Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.454 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.147 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug. 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug. 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

10 apr. 2023
Op site 1 tot 3 dagen geleverd, site gaf voorraad aan, na bellen of het deellevering kon worden direct geregeld, althans na bellen schuld aan de vervoerder gegeven dat het nog niet geleverd was.vervoerder gaf aan het afgelopen zaterdag te leveren, half uur voor de tijd dat het geleverd zou worden om 17.00 bericht dat het nu weer 3 dagen later komt, hoe moeilijk kan het tegenwoordig zijn binnen NL iets binnen 3 dagen te leveren, speciaal besteld vanwege de zogenaamd snelle levering uit voorraad, ben benieuwd wanneer, en of de naleving er ook bij zit.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

30 jan. 2024
Mooie artikelen voor een mooie prijs . Echter een led lamp werkt niet. Wanneer de led lamp in een andere armatuur stop waarbij de led lamp wel werkt, doet deze het ook niet . Ik vraag me dan ook af waarom ik een filmpje moet maken van een kapotte lamp , dit kost weer allemaal tijd , wat eigenlijk gewoon onzin is. Ik wil de led-lamp best terug sturen zodat er zelf naar gekeken kan worden. Graag zou ik zien dat er zo snel mogelijk een nieuwe gestuurd wordt , want hier zit ik niet op te wachten.
6 feb. 2024
Snelle levering van 27 led panelen. Prima kwaliteit maar er waren er 2 onverhoopt beschadigd. Binnen een dag zijn er kosteloos 2 vervangende panelen geleverd. Top geregeld en helemaal tevreden!
30 jan. 2024
Heb ze nog niet gemonteerd. Maar levering is snel en zonder problemen gegaan door budbee. Mocht alles functioneren vindt ik de prijs kwaliteit uitstekend.
Helaas een ledlamp met bewegingsmelder ontvangen, waar een storing in zat. Gebeld met Lightexpert en heb een geheel nieuw exemplaar ontvangen. Helemaal TOP keurig geholpen door medewerkers. Fantastisch goede service. Defecte lamp mocht ik houden. Lightexpert KLASSE. Dikke duim.!
Duidelijke en volledige communicatie over voortgang bestelling en levering. waar voor mijn geld gekregen. Ik zal zeker vaker bestellen bij lightexpert.nl.
4 feb. 2024
Prima prijs kwaliteit verhouding. Ze zijn geschikt voor smart verlichting en ze zijn kantelbaar. We hebben ze gekocht voor in onze nieuwe keuken.
6 feb. 2024
van Lightexpert alleen maar positief, maar over de bezorging niet. (GLS) aflever moment verschillende keren later, uiteindelijk een dag later.
Prima bestelproces en goede communicatie over de voortgang. Snelle levering en goed geleverd product. Ik kom zeker bij jullie terug!

Prima leverancier

Goede prijs kwaliteisverhouding. Vlotte leveringen. Enkel bij grotere volumes kan het soms wat duren eer het verzonden geraakt.
Goed geholpen bij een product dat niet leverbaar was. Support met echt wel sneller, maar de oplossing was helemaal naar wens
Goede kwaliteit ledstrip met een volwassen afstandsbediening. Niet zo’n “kaartje”. Prima en snelle levering. Zeer tevreden.
2 feb. 2024
Het produkt is erg goed De lamp hangt in de schuur boven de werkbank. Zo kan ik veel beter werken en zien wat ik doe
Prima levering, ook via de bezorger is het goed gegaan. LED blijft af en toe knipperen. 2 x LED á 6 Watt. Oplossing?
Super snel geleverd en vakkundig verpakt. Het product, LED TL bakken, is ook prima en gemakkelijk met aansluiten.

Top!

Producten volgens verwachting/omschrijving. Snel geleverd en netjes verpakt voor een scherpe prijs! Blij mee!
Van deze bestelling was 1 starter defect. Kennelijk bij het verpakken misgegaan. Groetjes Hans ter Beek

pakje vermist en netjes opgelost

Na 1 week pakje nog steeds niet ontvangen. Netjes opgelost door de klantendienst.
26 jan. 2024
Geweldige webshop! Groot assortiment, goede prijzen en uitstekende snelle aflevering! Eennaanrader!

Prijs Kwaliteit is Top!

Prijs kwaliteit verhouding is gewoonweg super. Daarnaast is de levering snel, dus een blije klant!
De spot doen het prima en deze firma heeft het prima geregeld zodat deze er mooi optijd waren.