Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl
Beoordelingen:

2.530 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.753 beoordelingen in totaal  

4,52
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

de meest kritische beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(65)
(120)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
om contact te nemen moet je bellen met een callcenter die je niet verder kunnen helpen , en antwoorden geven die in tegenstrijd zijn met de faq op site ... slechte service
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
2 dagen geleden
Beste Walter, Bedankt voor uw beoordeling. Voor vragen kunt u ook altijd contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. De klantenservice helpt u graag verder een oplossing te vinden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinforemerd, Met vriendelijke groet,
FG
Felix G.
Amsterdam
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

slechte levering, kastje naar de muur.

Helaas, helaas. "volgende dag in huis" is niet van toepassing, ondanks de belofte. Week later en nog altijd niets ontvangen. Klantenservice tot 2x toe niet bereikbaar. Op Track 'n Trace zie je dat pakket heel NL gezien heeft, behalve mijn huis. Zal ongetwijfeld aan GLS liggen, maar daar doe ik geen zaken mee. Mocht het nog komen, dan twijfel ik over een volgende bestelling hier. Jammer.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verzending durende langer dan de vorige zending.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
2 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u problemen ervaren met onze producten en of vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
2 dagen geleden
Beste Lauri, Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u vragen en of problemen hebben met onze producten dan kunt u hierover contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, met vriendelijke groet,
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Poor customer service. Light bulbs are not as advertised. No remise to fix...can only return own cost.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 dagen geleden
Dear customer, Thank you for your review and what a shame you did not receive what you thought you ordered. You have already contacted our customer service team about this and they have explained it to you. We assume that this has been clear to you and hope to have informed you sufficiently, Kind regards,
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Na 2 welen geen bestelling.

Na 1,5 a 2 weken, bestelling nog niet binnen. Volgens lightexpert ligt dit aan de vervoerder. Ze stellen een onderzoek in, dat betekend dat ik nog langer moet wachten op 2 peertjes. Lightexpert vind het onzin mij na zolang wachten de bestelling opnieuw te sturen en laat mij nog langer wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 dagen geleden
Beste Martijn, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de order nog niet is geleverd. Volgens de track & trace zit er sinds vandaag weer beweging in de uitlevering en zal uw order snel worden bezorgd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verlichting kapot
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de verlichting defect is. Via de retourenportal op de website kunt u dit melden en zullen wij dit oppakken en u een passende oplossing bieden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Aucune notice ni explication en francais
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
9 dagen geleden
Chère cliente, cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire. Les manuels sont disponibles sur le site web de l'article concerné et sont également disponibles en français, entre autres langues. Nous espérons vous avoir suffisamment informé, Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst op 26-04-2024. Bestelling aangekondigd bij GLS, maar GLS geeft aan dat 't onduidelijk is wanneer de bestelling geleverd kan worden omdat deze nog niet is aangekomen in 't magazijn. Geen communicatie of informatie ontvangen omtrent de levering. Slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
9 dagen geleden
Beste Amber, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat GLS niet is of wordt bijgewerkt. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. De klantenservice kan dan een onderzoek opstarten bij GLS. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Artikel bewcha

Artikel beschadigd
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
9 dagen geleden
Beste Stefan,. Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u een beschadigd artikel heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier of de retourportal op de website. De klantenservice helpt u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geleverd product komt niet overeen met afbeelding op website.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
30 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Er is al contact geweest met de klantenservice hierover en uitgelegd aan u dat de leverancier soms de artikelen veranderen en de afbeeldingen niet aanpassen. Onze excuses hiervoor. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na meer dan 3 weken nog geen geld terug gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
29 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij uw retour ontvangen en zal deze getest worden. Zodra dit is gebeurd en goed bevonden zal er een credit gemaakt worden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen reactie op garantie
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Er wordt een nieuwe lamp naar u toegestuurd en zodra deze klaar staat ter verzending ontvangt u een track & trace waarmee u de levering kunt volgen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niks gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u uw levering nog niet heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen dan een onderzoek instellen bij DPD over de status van u bestelling. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
TH
Ton H.
ROTTERDAM
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als een product niet ( meer) leverbaar is, haal het dan van de website af of... zoals bij Bol gebruikelijk is, vermeld NIET LEVERBAAR.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat het product niet meer leverbaar is. het kan natuurlijk voorkomen dat er nog een beperkte voorraad is op het moment van bestellen en dat deze uitgeput is op het moment dat de order gepickt moet worden. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet,