Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.671 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.054 beoordelingen in totaal

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

9 feb 2024
Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Probleem uiteindelijk netjes opgelost

Ik had 2x hetzelfde item besteld, zouden beiden op voorraad zijn en dus dag later geleverd worden. Ik kon mijn bestelling online volgen en zag dat er na de bestelling maar 1 item op voorraad was. Daarna hoorde ik dagenlang niks en ik ontving niks. Dus zelf maar gaan bellen. Voorgesteld om 1 item te annuleren omdat ze niet alvast 1 item wilden toesturen. Het was een cadeau dus ik kon niet afwachten. Met mijn voorstel is akkoord gegaan. Dus netjes opgelost, maar ik miste wel daarvoor de communicatie vanuit Lightexpert dat mijn bestelling vertraging had, waarom en hoe lang het zou gaan duren.
PH
Patrick H.
Eindhoven

Prachtige lampen voor een prima prijs

Producten kwamen keurig verpakt aan. De buitenlampen die ik heb besteld zien er prachtig uit. Makkelijk te installeren en ik ben zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Klein verbeterpunt. De levertijd is wat langer. Wel uitstekende communicatie rondom verzending en levermoment.
2 jun 2024
Goede prijs/kwaliteit en snelle levering. Bestellen gaat makkelijk, het zoeken op de pagina naar juiste artikel kan soms wat moeizaam zijn. Daar zou iets verbetering in kunnen. Echter alles bijelkaar fijne webshop om te bestellen.
25 mei 2024
Door de vervoerder mijn lamp kapot ontvangen, bij melden werd dit per direct opgelost en een nieuwe toegezonden. Deze was goed ontvangen de volgende dag! Top service👍🏻
De optie 2x 6 stuks spots,voor een speciale prijs per 6, was niet meer beschikbaar. Daardoor 4x3 besteld. Levering was snel, maar in de doos zaten 12 losse spots!!
31 mei 2024
Snel geleverd, leuke lamp maar alleen klopte de handleiding niet. Via internet bijbehorende snel gevonden maar lamp functioneert toch iets anders dan beschreven.
Voor zover ik het nu kan bekijken een goed product. Verstrekken van antwoorden op vragen ging goed en snel. Snelle levering van het product en netjes verpakt.
Snel geleverd en van degelijke kwaliteit! - koppelbare led prikkabel gekocht, deze voelt kwalitatief aan en heeft het feestweekend overleefd!
Zeer goede website en prijzen. Kwaliteit van producten en communicatie top. Verzending en informatie top. Kortom aanrader.
26 mei 2024
Het probleem van onvolledige levering was een teleurstelling maar niet hun probleem en is uiteindelijk goed opgelost!
Gemakkelijk, snel en correct geleverd. Inbouwspots besteld, voldoen aan verwachting, kwam overeen met omschrijving.
5 jun 2024
Volgende keer weer lichtexpert. Makkelijke website Leuke aanbiedingen en een snelle levering. Stevige verpakking
26 mei 2024

Totaal plaatje klopt bij LightExpert

Snelle levering, duidelijk bestelproces, overzichtelijke en volledige website en goede prijs kwaliteit verhouding
7 jun 2024
Ik moest een week wachten op mijn bestelling omdat het product niet op voorraad was. Verder alles oké.
Bestelling op tijd. Fijn bedrijf. Overleg gehad met klantenservice. Liep allemaal gesmeerd! Aanrader.
31 mei 2024

De juiste lampjes

Jullie hebben de lampjes die bijna nergens meer te koop zijn. 10 watt is genoeg voor schemerlampjes.
WS
Wim S.
Haaksbergen
Snelle levering ,en duidelijke informatie op website . Prima producten voor redelijke prijs .
Snelle en correcte levering. Uitstekende materialen die volledig voldoen aan de verwachtingen.
BE
Bob E.
Amsterdam
Dimmer werkte niet goed op mijn lampen, zonder problemen geretourneerd en geld terug, klasse!
2 jun 2024
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles.gied verpakt en snel Verzonden. Zeker een aanrader!