ons team zal ervoor zorgen dat de extra clips naar u worden verzonden. Voor het ontbrekende goedkeuringscertificaat kunt u ook contact opnemen met ons ondersteuningsteam via hetzelfde e-mailadres. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop en we kijken ernaar uit om u verder van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
Goed en snel geleverd
JS
Jan S.
VEENENDAAL
1 jun 2023

Zonnescherm op maat

Mooie, netjes op de juiste maat gesneden zonneschermen voor de auto.. Heel eenvoudig te plaatsen (10minuten met 2 linkerhanden). Miste alleen het bewijs dat ze TÜV toegestaan zijn in Duitsland. De montage filmpjes op internet zijn duidelijker dan foto’s die jezelf zou moeten maken.
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback over onze zonneschermen. Voor het verkrijgen van het certificaat dat bewijst dat onze zonneschermen TÜV-goedgekeurd zijn in Duitsland, kunt u een e-mail sturen naar support@solarplexius.nl. Ons ondersteuningsteam zal u graag verder helpen en ervoor zorgen dat u het benodigde document ontvangt. We waarderen uw geduld en medewerking. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog andere vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
1 jun 2023
Ik heb bij mijn vorige auto ruim 3 jaar geleden ook deze schermen besteld. Nu een nieuwe auto en wist direct dat ik opnieuw dezelfde schermen terug wilde. Nog voor ik de auto zelf had waren de schermen al geleverd. Maar wat blij met de snelle levering en het resultaat. In 3 jaar goede verbeteringen als folie nog op de elementen en handschoenen erbij. Ook hebben de platen nu hoekjes zodat het nog beter op zijn plaats blijft!
4 jun 2023
Bedankt voor uw terugkerende aankoop bij Solarplexius Nederland en voor uw positieve feedback! We vinden het fantastisch dat u opnieuw voor onze schermen heeft gekozen en dat u tevreden bent met de snelle levering en het eindresultaat. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd klaar om te helpen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
Goed verpakt en maat is perfect alleen was beetje vertraging met levering maat voor de rest alles perfect, bedankt
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback over uw recente bestelling bij Solarplexius. We waarderen uw positieve opmerkingen over de kwaliteit van de verpakking en de juiste maat van het product. We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met de levering en de pasvorm van onze producten. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging bij de levering. We begrijpen dat tijdige bezorging belangrijk is en we streven ernaar om onze beloofde levertijden na te komen. We zullen dit incident intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als er verder nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag de best mogelijke ervaring bieden aan al onze klanten en staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
Wat een ongelooflijke rommel is dit zeg, Ben gewoon duidelijk , het past voor geen meter, is niet te monteren , lijkt nog niet op blinderen . Je kunt na aanbrengen je ruiten niet meer openen , de plakketjes laten na 1 dag al lost. Instructie is incompleet. Dit is simpelweg gewoon mensen oplichten , ff serieus.
31 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je zorgen te uiten over ons product. We begrijpen dat je teleurgesteld bent en we willen ons oprecht verontschuldigen voor de problemen die je hebt ervaren. Ons belangrijkste doel is dat we ons constant blijven verbeteren, daarom waarderen we uw feedback en gaan we hiermee aan de slag. Mocht u gerestitueerd willen worden, dan helpen we u graag verder op support@solarplexius.nl Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
28 mei 2023
Dat de randen beter worden afgescheurd en betere beschrijving handleiding
31 mei 2023
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Deze feedback helpt enorm met het verbeteren van onze service en het product. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
28 mei 2023
Snelle vlotte levering