Back Market Nederland- Logo - Beoordelingen

Back Market Nederland
Beoordelingen:

676 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.442 beoordelingen in totaal  

4,56
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is een prachtige telefoon die nauwelijks van nieuw te onderscheiden valt. Mijn oude telefoon begon kuren te vertonen zoals trage response en soms problemen bij het opladen, dus ben ik er erg blij mee. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de levering door FedEx. De levering van mijn vorige bestelling door DHL verliep vlekkeloos doordat die kon worden afgeleverd bij een servicepunt en ik niet als alleenstaande thuis hoefde te blijven om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Voor deze bestelling heb ik 2 dagen thuis moeten blijven en daar was ik dan weer niet zo heel erg blij mee. In eerste instantie zou de bestelling op 11/12 voor 12 uur worden afgeleverd. Dat tijdstip werd echter niet gehaald. Vervolgens zou de levering plaats vinden op dezelfde dag voor het einde van de dag, maar ook dat heeft FedEx niet waar weten te maken. Ook de derde poging de volgende dag voor 12 uur ging de mist in, pas bij de vierde poging laat in de middag is de telefoon uiteindelijk geleverd.

de meest kritische beoordeling

27 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Aanbod op de website was Samsung Galaxy S22+ 5G Phantom black. Product wat is geleverd is Samsung Galaxy S22 5G Phantom black. Telefoon werd in een doosje, met hieromheen bubbel plastic en daaromheen een plastic zakje, naar mij verzonden. Er werd echter voor de retour procedure van mij gevraagd om het product in een stevige doos met allerlei extra bescherming te verpakken en te verzenden. Daarnaast moest ik rondom foto's van het product maken en toezenden om te bewijzen dat het in goede staat verkeerde. Blijkbaar is het minder belangrijk bij Backmarket om te eisen van de verkoper om bij aankoop vooraf aan de verzending foto's te maken en de telefoon goed beschermd te verpakken en aldus te bewijzen aan de koper dat het juiste product op veilige manier wordt verstuurd. Retour procedure en communicatie verliep overigens wel soepel en vriendelijk.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Back Market Nederland

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(16)
(11)
(26)
Resetten
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een klacht ingediend en nooit iets gehoord
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze sturen mij een foute model op. Ik was bereid om dat model te behouden als ik korting zou krijgen. Ze hebben dit niet willen geven. Nu heb ik het pakje teruggestuurd en nogsteeds geen geld teruggekregen. Ik wacht nog...
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat je niet fatsoenlijk met iemand wat kunt overleggen of vragen. Helaas heb ik daardoor mijn kortingscode niet kunnen gebruiken.
Beoordeling melden
MT
mc t.
klazienaveen
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slecht klantenservice
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

matig

Zit al langer als een week zonder telefoon. In garantie staat binnen 5werkdagen. Duurt allemaal langer. Verzenden duurt lang. Uiteindelijk krijg je wel reactie maar service kan beter.
Beoordeling melden
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op het eerste gezicht lijkt het een het een heel mooi flip telefoon, alleen het werkt niet, batterij laadt niet op
Beoordeling melden
DS
Daniel S.
Zelzate
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wacht nog steeds op bestelling

Vandaag 16/02/2024 en product is nog steeds niet geleverd !!! Had betere service verwacht.
Beoordeling melden
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet bezorgd

Mijn bestelling zou op 8 feb worden geleverd maar is er nog niet (10-2).
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
AJ
Ad J.
Poortvliet
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De door Backmarket gebruikte koerier ( UPS) heeft mijn bestelling niet afgeleverd maar een blanco "niet thuis" briefje in de bus gegooid, buurman was getuige, omdat ik die ingeseind had dat ik even 10 minuten weg zou zijn en of hij mijn pakje even aan wilde pakken, Bij vraag van de buurman geeft de bezorger het antwoord : "ik heb al een niet thuisbericht in de bus gedaan" hij had volgens buurman niet eens het pakje bij zich toen hij naar mijn huis liep en wilde het ook niet aan de buurman afleveren. Ik kan nu bij een afhaalpunt 10 km verderop( dus 20km vv) mijn zending op gaan halen :-( Backmarket verschuild zich achter de afzender en de koerier en komt niet verder dan : U moet wachten tot de 22e dan gaat het retour naar de afzender en kunt U restitutie vragen. Of het pakket alsnog ophalen. WAARDELOZE CLUB waar ik nooit meer zaken mee ga doen, ondanks dat ik in het verleden alleen maar gunstige ervaringen met BM heb gehad. Ik doe namelijk met BM zaken en niet met een refurbisher en een koerier , maar ze komen niet verder tegemoet dan excuus dat het zo gelopen is.
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te veel vragen tot reviews.

Tja, hoeveel mails met de vraag om te reviewen kan je in je mailbox hebben. Als het van Back Market afhangt, heel veel. Verder ook niet duidelijk wat ik hier aan het reviewen ben. Blijkbaar bestelling 14119666-1703017086507310. Serieus, moet ik dat zelf nog zitten ontleden en opzoeken? Als je regelmatig iets besteld, dan zou het systeem automatisch wat terughoudender moeten worden in het versturen van overbodige mails.
Beoordeling melden
AV
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
nou ten eerst bereikbaar zijn want op de site is geen retour aan te melden en de smartphone heeft veel krassen en een nieuw scherm kom ook op 89euro en dan wordt de smartphone te duur voor dat geld dus ik heb ook maar gelijk een nieuwe gekocht en van bakmarket moet retour dus graag het retour adres omdat deze het geld wat jullie vragen niet waard is
Beoordeling melden
FV
Frans v.
Schiedam
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Logistiek is lastig?

Ik besef dat een bestelling zo rond de Kerst dagen en de jaarwisseling ook voor de koeriersdiensten 'een uitdaging ' is, maar ik baal ervan dat ik voordat ik zelfs maar een definitieve melding heb over het bezorgmoment mijn review over het product wordt gevraagd...
Beoordeling melden
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben een refurbished VR bril voor playstation besteld. Maar er ontbreekt een kabel om deze aan te sluiten. Deze is besteld, maar komt pas binnen een maand toe. Tegen dan kunnen we de bril niet meer terug sturen indien deze niet goed blijkt te werken.
Beoordeling melden
27 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Aanbod op de website was Samsung Galaxy S22+ 5G Phantom black. Product wat is geleverd is Samsung Galaxy S22 5G Phantom black. Telefoon werd in een doosje, met hieromheen bubbel plastic en daaromheen een plastic zakje, naar mij verzonden. Er werd echter voor de retour procedure van mij gevraagd om het product in een stevige doos met allerlei extra bescherming te verpakken en te verzenden. Daarnaast moest ik rondom foto's van het product maken en toezenden om te bewijzen dat het in goede staat verkeerde. Blijkbaar is het minder belangrijk bij Backmarket om te eisen van de verkoper om bij aankoop vooraf aan de verzending foto's te maken en de telefoon goed beschermd te verpakken en aldus te bewijzen aan de koper dat het juiste product op veilige manier wordt verstuurd. Retour procedure en communicatie verliep overigens wel soepel en vriendelijk.
Beoordeling melden
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Duurzaam?

Bestelling ging goed. Bezorging via UPS was een ramp: geen mogelijkheid om aflevertijdstip te veranderen, uiteindelijk werd bestelling achtergelaten bij een pakketpunt dat niet op zaterdag open is. Verder maakt Back Market claims mbt duurzaamheid, die een beetje raar aandoen als je erachter komt dat het pakket vanuit Italie naar Nederland wordt gestuurd en een enorme hoeveelheid verpakkingsmateriaal gebruikt wordt.
Beoordeling melden
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik had meer verwacht...

Ondanks de veelbelovende reputatie van Back Market als een dienst die refurbished apparaten van hoge kwaliteit levert, ben ik diep teleurgesteld over mijn recente ervaring met hun service. Mijn bestelling, die volgens hen zorgvuldig refurbished zou zijn, bleek verre van de beloofde standaard te zijn. Bij het openen van het pakket ontdekte ik onmiddellijk krassen op zowel de behuizing van het toestel als de bijbehorende afstandsbediening. Dit staat haaks op de verwachtingen die ik had van een zorgvuldig gerenoveerd product. De staat van het artikel liet eerder de indruk achter dat ik een willekeurig tweedehands product had besteld bij een doorsnee tweedehandszaak, dan bij een gespecialiseerde dienst die zichzelf profileert als een leverancier van hoogwaardige refurbished artikelen. De teleurstelling hield hier niet op. Bij nader onderzoek ontdekte ik zelfs stof in de tray van de blu-ray speler, wat aangeeft dat de zogenaamde refurbishing niet grondig genoeg was uitgevoerd. Dit niveau van slordigheid is onaanvaardbaar, vooral gezien het feit dat Back Market adverteert met een strenge kwaliteitscontrole. Naast de teleurstellende fysieke staat van het toestel dat ik bij Back Market had besteld, wil ik ook mijn diepe bezorgdheid uiten over een ernstige privacykwestie die zich voordeed bij mijn recente aankoop. Bij het verkennen van het apparaat ontdekte ik dat de accountgegevens van de vorige gebruiker nog steeds aanwezig waren, wat niet alleen een schending van privacy is, maar ook de deur wagenwijd openzet voor potentieel misbruik. Het feit dat persoonlijke gegevens van de vorige eigenaar niet adequaat waren gewist, werpt ernstige vragen op over de beveiligingsprocedures en de zorgvuldigheid waarmee Back Market zijn refurbished producten controleert en herstelt. Dit is niet alleen een inbreuk op de privacy van de vorige gebruiker, maar het plaatst ook mij, als nieuwe eigenaar, in een kwetsbare positie waarin mijn persoonlijke gegevens eveneens risico lopen. De combinatie van zichtbare gebruikssporen, onvoldoende refurbishing en het nalaten van het volledig wissen van eerdere accountgegevens creëert een alarmerend gebrek aan professionaliteit en betrouwbaarheid bij Back Market. Ik vertrouw erop dat deze zaken serieus worden genomen en dat er passende maatregelen worden genomen om dergelijke inbreuken op privacy en veiligheid in de toekomst te voorkomen. Het is van essentieel belang dat Back Market zijn beloften nakomt en zich houdt aan de hoogste normen van kwaliteit en privacybescherming bij het leveren van refurbished producten aan zijn klanten. Conform de voorwaarden heb ik het toestel onmiddellijk teruggestuurd, in de hoop dat de verdere afhandeling de initiële teleurstelling kan goedmaken. Desondanks werpt deze ervaring ernstige twijfels op over de integriteit van Back Market en hun vermogen om daadwerkelijk hoogwaardige refurbished producten te leveren. Ik hoop dat mijn klacht serieus wordt genomen en dat er passende maatregelen worden genomen om dergelijke teleurstellingen in de toekomst te voorkomen.
Beoordeling melden
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Vies en incompleet slechte service!!!!!!!!!

Onder geen enkele omstandigheid zou ik Backmarket aan iemand aanbevelen. Mijn recente ervaring met dit bedrijf was ronduit verschrikkelijk, en ik voel me genoodzaakt om anderen te waarschuwen voor de teleurstelling die ik heb ervaren. Allereerst wil ik benadrukken dat de producten die ik heb ontvangen absoluut niet aan de beloofde 'gereviseerde' staat voldeden. Het lijkt erop dat de zogenaamde 'refurbishing' eerder een haastige cosmetische opknapbeurt was dan een daadwerkelijke verbetering van het product. Het item dat ik heb besteld, was smerig en vertoonde tekenen van eerdere slijtage die op geen enkele manier waren aangepakt. Bovendien ontbraken er belangrijke onderdelen die naar verluidt bij het product horen. Toen ik contact opnam met de klantenservice over deze kwestie, kreeg ik geen bevredigende oplossing aangeboden. Ze leken volledig onverschillig ten opzichte van mijn zorgen en boden geen compensatie of vervanging aan voor de ontbrekende onderdelen. Het gebrek aan klantenservice en de onwil om de problemen op te lossen, tonen een gebrek aan integriteit van Backmarket. Wat misschien nog wel het meest schokkende was, is dat de klantenservice beweerde dat het normaal is dat de producten vies worden geleverd. Ik vind dit absoluut onacceptabel. Het is begrijpelijk dat gereviseerde producten niet gloednieuw zijn, maar het is onaanvaardbaar om vuile, verwaarloosde items te versturen en dit af te doen als een normale gang van zaken. Al met al was mijn ervaring met Backmarket een regelrechte nachtmerrie. Ik voel me bedrogen en teleurgesteld in de kwaliteit van de producten en de klantenservice. Ik zou iedereen ten zeerste afraden om ooit iets bij dit bedrijf te kopen. Een welverdiende 1-sterrenbeoordeling.
Beoordeling melden
20 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloze garantieafhandeling

Mijn robotstofzuiger deed het na een jaar niet meer. In de 1e instantie moest ik ergens een rapport laten opmaken met daarin de mankementen. In Nederland doen shops alleen dit wanneer het artikel bij hen is gekocht OF je moet onderzoekskosten betalen. In de 2e instantie kon ik een tegoedbon krijgen. Intussen waren de prijzen bij deze shop enorm gestegen en kon ik niet een gelijkwaardig toestel meer terug kopen. Ik heb ongeveer 2 maanden op het tegoed moeten wachten en heb ontzettend veel moeten mailen hierover. Ik heb ook een telefoon gekocht bij deze winkel. Die doet het nog...... Ow ja, backmarket is een platform als bol.com maar met minder goede prijzen en betere klachtafhandeling/garantievoorwaarden.
Beoordeling melden
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

een afspraak is na betaling een afspraak. en dus niet achteraf gaan lopen janken

als ik een telefoon bestel en betaal. verwacht ik deze ook te ontvangen. en niet een kansloze e-mail met een slap excuus dat de telefoon opeens niet meer voorradig is. en ik het aankoopbedrag teruggestort krijg. Dit terwijl ik precies de zelfde telefoon meteen weer kan bestellen maar dan wel 25 euro duurder. letterlijk precies dezelfde telefoon. en dan staat er onder aan in hun mail "niet boos zijn op ons dat is niet gezond" werkelijk hoe onprofessioneel wil je t maken. toen ik dit las dacht ik meteen "ojee dat geld krijg ik nooit meer terug" dat viel gelukkig mee en de volgende dag stond het bedrag op mijn rekening. maar je geloofd natuurlijk toch zeker niet dat ik daar nog een telefoon ga bestellen
Beoordeling melden