Becidor.eu

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jan 2023
Becidor.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Becidor.eu

6 mei 2023

Tweede kans-beugelriemen

In de Tweede kans-hoek kwam ik de korte mono-t beugelriemen in bruin van Barefoot tegen, precies die die ik nodig had! Ze werden al aangeboden met een flinke korting en ter ere van Koningsdag kwam daar nog eens 10% bovenop. De riemen werden snel verzonden en mocht ik dan ook binnen 3 dagen al ontvangen. Als extra zaten er een paar zakjes grasbrokken bij, waar mijn paard heel blij mee is. Ik was helemaal blij verrast toen bleek dat ik volledig nieuwe riemen had ontvangen, in plaats van de licht gebruikte die ik had besteld! Super service, zoals ik dat gewend ben van Becidor!
Graag gedaan Kirsten :)
7 mei 2023

Agrobs Alpengrun Mash Slobber

Al een jaar bestel ik Agrobs Alpengrun Mash Slobber bij Becidor. Mijn paard had een verminderde weerstand door een wormbesmetting. Ze krijgt elke dag haar slobber en doet het er heel goed op. Ze glimt als een spiegel en heeft geen koliek meer gehad. Altijd binnen een paar dagen na bestelllen binnen. Ik ben erg tevreden over Becidor. Ze houden je goed op de hoogte van de status van de bestelling.
15 mei 2023
Dankjewel, fijn om te horen dat de status informatie goed is. Als je nog een verbeter puntje weet hoor ik dat graag :)
6 mei 2023

Breed assortiment, goede service!

Breed assortiment gezonde en paardvriendelijke producten. Goede service. Fenne heeft gedegen kennis van zaken en geeft goede adviezen. En ook nog lekker in de buurt.. ;-) Ik ben blij met Becidor!
15 mei 2023
Dankjewel voor de complimenten :)
20 jun 2023

Hele goede klantenservice

Het product dat ik bestelde, was iets anders dan verwacht. Dit is door Fenne van Becidor hartstikke goed ondervangen en opgelost. Ik ben een zeer tevreden klant.
Graag gedaan Desiree :D
31 mei 2023
Fijne website en mooie producten. Nette prijzen en snel geleverd.
25 jun 2023
Dankjewel voor je review Roos!
10 jun 2023
Goed contact gehad en snelle levering. Erg blij met mijn zadel.
Leuk om te horen Juanita! :D
24 jun 2023
Uitstekende service, goede communicatie, vlotte levering
25 jun 2023
Dankjewel voor je beoordeling IB :)
10 jun 2023
Goede service, snel geholpen snel in huis.
Graag gedaan Natascha :)
HS
Hans S.
Hillegom

Prima bedrijf

Prettige website, levering zoals beloofd
25 jun 2023
Dankjewel voor je beoordeling Hans :)
24 jun 2023
Ook maat trekpaard :-)
25 jun 2023
Hihi en ook mini en shetty. Ik biedt graag producten aan die in alle maten verkrijgbaar zijn, als is dit helaas lang niet bij ieder product mogelijk.