Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan.
Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had.
De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis.
De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!
Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet.
Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.
Degelijk materiaal aan een goede prijs en snel geleverd.
Beoordeling melden
18 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
ga zo door
Beoordeling melden
18 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
om contact te nemen moet je bellen met een callcenter die je niet verder kunnen helpen , en antwoorden geven die in tegenstrijd zijn met de faq op site ... slechte service
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
18 uur geleden
Beste Walter,
Bedankt voor uw beoordeling. Voor vragen kunt u ook altijd contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website.
De klantenservice helpt u graag verder een oplossing te vinden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinforemerd,
Met vriendelijke groet,
Helaas, helaas. "volgende dag in huis" is niet van toepassing, ondanks de belofte. Week later en nog altijd niets ontvangen. Klantenservice tot 2x toe niet bereikbaar.
Op Track 'n Trace zie je dat pakket heel NL gezien heeft, behalve mijn huis. Zal ongetwijfeld aan GLS liggen, maar daar doe ik geen zaken mee. Mocht het nog komen, dan twijfel ik over een volgende bestelling hier. Jammer.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.