erotiekvoordeel.nl- Logo - Beoordelingen

erotiekvoordeel.nl

14 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2024
erotiekvoordeel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het is te merken dat dit een bedrijf is waar de eigenaren persoonlijk en volop in betrokken zijn. Ik was naar een specifiek product op zoek dat niet op de website was en zij hebben hun best gedaan om dit speciaal voor mij te vinden en in te kopen. Superblij mee!

Artikel stond voor verkeerde prijs op de site en werd daarom geannuleerd na aankoop. Persoonlijk denk ik dan, deze leveren voor de vermelde prijs,je verlies even nemen en prijs direct aanpassen.

Beoordelingen voor erotiekvoordeel.nl

Geweldig product van voormaat en gevoel.

Geweldig product die super lekker en echt aanvoelt. Met een voormaat om u tegen te zeggen. Hij Trilt ook goed hard, hoewel het ons nooit hard genoeg kan zijn. Nu nog kijken hoe lang hij het goed blijft doen, want dat is toch wel een dingetje. Het snel stuk gaan. De prijs van deze grote jongen was ook erg netjes.
Alles ging prima: van aankoop tot thuisbezorgd.
23 mrt 2024

Betrouwbaar, respectvol en klantvriendelijk

De communicatie en de service waar ze voor staan, wordt ook oprecht met alle respect behandeld. Ik ervaar hun webwinkel, als zeer betrouwbaar en zeer klantvriendelijk
9 mrt 2024
Snel en discreet geleverd
3 mrt 2024

Persoonlijk en betrokken. Aanrader!

Zeer vriendelijk en behulpzaam stel. Hebben ons enorm geholpen met hun advies.