Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7 aug. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Lightexpert.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Lightexpert.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 aug. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

2.230 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 sep. 2022
16 led TL's besteld, 3 waren defect. Mailtje gestuurd, er werd fotomateriaal gevraagd. Ik heb een filmpje gestuurd met demo waarin de TL's dus niet werkten. Twee dagen erna werden 3 nieuwe TL's geleverd, zonder discussie. kortom: prima service! mijn volgende bestelling zal opnieuw bij Lightexpert zijn :-)

16 dec. 2021
beetje jammer dan de klantenservice niet accuraat omgaat met problemen en daardoor de klant onnodig lang laat wachten, levering ontvangen maar niet compleet. mail gestuurd (telefonisch niet bereikbaar ondanks dit wel gemeld wordt( bijna 48 uur wachten op reactie, maar op elke vervolg mail in de communicatie zit je dan weer ene halve/hele dag te wachten waardoor je bijna een week aan het mailen bent voor 4 kleine haakjes (ontbrak instructies om op te hangen en later bleek dat ook een paar kleine onderdelen ontbraken). nu verzonden maar dagen wachten (wat makkelijk in een postNL envelopje had gepast). daar er op mijn laatste vraag (ruim 1 dag geleden) niet is geantwoord vrees ik dat wanneer het pakje straks aankomt het wederom niet compleet is. Men realiseert niet dat als je iets besteld de klant het dan ook echt nodig heeft, nu zitten we (ruim) een week in het donker, dit door matige klantenservice! wordt vervolgt...

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

7 nov. 2022
Onze bestelling is exact wat we wilden. Dus jullie omschrijven jullie producten correct. De pakketbezorger moet wel goed de huisnummers lezen. Pakket was afgeleverd bij de buren terwijl we op het moment van levering wel thuis waren. Het was wel even schrikken toen we een email kregen dat het pakket afgeleverd was maar we hadden niks ontvangen en er zat geen briefje in de bus. Maar gelukkig kwam de volgende dag onze buur het pakket bezorgen.
15 nov. 2022
Goede service! Er was een onderdeel van mijn bestelde product tijdens monteren afgebroken en hiervoor heb ik tegen enkel verzendkosten snel een vervangend onderdeel ontvangen!
Bij Lightexpert al eerder dimmers met faseafsnijding gekocht die goed zijn bevallen: geen defecte lampen meer. Voor bij mij in huis, maar ook voor in de huizen van mijn kinderen. De buitenverlichting met LED-spots van mijn kerkgebouw waarvan om de maand LED-lampen kapot gingen, de oude dimmer met fase-aansnijding vervangen door een met faseafsnijding. Er vallen al een jaar geen lampen meer uit
volgens de website waren mijn producten op voorraad en binnen 24 uur in huis. Toen ik had besteld en betaald, bleek dat één van de producten niet op voorraad was en dat het alsnog langer ging duren. Deze informatie had ik liever gehad vóórdat ik bestel ipv erna.
Snelle en adekwate beantwoording vragen. Levering liep vertraging op. Lightexpert leverde product tijdig aan bezorgdienst maar die liet het pakket liggen. Pas na mijn herinnering aan, werd mijn pakket bezorgd. App van de bezorgdienst werkte bij mij niet.
De bezorgdienst van dpd is waardeloos kan aangeven wanneer het bezorgd kan worden, dit wordt vervolgens bevestigd, je bent de hele dag thuis en er komt geen pakket. Vervolgens wordt het een dag later bij de buren afgegeven omdat je niet thuis bent.
8 nov. 2022
Ik had liever wat stevigere armaturen gehad bij alle drie de armaturen waren aan 1 kant het plastic busje afgebroken waar het schroefje van de aluminium plaatje mee vast zit, ik heb ze weer vast gelijmd.
De levering is snel, conform de website gedaan. Je krijgt duidelijke berichtgeving over de voortgang van het verzendproces. De spullen worden goed verpakt om de kans op schade tot een minimum te beperken
Lampen die ik besteld heb zijn nu 2 euro per lamp goedkoper x 6 lampen is 12 euro voor 14,95 euro gekocht. Heb er een aantal keer geprobeerd over te bellen maar zijn niet bereikbaar per telefoon.
Snelle levering. Een gedeelte van de bestelling terugsturen duurde langer, maar dat kwam door de slechte bezorging van DPD. Toen het eenmaal gearriveerd was, was het snel geregeld.
19 nov. 2022
Na een foute levering door de tranporteur heeft de vriendelijke klantendienst van Lightexpert.nl er voor gezorgd dat dit vlot en correct opgelost werd. Bedankt.
Prima prijs/kwaliteit, snelle levering, verzorgde webshop en productinformatie. Bij Smart lampen kan het nog beter door te vermelden welke app er bij hoort!
Volgens mij verliep alles vlekkeloos; daarom ook geen reden om een ster minder te verlenen. Korte opsomming: bestelling, service, levering, kwaliteit.
van Els S.
Alles ging goed en snel ,contact gehad dat ik een schroefje kapot draaide en daar konden zij mij ook aan helpen. Al met al zeer tevreden.
de produkten zijn prima. maar de verzending met dpd heeft lang(1week ipv 1dag)op zich laten wachten lampen goed verpakt, niets gebroken
14 nov. 2022
Alles was top de hele site en de bestelling ging perfect de levering en afhandeling zeker de moeite waard pom nog eens te winkelen
Prima service, goede uitleg. Zelfs bij de dingen waar een ´amateur´ electricien niet aandenkt de handige waarschuwingen. Top bedijf!
Goed en snel geleverd, zelfs in de drukke november/december periode. Kinderen zijn blij met strips moeten deze nog wel installeren.
Dit was de 2de keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij lightexpert. Zeer snelle levering. Geen schade en zeer snelle levering
Lampen overal te koop maar beste en goedkoopste leverbaar bij deze site. Lampen voldoen aan verwachting, prijs/kwaliteit klopt.