Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.505 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.659 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Er wordt gezegd s avonds besteld volgende dag geleverd. Niet gedaan waarop ik het heb teruggestuurd want ik had het direct nodig…en dan moet ik ook nog 7 euro verzendkosten betalen. Niet klantvriendelijk en jullie maken niet waar wat er op de site bij het product stond.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste kant, Bedankt voor uw beoordeling. Op de site staat voor 22.00 besteld die dag nog verzonden, echter niet dat er de dag erop wordt geleverd. Hierin zijn wij namelijk afhankelijk van de vervoerder. Tevens zat er ook nog een weekend tussen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
13 jan 2024
Bestelling is niet geleverd. Gebeld en als antwoord gekregen dat het uitgezocht ging worden en dat ik bericht ging krijgen. Sindsdien niets meer gehoord. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uk kunt de klantenservice bereiken op werkdagen tussen 10.00 en 17.00. U kunt ook via het contactformulier op de website contact met ons zoeken en uw vraag en of opmerkingen plaatsen. Wij komen er dan zsm bij u op terug. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
Er zijn lichtbakken geleverd die veel smaller zijn dan op de foto Klopt gewoon niet Is heel lastig als er een door lus moet worden gemaakt Kan geen grotere wartel in. Is niet correct en valt me tegen van zo’n grote firma. Ik had nog gebeld, hadden ze ook even kunnen mee delen
Site prima, snelheid bezorgen en verpakking super. Maar had in 2x besteld en bij de 2x waren precies dezelfde lampen echt het dubbel in prijs. Wel erg mooie lampen. Maar van 35 pst naar 70 pst was ff schrikken
14 jan 2024
Leveren wat is beloofd en het vervoerd bedrijf eens onder handen nemen om leverdat na te komen en geen vage en onduidelijke berichten naar de ontvanger te sturen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de vervoerder onduidelijk is geweest in zijn berichtgeving. Wij zullen dit opnemen met de vervoerder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
6 jan 2024

LED lampen

De lampen werken en het was goed verpakt, maar de voorwaarden inzake het retourbeleid en dat je niet mag ruilen vind ik niet acceptabel.
JR
Jos R.
Steensel
20 jan 2024

2 x Led strip

2 besteld. DE 1e heb ik zelf stuk gemaakt verwacht ik . De 2e heel secuur gemonteerd, brand maar de afstandsbediening werkt niet helaas.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Zij helpen u graag verder om een oplossing voor uw probleem te vinden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
1 minuut na het bestellen kan je de bestelling niet meer wijzigen. Wel kan je het terugsturen met extra kosten
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Als u telefonisch contact met ons had opgenomen direct na het plaatsen van de bestelling die u wilde wijzigen dan hadden wij dit graag voor u aangepast. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Verzenden duurt lang, voor een zending in Nederland. Bestellingen in het buitenland (Belgie) zijn sneller.
Bestelling nog steeds niet ontvangen. GLS vervoerder heeft bestelling zoek gemaakt volgens light expert.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. De klantenservice heeft inmiddels een onderzoek opgestart en is in afwachting van een reactie van de vervoerder. Wij zullen u hierover op de hoogte houden. met vriendelijke groet,
BESTELLING NA 7 DAGEN NOG NIET GEKREGEN EN ALS REACTIE KRIJG JE TE HOREN DAT ZE ER NIKS AAN KUNNEN DOEN.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het pakket nog niet is geleverd. Via de track & trace kunt u het pakket volgen en wat wij kunnen zien is dat het sinds afgelopen vrijdag weer in beweging is. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
6 jan 2024

Waardeloze bezorgingsdienst

Een goede webshop maar wel een waardeloze bezorgingsdienst. 9 dagen zweeft mijn pakket rond in Breda...
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij geen invloed op de vervoerder. U kunt via de track & trace van Budbee contact met hen opnemen over uw bezorgmoment. Mocht u hier problemen met ondervinden dan horen wij dat graag van u, Met vriendelijke groet,
De bestelling is nog steeds niet bezorgd (na een week).
7 jan 2024
Heeft de verkeerde vervoerder. De vervoerder komt wel of niet. En is net mee te communiceren
Het heeft een aantal dagen geduurd voordat mijn lampen bij de bezorgdienst lagen.
Mega deal aanbiedingen die geen aanbieding zijn. Dat is klanten bedrog. Jammer.
LIGHT292800 = Ik vind het nergens op slaan dat we ons geld niet terugkrijgen..
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Omdat u als zakelijke klant bij ons staat geregistreerd gelden daarvoor de voorwaarden zoals die op de website zijn beschreven. Wij hopen op uw begrip hiervoor, Met vriendelijke groet,
zeer slechte kwaliteit van de armaturen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u problemen heeft met de kwaliteit van de armaturen. U kunt hierover contact met ons opnemen via het contactformulier op de website, de klantenservice helpt u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
14 jan 2024
Geen antwoord op mail
18 jan 2024
Botte mail reactie
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het antwoord van onze klantenservice als bot beschouwd. Wij geven in een korte uitleg weer wat er aan de hand is met uw bestelling en vinden het jammer dat u dit zo als bot ervaart. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,