Back Market Nederland- Logo - Beoordelingen

Back Market Nederland

665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.401 beoordelingen in totaal

Het is een prachtige telefoon die nauwelijks van nieuw te onderscheiden valt. Mijn oude telefoon begon kuren te vertonen zoals trage response en soms problemen bij het opladen, dus ben ik er erg blij mee. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de levering door FedEx. De levering van mijn vorige bestelling door DHL verliep vlekkeloos doordat die kon worden afgeleverd bij een servicepunt en ik niet als alleenstaande thuis hoefde te blijven om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Voor deze bestelling heb ik 2 dagen thuis moeten blijven en daar was ik dan weer niet zo heel erg blij mee. In eerste instantie zou de bestelling op 11/12 voor 12 uur worden afgeleverd. Dat tijdstip werd echter niet gehaald. Vervolgens zou de levering plaats vinden op dezelfde dag voor het einde van de dag, maar ook dat heeft FedEx niet waar weten te maken. Ook de derde poging de volgende dag voor 12 uur ging de mist in, pas bij de vierde poging laat in de middag is de telefoon uiteindelijk geleverd.

27 sep 2023
Aanbod op de website was Samsung Galaxy S22+ 5G Phantom black. Product wat is geleverd is Samsung Galaxy S22 5G Phantom black. Telefoon werd in een doosje, met hieromheen bubbel plastic en daaromheen een plastic zakje, naar mij verzonden. Er werd echter voor de retour procedure van mij gevraagd om het product in een stevige doos met allerlei extra bescherming te verpakken en te verzenden. Daarnaast moest ik rondom foto's van het product maken en toezenden om te bewijzen dat het in goede staat verkeerde. Blijkbaar is het minder belangrijk bij Backmarket om te eisen van de verkoper om bij aankoop vooraf aan de verzending foto's te maken en de telefoon goed beschermd te verpakken en aldus te bewijzen aan de koper dat het juiste product op veilige manier wordt verstuurd. Retour procedure en communicatie verliep overigens wel soepel en vriendelijk.

Beoordelingen voor Back Market Nederland

Ongekende CustomerService !!!

Vanaf de bestelling tot ná de bezorging: ik ben nog maar zelden zo enthousiast op de hoogte gehouden van mijn aankoop (via mail - Smartwatch - refurbished). Je krijgt echt het gevoel dat er iets heel bijzonders onderweg is en uiteindelijk bleek dat ook zo te zijn ! Mijn smartwatch kwam uit Estland en ik had hem binnen 2 dagen in huis (!). Geen seconde spijt van mijn aankoop !
Zeer tevreden met BackMarket, zowel qua kwaliteit van hun producten (ik bestel al enkele jaren op rij diverse aparaten bij BackMarket) Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en als je een vraag het wordt je ook helder te woord gestaan. Aan de aparatuur is ook absoluut niets op te merken. Het werkt precies naar behoren en ziet er als nieuw uit.
BV
Bjorn V.
Lievegem

Heel goed toestel

Tijdige bezorging, goed ingepakt, niet in de originele doos en ook zonder gebruiksaanwijzing. Bij het uitpakken viel het me op dat de box zeer stoffig was. De box op zich werkt goed, mooi geluid maar de batterij gaat geen 8 uur mee zoals beschreven online, max 5 uur. Toch zeer tevreden over mijn aller eerste refurbished aankoop.
AM
Annelous M.
Barsingerhorn
9 mrt 2024
Dit is de 2de keer dat ik er een mobiel heb gekocht, echt super tevreden!! Zeer nette en snelle levering, zorgvuldig verpakt, continu een update van de levering. De mobiel is gewoon als nieuw! Erg blij mee! En nee, ik krijg iet voor deze review betaald, ben echt serieus tevreden!!
Vlotte levering en goede kwaliteit. Ook de service is prima. Retourzending vlot afgewikkeld. Veel spullen komen wel uit het buitenland. Voor zakelijke aankopen hierdoor wellicht wat minder geschikt ivm BTW
Je koopt wat je ziet, kwaliteit is goed en dat geld ook voor verpakking en de snelle levering!! Als je een refurbished telefoon zoekt is BackMarket echt een aanrader!!
Net zoals eerder. Snel geleverd. Mooie telefoon voor faire prijs. Goed gevoel bij kopen ogenschijnlijk goed product én beetje milieu sparen.

Snel reactie van customer service

Screenbeschermer was stuk toen het aankwam. Foto opgestuurd en binnen twee dagen lag er een nieuwe in de brievenbus. Goede service.
10 mrt 2024
Voldeed meer dan mijn verwachtingen, alleen de verpakking kan beter bij het verdturen van een kwetsbaar apparaat.

Helemaal tevreden!

Fijne, snelle levering. Eén van de producten was beschadigd aangekomen en ik werd snel geholpen. Heel fijn!
iPhone nummer zoveel van BackMarket, zoals steeds perfect zoals omschreven, goede prijs en perfecte service.

Een aanrader

Product in uitstekende staat geleverd. Goede prijs, goede informatievoorziening. Kortom een aanrader.
Snelle service en levering. En het product voldoet aan de gegeven omschrijving. Kortom, dik tevreden!
IJ
Ivy J.
Den Haag
Besteld en snel mijn bestelling gekregen heel netjes. Ik ben heei tevreden met mijn bestelling.

Contact met vrienden en familie is essentieel

Bedankt dat ik door jullie telefoon een beetje in contact met vrienden en familie kon zijn!
SL
stefaan l.
erpe-mere

Nederlandstalig gebied…

Als hij naar een Nederlandstalig gebied gaat. Graag de basisinstelling in die taal reeds
snel geleverd, goed verpakt. Zag er keurig uit. Ik vind de batteriuj niet geweldig!
RR
Rik vdb R.
Roeselare

Transactie was als afgesproken

Product is in goeie staat. Verpakking was zeer goed. Levering als opgegeven.
HB
H. B.
Delft, Niederlande
snelle bezorging (Frankrijk) en staat van artikel klopt met beschrijving.
Alles verliep prettig en soepel en ik ben heel blij met mijn aankoop.