Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.276 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

25 sep 2024
Klachten worden niet serieus genomen. Pakket dat ik zou krijgen is nog steeds niet terecht. Hoewel er vandaag besteld morgen in huis wordt beloofd krijg ik de vraag waarom ik niet nog een week zou kunnen wachten alvorens er een onderzoek naar het missende pakket kan worden gestart. Op het verzoek om dan de order te annuleren krijg je als antwoord dat enkel geleverde orders geannuleerd kunnen worden en aangezien de order niet geleverd is kan er niet geannuleerd worden en krijg je dus niet je geld terug. Er wordt lekker meegedacht daar en je wordt lekker kinderachtig behandelt. Op de vraag of je iemand anders te spreken kunt krijgen wordt simpelweg opgehangen. Als je nog eens belt krijg je natuurlijk weer dezelfde persoon aan de lijn. Super geregeld allemaal bij dit topbedrijf.
30 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat uw pakket nog niet is geleverd. Op onze website staat voor 22.00 besteld die dag nog verstuurd, dit wil niet zeggen dat er ook de volgende dag wordt geleverd, daarin zijn wij afhankelijk van de transporteur. Om een order te annuleren klopt het dat de order eerst afgeleverd moet zijn, eerder kan de klantenservicegeen creditering doen. Wij hopen op uw begrip hiervoor en zullen navraag doen bij de klantenservice over de status van uw pakket. Met vriendelijke groet,

Meer pro activiteit

Heb vraag gesteld over eerder gekocht product dat het na 5 jaar niet meer doet. Had meer proactiviteit verwacht: meedenken in oplossingen. In dit geval werd eerst enkel bericht: we hebben het onderdeel niet meer. Na nog een keer mailen met vraag of er een alternatief was kwam er een reactie dat het product uit de verkoop is. Maar opnieuw geen advies of meedenken. Ik heb nu elders een vervangend onderdeel besteld. Daarin hadden ze ook advies kunnen geven. Dan had ik graag een positievere review voor de klantenservice gegeven ook als zij het probleem niet direct op kunnen lossen. Wat mij betreft een gemiste kans.
6 okt 2024
De telefoniste was moelijk te verstaan,gebrekkig Nederlands Ze zou een mailtje sturen daar moest ik schijven wat er aan is en foto's maar niet gekregen Drie dagen later maar weer gebeld Nu wel mail gehad in gevuld en terug gestuurd wacht op reactie Mijn lamp is gewoon defect de sensor blijf branden moet ik gewoon terug kunnen sturen en een nieuwe terug kunnen krijgen,zou gaat het bij andere bedrijven ook.
7 okt 2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en voor het insturen van de foto´s. De klantenservice zal hierover contact met u opnemen na beoordeling hiervan. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, met dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet,
23 sep 2024

Slechte communicatie over lange levertijden.

De order is meer als 2 weken na bestellen nog niet verstuurd. Het blijkt dat de producten niet voorradig zijn en pas over 2 weken verzonden worden. Helaas geen informatie hierover vanuit Lightexpert gekregen, je moet er allemaal zelf achteraan gaan. Kortom als je iets besteld, weet je niet zeker of je het direct of een maand later binnen krijgt want de communicatie is echt slecht.
24 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u niet eerder door ons bent geinformeerd over de backorder. De klantenservice probeert altijd om iedereen op tijd te informeren mochten er afwijkende levertijden zijn, helaas komt het voor dat er iets tussen door glipt. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet,
Als ik ook gewoon een BTW factuur had gekregen dan had lightexpert 5 sterren beoordeling gekregen. Want verder ging alles perfect. Super vervelend dat er nog steeds shops bestaan waar dit niet de standaard is, temeer omdat je aangeeft dat je een zakelijke klant bent, ze zouden moeten begrijpen dat dat voor een ondernemer gewoon noodzakelijk is.

Niet omruilen en zakelijk ook geen geld terug

Zakelijk verkeerde product besteld, kan niet omgeruild worden, terwijl ik nog meer producten nodig heb. Tevens geld terug kan ook niet. Had ik besteld als particulier dan had ik ook niet kunnen ruilen, maar ik had wel mijn geld kunnen terug krijgen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice en zij helpen u graag verder een oplossing te vinden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
AV
Adriaan V.
Susteren, Echt-Susteren
9 okt 2024
zorg ervoor dat er iemand aan de telefoon is die weet wat te doen bij problemen. Ikzelf had een buitenlamp met sensor besteld en die kan niet worden afgesteld op afstand. De medewerker weet dit gewoon niet. Dat zou niet mogen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u de afstand niet kan instellen. U heeft al contact opgenomen met de klantenservice en zij hebben u om beeldmateriaal gevraagd om de situatie beter te kunnen beoordelen
30 sep 2024
Ze zeggen voor 22:00 besteld zelfde dag verzonden. Maar met 1 simpele snoer dimmer lukte dat niet. En als je dan vraagt waarom dat dan niet is zeggen ze het gaat pas weg zodra het ingepakt is en meer niet.
30 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat wij dit niet hebben kunnen waarmaken. Wij proberen inderdaad alles wat voor 22.00 besteld wordt dezelfde dag nog te versturen, helaas is dat in uw geval niet goed gegaan en wij bieden ons excuus hiervoor aan. Met vriendelijke groet,
Eerlijk zijn en transparant in kwaliteitsbeschrijving van een produkt. Is een produkt minder van kwaliteit dan weet de klant wat hij koopt en maakt dan zelf deze keuze. Dus niet recht praten wat krom is.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij zullen dit meenemen in onze evaluatie. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,

Service kan beter Helaas

Als een artikel/product niet werkt of defect is moet je het kunnen terugsturen en een nieuw goed product terug krijgen zonder dat je eerst een foto of andere dingen moet doen om het te bewijzen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en wat vervelend dat u een defect product heeft ontvangen. Om een garantie procedure te kunnen opstarten bij de leverancier is er inderdaad beeldmateriaal nodig om het defect te kunnen beoordelen. De klantenservice kan niet alleen op een geschreven bericht afgaan. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet,
Als je contact opneemt en vraag stelt kunnen ze je niet helpen wordt doorverwezen installateur voor info.waardeloos.geen vervolg om spullen te bestellen.aansluitmateriaal bagger kwaliteit.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u geen passend antwoord heeft ontvangen. U kunt ook uw vraag per mail stellen, wellicht dat dat dan meer duidelijkheid biedt dan telefonisch. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,

Defecte lamp

Na het melden van een defecte lamp en alles alweer verpakt te hebben, wordt mij verteld dat er beeldmateriaal nodig is om dit te kunnen afhandelen. Zeer slechte klantenservice!!!!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u dit zo ervaart. Wij hopen op uw begrip dat er beeldmateriaal nodig is om de garantie procedure te kunnen opstarten bij de leverancier. Op alleen geschreven tekst kunnen wij iets niet beoordelen. Met vriendelijke groet,
Een betere leverancier kiezen pakketje is vorige week besteld een nog niet geleverd hebben ze gewoon in Noordwijk afgeleverd in plaats in herkenbosch een wat nu
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat uw pakket niet op het juiste adres is geleverd. U heeft inmiddels contact hiervoor opgenomen met de klantenservice en zij zijn bezig met DPD om de levering naar het juiste adres te verplaatsen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
6 tl led buizen en 2 armaturen gekocht nu blijkt er 1 tl buis stuk te zijn en wat doen ze moeilijk nu willen ze een foto van een tl buis die niet brand 😂
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er een buis defect is. Het klopt dat de klantenservice beeldmateriaal nodig heeft van de buis en van de aansluiting van en in het armatuur. Dit om de garantie procedure bij de leverancier te kunnen opstarten en zij het probleem kunnen beoordelen. Wij hopen op uw begrip hiervoor, Met vriendelijke groet,
Is erg erg lang onder weg vond 2 tot 3 dagen al lang maar 4 tot ????? Want ik heb hem nog steeds niet ga ik niets meer bestellen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat uw bestelling nog niet is ontvangen. Volgens de tracking is deze onderweg naar het depot sinds afgelopen vrijdag, wellicht dat er vandaag weer beweging in de levering komt. Mocht dit niet zo zijn dan kunt u contact met ons opnemen en kunnen wij navraag doen bij de transporteur. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Ruim een week geleden dimlampen en dimmer besteld en tot op de dag van vandaag niks binnen en niemand weet waar mijn pakket is.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de levering zo lang op zicht laat wachten. De order is opnieuw in bestelling gezet en u ontvangt een track & trace zodra de order klaar staat om verstuurd te worden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet en dank voor uw geduld,
Hoe kan je tl bakken samen met tl led verkopen met led terwijl er in de tl bak geen led starter gemonteerd kan worden
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt met uw vragen en of opmerkingen contact opnemen met de klantenservice en zij helpen u graag verder met een uitleg hierover. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
1 okt 2024
Lichtsensor is jammer niet goed ik kan hem niet instellen voor donkere lux gaat altijd aan bij schemering
2 okt 2024
Beste klant, bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat u de sensor niet kan instellen naar wens. Kunt u via onze website contact met ons opnemen? Wij zullen u dan een passende oplossing aanbieden. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Lightexpert.nl
24 sep 2024
Wat een gedoe als je de garantie wilt claimen!!! Volgende keer ga ik gewoon naar een fysieke winkel
30 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u een probleem heeft waarop garantie verleend zou kunnen worden. Echter om dit te kunnen beoordelen heeft de klantenservice beeldmateriaal nodig om het probleem te kunnen beoordelen. Naar aanleiding daarvan zullen zij met een oplossing komen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
30 sep 2024
Op internet staat vandaag besteld ,morgen verzenden.Na 3 dagen had ik het nog steeds niet.