Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7-8-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Lightexpert.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Lightexpert.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7-8-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

2.204 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij schrijven eigenlijk zelden of nooit commentaar op webwinkels waar wij op shoppen maar bij deze wilde we toch een uitzondering maken. We vinden het een hele fijne webwinkel met een uitstekende service en zeer goede kwaliteit / prijsverhouding. We hebben bij Lightexpert alle Smart tuinverlichting plus installatiemateriaal , alle TL lampen van de garage en tuinhuis vervangen voor LED TL, en bijna alle verlichting in huis al vervangen voor LED en anders staat het toch zeker nog op onze verlanglijst. Altijd alles keurig netjes , correct en snel geleverd. 1 keer een verkeerd artikel geleverd, uit al onze bestellingen, maar door de geweldige snelle service binnen een paar dagen helemaal opgelost. Wij gaan zeker nog vaak gebruik maken van onze "vaste" leverancier op het gebied van LED lampen en diversen. We willen hierbij de mensen achter Lightexpert vriendelijk bedanken voor de geweldige producten en service. Met vriendelijke groet, Familie Tange Wemeldinge

beetje jammer dan de klantenservice niet accuraat omgaat met problemen en daardoor de klant onnodig lang laat wachten, levering ontvangen maar niet compleet. mail gestuurd (telefonisch niet bereikbaar ondanks dit wel gemeld wordt( bijna 48 uur wachten op reactie, maar op elke vervolg mail in de communicatie zit je dan weer ene halve/hele dag te wachten waardoor je bijna een week aan het mailen bent voor 4 kleine haakjes (ontbrak instructies om op te hangen en later bleek dat ook een paar kleine onderdelen ontbraken). nu verzonden maar dagen wachten (wat makkelijk in een postNL envelopje had gepast). daar er op mijn laatste vraag (ruim 1 dag geleden) niet is geantwoord vrees ik dat wanneer het pakje straks aankomt het wederom niet compleet is. Men realiseert niet dat als je iets besteld de klant het dan ook echt nodig heeft, nu zitten we (ruim) een week in het donker, dit door matige klantenservice! wordt vervolgt...

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Uiterst vriendelijk en je wordt geholpen met de beste bedoelingen. Toch zou het administratieve proces wel een tandje beter kunnen. Info bijvoorbeeld die naadloos aansluit bij een product en geen kopie is van een ander product dat er op lijkt. Dan de afhandeling van een retour. Daar ging echt veel mis. Geen ramp, maar het kost aan beide zijden van de telefoon nogal wat tijd. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed (hoop ik), maar het kan voor iedereen een stuk beter.
Snelle levering naar België, overzichtelijke website en zeer tevreden van ledvision lumileds led paneel 30*120-40W- 6500k +opbouwpaneel. Dit paneel vervangt 2 tl lampen van 58w en heeft een beter lichtverspreiding, makkelijk te monteren voor een normaal klusser. Vlotte afhandeling van lightexpert.nl en snelle updates over de status van de bestelling, kortom toppers.
Het bestelde lichtsnoer was een prima artikel dat zeker aan de verwachtingen voldoet en ook kwalitatief er zeer goed uitziet en met een dimmer ertussen nog beter wordt. Enige puntje van kritiek is dat het een aantal dagen duurde voordat het binnen was. Maar als boven gezegd wel het wachten waard.
Ik weet zeker dat jullie je best hebben gedaan, maar de bezorger heeft tot twee keer dezelfde fout gemaakt door mijn pakket in Heino af te leveren in plaats van Deventer. Hierdoor is mijn pakket langer dan een week onderweg geweest. Net niet kunnen genieten van de lamp op die lekkere zwoel avond!
De bezorging (op een Waddeneiland) verliep helemaal naar wens en strak op tijd. De wandlampjes zien er erg mooi uit en hoewel ze nog niet zijn bevestigd heb ik er nu al vertrouwen in dat ze met succes hun licht gaan geven. Er zit ten slotte een goede handleiding bij.
4 led battens besteld, snelle reactie, goede bestel en bezorginfo! 1 was kapot, op melding werd snel en zonder gezeur gereageerd! Direct vervangend exemplaar verstuurd en snel geregeld! Hulde! Zo kan het dus ook bij web bestellingen! Beter kan dus niet!
Goede info over het product op de site, maak de keuze helder. Bestelproces vlotjes. Levering is ook soepel verlopen. Al eerder besteld bij hen, zeker tevreden. Aanrader om dit bedrijf eens te proberen.
Het produkt is super naar wens maar bezorging is pet. De bezorger komt niet op afgesproken tijd en dag meld zich ook niet even af terwijl hij op 100 meter van ons huis staat. Dat kan verbeteren....
Diverse artikelen besteld en alles snel geleverd. Doordat door eigen schuld een XXL lamp in duizend stukken gevallen is deze nabesteld. Ook deze zending was binnen 2 dagen in huis.
Bestelling is snel en goed verpakt toegekomen. Alles werkt zoals het hoort. Prijs en kwaliteit een aanrader. Zal terug van hier bestellen als ik nog nodig zou hebben.
Prima site en ook een waarschuwing in de mail over het correct aansluiten van de gekochte lampen. Keurig! De waarschuwing zou ook op de site gegeven kunnen worden.
Ik heb 2 led buizen in een bestaand armatuur van Daks geplaatst ter vervanging van de 2 TL buizen van 18 Watt. Bijna 3 maal zo zuinig bij dezelfde lichtopbrengst.
Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden waar het pakje zich bevond. Ook heel fijn dat je de dag van levering kan kiezen. Dus helemaal top!
Snelle levering. Mooi compact lampje. Na het bevestigen van het achterste plaatje is het lampje zelf lastig vast te maken aan het plaatje
Prima ervaring met lightexpert. Ruime keus aan lichtbronnen en snel besteld en geleverd. Ik zal er vaker bestellen indien noodzakelijk.
Goedkoop, snel en duidelijk. Daarbij breed aanbod dus indien ik andere gerelateerde zaken nodig heb weet ik waar ik moet zijn ;-)
van H v.
Afhandeling van mijn bestelling, werd op de hoogte gehouden mbt tot enige vertraging , door voorraad te kort.en prima bezorging
De info op de website (de specificaties) bleek niet correct, waardoor bestelde artikelen weer retour moesten. Dat kan beter!
prima lamp , alleen het bevestiging materiaal wat er in zit, zoals plug en schroeven is niks , maar dat is niet aan jullie
over de verzending kregen we verschillende berichten , bezorging later ivm personeel , in totaal 9 mails gehad is wat veel