Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.693 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.202 beoordelingen in totaal

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

9 feb 2024
Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

we hebben een aantal lampen gekregen die niet werken, ik heb meteen gebeld, toen moest ik een foto sturen,dus een foto gestuurd van lampen aan het plafond die wel werken. Dat was niet goed ik moest een foto sturen van toen we de lampen aan het monteren waren?? wat ik tot heden een raar vraag vind, niemand maakt foto's terwijl je bezig bent.. In elke mail word gezegd als je verkeerd om monteert zijn ze stuk, geen garantie.... Ik snap dat je niet alles willekeurig gaat vergoeden maar dit voelt echt als niet klant vriendelijk.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat de TL buizen niet werken. De klantenservice heeft gevraagd naar beeldmateriaal waarop we kunnen zien hoe ze in het armatuur zitten. Het speciaal filmen van de montage is nooit aangegeven vanuit ons. Wanneer u bij ons een aankoop doet en u merkt een defect op dienen wij hier duidelijk beeldmateriaal van te ontvangen. Dit staat ook aangegeven inde algemene voorwaarden. Wanneer u de aankoop bevestigd, geeft u aan ook hiermee akkoord te gaan. We zien dat de klantenservice nog geen reactie heeft ontvangen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
Lampen waren defect en bedrijf wijst retourverzoek automatisch af. Zeer slecht! @Lightexpert: Het is mij niet duidelijk hoe ik jullie klantenservice kan bereiken. Er staat nergens een mailadres. Het contact verloopt via formulieren en leidt er uiteindelijk toe dat mijn retour wordt afgewezen. Geen woorden, maar daden graag!
MV
M v.
Poortugaal
Dpd geeft niet thuis melding terwijl ze voor de deur stoppen uitstappen en weer wegrijden. Vermoedelijk pakketje onderop in bus. Extra betaald voor thuis afleveren kon alsnog naar een punt toe. Lightexpert zeg geen service te verlenen voor dit soort problemen en laat je dus zitten
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Jammer om te horen dat de levering niet is gegaan zoals had gemoeten. Echter hebben wij helaas geen invloed op de levering omdat de leverprocessen bij de vervoerders ligt. Hier staan wij volledig buiten. U kunt uw melding in de toekomst dan ook bij hen maken. Uiteraard zullen wij hier wel een melding van maken omdat dit niet de bedoeling is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl

Bestelling.

Beste, Wij hebben op 26/7/2024 een bestelling geplaatst maar tot op vandaag wachten wij nog altijd op de levering. Wanneer verwachten jullie de levering? Mvg Dr Boer Ludo
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Hiervoor mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit voor u kunnen nakijken. Momenteel zien we dat uw bestelling gisteren is ingepakt en meegegeven aan de vervoerder. Per mail ontvangt u hierover een track & trace. De bestelling is gisteren pas verzonden omdat het artikel niet op voorraad was. Deze informatie stond ook aangegeven op de website wanneer u de prikspots heeft besteld. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl

als je een lichtstrip stuurd stuurd dan…

als je een lichtstrip stuurt stuurt dan een goeie en geen kapotte
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw reactie. Jammer om te horen dat u een led strip heeft ontvangen die niet functioneert. Hiervoor mag u contact opnemen met onze klantenservice. We horen graag van u zodat we u verder kunnen helpen en u eventueel uw review hierop kunt aanpassen. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
29 jun 2024
De spullen zijn niet slecht maar de levering wel.
Waar krijg ik uberhaupt deze email???
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. We zien dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice om u verder te helpen. Graag vernemen zij dan ook waar ze u mee kunnen helpen. Jammer dat u ons hierdoor een slechte recensie geeft. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
26 jun 2024
23 jun 2024
31 mei 2024

Zal véél en goeie reclame voor jullie maken ....

Geachte, 10 min geleden heeft de chauffeur mijn goederen zéker 2 meter vér over de poort GEGOOID !! MEERDERE DOZEN zijn beschadigd en KLETSNAT doordrenkt met water. Ik was thuis en de chauffeur heeft NIET aangebeld. Waarschijnlijk wou hij er snel vanaf zijn omdat het zo hard regende ( stortbui ) Hij heeft mij op mijn gsm gebeld ( in het Frans ) met de melding dat de goederen in de regen lagen. Ik heb de dozen niet opengedaan en weet ook niet of de geleverde goederen de juiste hoeveelheid ( 24 lampen volgens order in bijlage zijn ) IK PIK DIT NIET !!!!!!! Of U komt de goederen terug halen en bezorgd mij nieuwe of het zal de allerlaatste keer zijn dat ik nog ooit bij jullie besteld heb. En zal ik zéker “ reclame “ over dit maken….. Foto’s in bijlage… Dit is de reactie van jullie. Beste klant, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat dit erg vervelend is en dit is ook zeker niet de bedoeling. Helaas kunnen wij slechts een melding maken bij DPD omdat de levering niet onder ons valt. We zien dat 1 doos echt open is gedcheurd en de rest nog dicht zit. Graag vernemen wij of de artikelen nog bruikbaar zijn. Mocht u defecten of schade opmerken wat de werking kan beïnvloeden, dan hoor ik dat graag zodat we voor deze artikelen een nazending kunnen maken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Romy. | Customer Service
3 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wij betreuren het dat er door de transporteur op deze wijze bij u is bezorgd. U heeft geen contact meer met ons opgenomen naar aanleiding van het bericht van de klantenservice. Om melding te kunnen maken hebben zij de gevraagde gegevens van u nodig. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, en horen graag van u. Met vriendelijke groet,
23 mei 2024
Op de website beloven jullie levering de volgende dag wanneer voor 22:00 uur besteld wordt. Dit is niet gebeurd. Ik weet het, het ligt aan DPD. Het laatste jaar werd veel materiaal naar ons op verschillende locaties verstuurd. Als het transport via Oirschot moet duurt het ALTIJD veel langer. Het blijft daar gewoon liggen. Met POST.NL of b.post gebeurt het transport veel stipter.
14 jun 2024

Led TL balk 150 cm

De Led TL bak (150 cm) buigt helemaal door, te dun, niet sterk. Bak en kap passen niet goed op elkaar, hierdoor houden de klemmen het niet en bij het aansluiten vliegen deze er steeds af en vallen op de vloer. En 2 ophangklemmen moeten gewoon 3 zijn. Ik koop dit product nooit weer. Misschien dat het bij kortere afmeting wel werkt? De leveringstijd en de bezorging zijn prima
17 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er problemen zijn met het LED TL armatuur. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice en zij kunnen u verder helpen een oplossing voor het probleem te vinden. Excuses voor het ongemak, wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
18 jun 2024

geen voorraad

week geleden bestelling geplaatst, blijkt bij na email bevestiging dat de grondspot niet op voorraad is ( 1 wachten op voorraad ) en geen vermelding wanneer het geleverd word. Klantenservice gebeld we wachten op een zending van de leverancier. Geen idee wanneer ik het heb
18 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de grondspot niet op voorraad is. Het wachten is inderdaad op de levering en naar alle verwachting gaat dat eind deze week, begin volgende week plaats vinden. Wij bieden onze excuses aan voor de miscommunicatie en hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
3 jun 2024

Week geleden besteld nog niets ontvangen

Week geleden besteld, en wacht nog steeds op mijn bestelling. Zal misschien aan DPD liggen, heb al 2 keer contact gehad met Lightexpert, maar verder kom ik niet.
3 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben de vraag neergelegd bij DPD en gevraagd om een update betreffende de levering. Wij zullen u hierover op de hoogte houden. Met vriendelijke groet,
23 mei 2024
Ik heb daar een ledstrip gekocht, nou die was na twee keer gebruik al kapot. Ik ben benieuwd of ik een nieuwe krijg. Dan kom ik hier op terug, beloofd.
27 mei 2024
Beste Nico, Bedankt voor uw bericht en wat vervelend dat de ledstrip al zo snel defect was. Er is een nieuwe order voor u aangemaakt en zodra dit klaar staat ter verzending ontvangt u een track & trace waarmee u de levering kunt volgen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
25 mei 2024
vorige week zaterdag besteld .. nog altijd niks ontvangen! bericht gehad dat het donderdag zou worden geleverd maar nog niks ontvangen wel betaald!
27 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u uw order nog niet heeft ontvangen. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice en zij helpen u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
22 mei 2024
Materialen en levering waren prima, alleen contact opnemen lijkt onmogelijk. Daarbij word er geen factuur en geen factuur nr. Verstrekt.
28 mei 2024
De eerste bestelling werd snel geleverd! De tweede heb ik niet ontvangen en tevens nog geen reactie gehad op mijn vraag.
3 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de 2e order nog niet is geleverd. U heeft inmiddels contact gehad met de klantenservice hierover en wij hopen dat u voldoende bent geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen zij dat graag. Met vriendelijke groet,
2 jun 2024
De technische gebruiksaanwijzing over de aansluitschakeling van het armatuur, was zeer onduidelijk.
22 mei 2024
Communicatie van Lightexpert is prima alleen GLS bezorging gaat niet goed. Nog steeds niets gehad.
27 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en wat vervelend dat u uw order nog niet heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice dan kunnen zij een onderzoek instellen bij GLS. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,