Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.737 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.273 beoordelingen in totaal

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

JK
john k.
hoogezand
30 jun 2024
Heb hier eerder al eens besteld, was zo goed bevallen vandaar wederom een bestelling geplaatst. Nette prijs en voldoet ruim aan de verwachtingen.
AP
Albert P.
Kalmthout

Een online bestelling is altijd een gok.

Een online bestelling is altijd een beetje gokken. Mijn zoektocht was voor een oplossing te vinden voor het periodiek knipperen van een R7s LED lamp in een staande lamp, ter vervanging van een halogeenlap. Na de uitleg op de site van Lightexpert beslist om de "Ledvion LED Snoerdimmer Zwart 0-50 Watt 220-240V - Fase Afsnijding LV10004" te bestellen. Deze werd 's anderendaags netjes afgeleverd. Wat bleek, de lamp had het probleem nog. Dan maar contact opgenomen met de klantendienst, met snel respons. Uitleg gekregen met mogelijke oorzaken, en uitgeprobeerd maar zonder het gewenste resultaat. Tot ik de lamp in een ander stopcontact probeerde was het probleem er niet. Spanningsval in de voeding was de oorzaak. Alleen voelde ik een lichte elektriciteitstroom bij aanraking van metalen delen van de lamp. LED-lampen en elektronische dimmers kunnen een kleine hoeveelheid lekstroom genereren die niet gevaarlijk is maar wel voelbaar kan zijn. Niet aangenaam dus. De dimmer heeft geen aardingaansluiting. Ik heb deze zelf aangebracht onder de printplaat van de dimmer. Alle problemen opgelost, de lamp brandt nu mooi stabiel in alle dimstanden. Ik dank de klantendienst!

Prima spul

De lampen zijn prima en zien er heel degelijk uit. Ik den k zelf dat ik hier veel plezier aan ga beleven na alle andere shit die ik eerder had. Een groot verbeterpunt is de vervoerder DPD. Deze geven een mail dat je het pakket later op de dag op kan halen, maar je moet wachten tot je een bevestiging krijgt dat het af is gegeven bij het servicepunt. Die mail komt dagen later. Heb sterk de indruk dat ze pakketten verzamelen en als het genoeg is ze deze afleveren.
Ben tevreden met de levering. De bestelde TL-Buizen werken uitstekend. Heb zelfs een reserve set besteld, omdat de lichtopbrengst prima bevalt. Compliment ook voor de bescherming van de ingepakte buizen.
Praktische website - goed ogende kwaliteit (nog geen langdurige ondervinding) met een zeer aantrekkelijke kwaliteit/prijs verhouding binnen een uitgebreid gamma. Bovendien correcte en tijdige levering !
27 jun 2024
Eerlijk gezegd had ik slechte recensies gelezen op internet, maar ik heb toch een bestelling geplaatst en het werdt de volgende dag al geleverd en het product is goed.

Eigen ervaring

Eigenlijk was het bestelde lichtarmatuur nog beter dan ik verwacht had! De prijs was ook erg laag in vergelijking met andere sites. Kortom een heel goede winkel!!
Een andere verzend bedrijf nemen was gezegt bezorgd maar niks ontvangen.. Later ontvangen door iemand die van een ander wijk straat was die heeft het gebracht
Ik had 10 lampjes besteld, maar 1 was er bij aankomst kapot. Met 1 mailtje, had ik binnen een paar dagen en zonder discussie een nieuwe in huis. Prima toch.

Goede prijs

Goede prijzen en snelle levering en ik houd van goede communicatie zoals bij lightexpert. Zoals bij eerdere bestellingen weer zeer tevreden
Inmiddels meerdere keren een bestelling geplaatst. Ik ben erg tevreden, wordt snel geleverd, bestelde items zijn degelijk ingepakt.
Zeer goede klantenservice 1 beschadigde ledlamp in bestelling, dit werd zeer snel opgelost door direct een nieuwe te versturen

Aanschaf via kennissen.

Ik heb het artikel via een kennis door gekregen dat het gemakkelijk te monteren is en snel aan te sluiten op 220V. Perfect .
27 jun 2024
Geweldige service. Kreeg een lamp toegestuurd met een defect, na 1 mailtje een nieuwe gekregen en mocht de oude ook houden.
1 jul 2024
Overzichtelijke website. Lumen indicatie in de titel van product toevoegen scheelt filter. Andere bezorgdiensten dan dpd.
Eerlijkheid, hadden het verkeerde besteld, teruggestuurd en centen werden ook direct teruggestort, dat vind ik top!!👌

Altijd goed en ook nog snel

Al een aantal keren iets besteld hier. Gaat altijd goed en snel en bij vragen word je vriendelijk en goed geholpen.
De kwaliteit vd 100 led lampen is goed. Alleen de telefonische helpdesk was slecht bereikbaar. mailen gaat beter
JZ
John Z.
Moorveld
Led spots, goed product zoals verwacht, perfect en op tijd geleverd geen verbeteringen nodig, zeer tevreden
Super snelle service goede kwalitijd voor een zeer redelijke prijs , ben zeer blij met mijn buitenlamp .